تیم ایران تاکتیک و برنامه مناسب نداشت

این بهترین فرصت برای همنشینی با این نسل طلایی بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه نبود برنامه و استراتژی مناسب تیم ایران را تحت تاثیر قرار داده است.

رسول کربکندی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا اظهار کرد: در نیمه اول از همان دقایق ابتدایی بازی، آمریکایی ها برتری خود را نشان دادند. ایران با صبر و انضباط بازی کردند و توپ را حفظ کردند. رالی دفاعی ایران در خط حمله توپ های آمریکایی ها را در دقایق ابتدایی بازی خنثی کرد. در نهایت تیم حریف با پرس از سمت راست به درون دروازه ما گل برتری را به ثمر رساند.

**بازیکنان در حال دویدن توپ بودند

وی گفت: یکی از مشکلات بازیکنان ما این بود که وقتی توپ را در اختیار داشتند، برخلاف تیم آمریکایی که با آرامش توپ را در اختیار داشتند، با عجله آن را دور انداختند و بی پروا بازی کردند. وقتی توپ ها به رضایان رسید، او خیلی بلند شوت کرد، مهاجمان توپ را در اختیار نداشتند، فاصله تیم با آنها زیاد بود، گروه بندی بازیکنان در نیمه اول اصلا خوب نبود. در نیمه اول آمریکایی ها خیلی خوب بازی کردند و تمرکز خوبی روی عمق دفاع داشتند.

**سخت است که فکر کنیم بتوانیم به نتیجه برسیم

کارشناس فوتبال کشورمان تاکید کرد: آمریکا در این بازی فقط یک پیروزی می خواست که در نیمه اول به دست آمد. تصور اینکه تیم ملی در قرعه کشی صعود کند باعث شد آنها بازی عقب رانده شوند. متأسفانه بازیکنان در نیمه اول ثبات لازم را نداشتند. وقتی توپ به دست بازیکنان رسید آنها می خواستند سریع به خط حمله کنند اما با پوشش مناسب از ما سوء استفاده کردند. بازیکنان آمریکایی سرعت دوندگی بسیار بالایی داشتند که در پایان بازی باعث خستگی پاهایشان شد و به راحتی توپ را از دست دادند. با این حال تیم ایران برنامه تاکتیکی مشخصی نداشت و معتقدم آمریکایی ها در نیمه اول شانس بیشتری برای گلزنی داشتند.

**بهترین فرصت برای همنشینی با نسل طلایی بود

کرابکندی با بیان اینکه بازیکنان در نیمه اول عملکرد خوبی داشتند، تصریح کرد: دو قسمت مختلف از بازیکنان تیم ملی را دیدیم، بازیکنان در نیمه دوم بسیار خوب بودند، برخلاف نیمه اول بازیکنان آمریکا خیلی خوب بازی کردند، متاسفانه ایران توانست. نتیجه گیری کنید، نه سانترهای طولانی ما با این نسل طلایی شانس زیادی برای صعود از جام جهانی داریم. در نیمه اول اصلا پیشرفت نکردیم اما در نیمه دوم بازیکنان مستحق یک تساوی بودند. این بازی اسفبار بود و متاسفانه نبود برنامه و استراتژی مناسب تیم ایران را تحت تاثیر قرار داد.

انتهای پیام/