جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالای اساسی از بندر امام

آوای البرز/ خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از خروج بیش از 2 میلیون تن کالای اساسی از بندر امام (ره) در دو ماه گذشته خبر داد.

محمد جولانژاد امروز در نشستی با حضور معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در قالب ویدئو کنفرانس بررسی روند حمل و نقل محموله های اساسی از بنادر کشور گفت: به خصوص در شش ماهه اول سال به دلیل جابجایی همزمان چند کالای اساسی مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش آوای البرز، وی افزود: در دو ماه گذشته بیش از 98 هزار کامیون 2 میلیون و 400 هزار تن کالاهای اساسی را از بندر امام خارج کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: بندر امام 2 میلیون و 100 هزار تن کالای اساسی دارد که 700 هزار تن آن قابل جابه جایی است.

گلانژاد با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها برای حمل کالا از خوزستان به ویژه کالاهای اساسی استفاده می شود، گفت:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: جلسات و هماهنگی های لازم به صورت روزانه در حال انجام است و امام بر روند جابجایی کالاهای اساسی از بندر نظارت دارند.

وی با اشاره به روند افزایشی حمل و نقل فرآورده های دامی نسبت به سال قبل، گفت: واردات این محصولات در فروردین و اردیبهشت ماه امسال به ترتیب 33 و 67 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته است. 1400.

گلانژاد درباره حمل چغندر فاسدشدنی در خوزستان گفت: این محصول در 15 هزار هکتار از اراضی زراعی استان کشت می شود و پیش بینی می کنیم 900 هزار تن چغندرقند از خوزستان برداشت شود که 300 هزار تن آن برداشت شد. تا الان گذشت..

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: در دو ماهه نخست امسال یک میلیون و 250 هزار تن محصول گندم برداشت و صادر شد.

انتهای پیام/