جریمه صنوف متخلف چیست؟ – آوای البرز

اتاق اصناف گفت: واحدهایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند به مدت سه هفته در شهرهای قرمز و دو هفته در شهرهای نارنجی پلمپ می شوند.

آوای البرز از اتاق اصناف ایران برای صدور مجوز برای گروه 2 شغل در شهر سرخ تشکر کرد و گفت همه اتحادیه های بهداشتی باید بیشتر مراقب باشند تا حداکثر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. برای انجام مسئولیت اجتماعی.

در این اعلامیه نظارت جدی تر بر اجرای توصیه های ستاد و واحدهای بازرسی ، اتاق ها و اتحادیه های کارگری در سراسر کشور خواسته شده است.

بر این اساس اصنافی که مطابق پروتکل های بهداشتی نباشند طبق دستور ستاد ملی ضد کرونا برای مدت سه هفته در شهرهای ملی و دو هفته در شهرهای نارنجی تعطیل می شوند.

لازم به ذکر است که از روز شنبه مشاغل گروه 1 و 2 مجاز به فعالیت در بازارها و معابر شهرهای نارنجی و سرخ از جمله تهران بودند.

بر این اساس ، در طول هفته جاری ، بازی های گروهی گروه 3 و 4 ، از جمله سالن های پذیرایی ، استخرهای سرپوشیده ، باشگاه های ورزشی ، چایخانه های بدون دخانیات ، قهوه خانه ها ، 10 نفره آموزشگاه موسیقی و زبان ، موزه ها ، سینماها ، تئاترها ، مهد کودک ها و شهرها ، مراکز ورزش های آبی و تورهای بازی هنوز بسته هستند.

از زمان شیوع ویروس کرونا ، موج کشنده پس از سال 1400 آغاز شد و کار گروه های 2 ، 3 و 4 طی چهار هفته گذشته بسته شده است. این طولانی ترین کنترل شغلی از زمان شیوع ویروس کرونا است. در هفته های اخیر ، مقامات اتحادیه های صنفی در سراسر کشور بارها از تعطیلی اتحادیه های کارگری به دلیل وضعیت مالی و اقدامات بانک ها و اداره مالیات انتقاد کرده اند. وضعیت قرمز با شدت پروتکل ها.

به گفته مسئولان اتحادیه ، 35 تا 40 درصد واحدهای صنفی اجاره داده می شوند. طبق اعلام اتاق اصناف ایران ، طی هفته های آینده اتحادیه های کارگری 5000 میلیارد تومان فروش روزانه را کاهش می دهند ، در حالی که سهم اتحادیه های کارگری از انتشار ویروس کرونا کمتر از 15 درصد است و سهم حمل و نقل عمومی خیلی بالاتر

انتهای پیام