جدیدترین وضعیت کرونایی در ایران/ ۴ استان در مرز انفجار/ شیوه‌ای که پشت کرونا را به خاک می‌مالد + نمودار و نقشه

گروه استان خبرگزاری آنا حسین بازاری؛ شیوع ویروس کرونا به طرز نگران کننده ای افزایش یافته و اوضاع موجود در بسیاری از استان ها و شهرها تشدید شده است ، بطوریکه برخی از شهرها از خط قرمز عبور کرده و به کانون بحران نزدیک می شوند.

از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران ، شهرها چنین روزهای خطرناک و بحرانی را تجربه نکرده اند و به گفته برخی از کارشناسان بهداشت ، قدرت ویروس جهش یافته انگلیس برای آلوده شدن بدن بیمار بسیار بیشتر از ویروس چینی ووهان است.

با این شرایط ، متأسفانه ، درصد پایبندی به پروتکل های بهداشتی به کمتر از 56 درصد رسید و با ظهور سفرهای مدرن ، خرید و گشت و گذار ، میزان بروز و بیماری به شدت افزایش یافت ، و اگر همنشینان ما روش های بهداشتی را دنبال نکنند ، ما می توانیم یک فاجعه باشیم


آخرین اخبار تاج در ایران / سیلی کرونا صورت شهرها را قرمز می کند / سوغاتی های نورس ریشه در ریه های مردم + در نمودارها و نقشه ها

بیش از 14 ماه پس از شیوع کرونا در ایران ، تجربه نشان داده است که افرادی که پروتکل های بهداشتی را دنبال می کنند ، این ویروس سرکش را کنترل کرده اند ، برعکس ، هر زمان که اصحاب ما نتوانند این موارد را رعایت کنند ، هجوم به بیمارستان ها ، مرگ و میر و مرگ و میر افزایش می یابد.

در نتیجه ، افزایش تعداد بیماران شریان ویروس کرونا ارتباط مستقیمی با کمبود تخت بیمارستان و استانهای کرمانشاه ، همدان و سنجان دارد که بیشترین تعداد بیماران سرپایی را دارند.


بیشتر بخوانید:

کدام شهرها قرمز رنگ هستند؟

کرونا در 27 استان رکورد زد

یک بیمارستان صحرایی با شرایط خفیف شدید ویروس کرونا در اصفهان راه اندازی شد

تخت های ICU در برخی بیمارستان ها تکمیل شده است

شهرهای قرمز به سیاه تغییر مکان می دهند

دورهام فاجعه تاج را به اتمام رساند

چرا موج چهارم را گرفتیم؟

آیا برزیلی عنوان قهرمانی را بدست آورد؟

آغاز موج تاج چهارم در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ کرونا پیچیده تر شد + نمودارها و نقشه ها

طعم رستوران ها مانند تاج است

چهارمین موج خطرناک کشور

لیست تاج در شهرها گسترش یافته است

Kovid Rebellion – 19 این زمان از همیشه بدتر است

هدف اصلی تاج انگلیس جوان است

تاج انگلیس را بلند کرد

توفان کوید – 19 به رهبری کرونا انگلیس


خاتمه کار در گروه های 2 و بالاتر به معنای پیوستن به خانواده و ملاقات متقابل است که در غیر این صورت ، نه تنها تعداد موارد و مرگ را کاهش می دهد. این در حال ریختن روغن بر روی آتش است.

هر روال و روال خانوادگی اوضاع را از همیشه بدتر کرده و خستگی کادر پزشکی و پرستارانی را که به مدت 14 ماه از بیماران مراقبت و نجات می دهند ، حفظ می کند.

آخرین اخبار تاج ایران / سیلی تاج قرمز چهره های شهر را قرمز می کند / سوغات نوروس ریشه در ریه های مردم + در نمودارها و نقشه ها

در ماه مبارک رمضان ، بسیاری از صحابه ما بستگان و آشنایان خود را مطابق با سنت حسنه افطار دعوت می کنند ، در حالی که می تواند تاج را تصاحب کند ، خانواده ها را تحت تأثیر قرار داده و آن را آلوده کند.

با استفاده از امکانات و روشهای مجازی مورد اعتماد و تأیید دستگاهها و سازمانهای دولتی ، مردم می توانند به موسسات خیریه و موسسات خیریه کمک مالی کنند و پول مالی خود را (اعم از نقدی و غیر نقدی) به فقرا اهدا کنند.

استان کام وضعیت نگران کننده ای دارد

کام ، یکی از استانهای زیارتی ، در حال حاضر با ویروس بدنام کرونا دست و پنجه نرم می کند و علی رغم خطرات ویروس کرونا ، برخی از افراد در این استان هنوز به کارهای روزمره مشغول هستند.

هشدارهای متخصصان بهداشت در مورد لزوم پایان دادن به مشاغل گروه 2 و بالاتر را جدی می گیرد. با این حال ، برخی از مغازه ها و کلاس های متعلق به گروه های 2 و بالاتر هنوز این مشکل را برآورده نمی کنند و Kovid-19 در این استان در حال پیشرفت است.

در 24 ساعت گذشته 1320 بومی کومی مشکوک به تاجگذاری مورد آزمایش قرار گرفتند که 331 نفر آزمایش مثبت داشتند.

بیمارستان های استان بوشهر در آستانه انفجار

بوشر یکی از استان های توریستی است که امسال در مقایسه با سال قبل در طی نورس پذیرای بسیاری از مردم بود.

برخی از مردم محلی از اینكه از خطرات تاجگذاری آگاه نیستند به این استان رفتند ، در حالی كه عده ای دیگر بدون رعایت پروتكل های بهداشتی به مسافرت رفتند.

اوضاع در این استان به طرز عجیبی وخیم شده است ، به طوری که روز به روز بر تعداد بستری شدن و مرگ در اثر کروناس افزوده می شود.

طی 28 روز گذشته ، اوضاع در استانها ، از جمله ویروس جهش یافته انگلیس ، بحرانی بوده است و 70٪ از 1000 آزمایش هر روز مثبت است ، که یک زنگ خطر جدی برای مردم است.

طبق طرح های رنگی ، از هر 10 شهر استان بوشهر 9 شهر قرمز و پرخطر هستند و یک شهر نارنجی و پرخطر است ، که نشان دهنده اصلی شیوع جدی ویروس کرونا است.

اوضاع در استان مرکزی وخیم است

علی رغم هشدارهای کارشناسان بهداشت برای پیروی از پروتکل ها ، برخی از اصحاب در استان مرکزی این موضوع را دنبال نمی کنند و تعداد بیماران بسیار جدی روز به روز در حال افزایش است.

استان مرکزی در شرایط سختی قرار دارد و برای پیگیری اقدامات بهداشتی به تلاش مردم نیاز دارد.

تعداد بیماران در اصفهان هنوز در حال افزایش است

سرعت تاج انگلیس در استان اصفهان روز به روز در حال افزایش است و قربانیان زیادی می گیرد زیرا این یک تصویر مشترک از برخی صحابه است.

طبق آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، تعداد کل نمونه های گرفته شده در استان 5 هزار و 34 مورد است که از این تعداد 2 هزار و 46 مورد مثبت اعلام شده است.

تعداد پذیرش در بیمارستان 2290 نفر و تعداد پذیرش در ICU 310 نفر بوده است.

روزهای تاریک کرونا در استان لورین فرا رسید

استان لرستان روزهای تاریکی را پشت سر می گذارد ، از روز گذشته یک هزار و 243 بیمار مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا و متأسفانه 14 بیمار دیگر فوت کرده اند.

بنابراین 297،729 نمونه از زمان شیوع ویروس کرونا در استان لرستان برای آزمایش ارسال شده است که 294،601 نمونه از آنها پاسخ داده شده است و تعداد نمونه های منفی 201،251 نمونه بوده است.

تعداد کل موارد در استان لرستان 93346 مورد است و از زمان انتشار ویروس ، 1510 بیمار فوت کرده اند.

در حال حاضر ، 1،202 بیمار مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب در استان بستری هستند.

شهرهایی که از نارنجی به قرمز تغییر رنگ می دهند

از آنجا که طی چند روز گذشته رنگ استانها تثبیت شده و تعداد شهرهای سرخ به 257 شهر در روز رسیده است ، طی 24 ساعت گذشته وضعیت تاریک شده است و اکنون خطر Covid-19 ، به ویژه تاج انگلیس زندگی هر شهروند را تهدید می کند.

متأسفانه ، قاعده این است که دوباره شهرهایی با وضعیت نارنجی و زرد را به قرمز و نارنجی تغییر دهیم ، در این صورت ، باید منتظر روزهای سخت باشیم.

آخرین اخبار تاج ایران / سیلی تاج چهره شهر را سرخ می کند / سوغات نوروس ریشه در ریه های مردم + در نمودارها و نقشه ها

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 257 شهر سرخ و 129 شهر در سطح نارنجی قرار دارند و طبق تصویب ستاد ملی کرونا ، سفر از شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی “ممنوع” است.

51 شهر زرد و فقط 11 شهر آبی است.

آخرین اخبار تاج ایران / سیلی تاج چهره شهر را سرخ می کند / سوغات نوروس ریشه در ریه های مردم + در نمودارها و نقشه ها

با توجه به مقر ملی کرونا در شهرهای سرخ ، حضور افسران در خدمات اورژانس 50٪ از اختیارات مقام عالی را کاهش می دهد. حضور افسران در سایر ادارات و دفاتر به میزان دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه های علمیه و م institutionsسسات آموزش عالی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کاملاً تعطیل هستند.

در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی اقامه نماز جمعه ، کلیساها ، نمازهای کلیسایی روزانه و مراسم مذهبی ممنوع است.

در شهرهای اورنج ، حضور کارکنان در تجهیزات و دفاتر ارائه دهنده خدمات ضروری یک سوم کاهش می یابد. علاوه بر این ، نیمی از کارکنان سایر دستگاه ها ممکن است در دفاتر حضور داشته باشند.

طبق آمار امروز (28 آوریل) ، همه مراکز استانها قرمز هستند و اوضاع اسفناک است.

اسامی شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی که به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و متخلفان به ترتیب یک میلیون تومان و 500 هزار تومان جریمه می شوند. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078/4062 /