تولیدی لباس ورزشی تهران

تولیدی پوشاک ورزشی در تهران

گروه تولیدی پوشاک ورزشی اسپرت شاپ، تولید کننده انواع لباس ورزشی از جمله لباس تیمی فوتبال و لباس والیبال و  فروش عمده لباس زنانه، با طراحی دلخواه سفارش دهندگان یا طرح های طرفداری باشگاه های معروف دنیا، آماده همکاری با متقاضیان سراسر کشور با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها است.توجه و نیت اصلی ما در مجموعه ی اسپرت شاپ، همواره جلب اعتماد و رضایت مشتریان عزیزمان در سراسر کشور بوده است، از این رو همیشه در تلاش هستیم تا با استفاده از جدید ترین تجهیزات و به خدمت گرفتن مجرب ترین دوزندگان، کیفیت محصولاتمان را به طور مداوم ارزیابی و ارتقا دهیم.

این مجموعه، سالهاست فعالیت خود را برای فروش لباس تیمی عمده فوتبال و سایر ورزش ها آغاز کرده است و در حال حاضر بسیاری از مجموعه های ورزشی تمامی نقاط کشور را برای خرید عمده لباس تیمی پشتیبانی می کند . تولیدی لباس ورزشی  اسپرت شاپ سال هاست فعالیت خود را در این زمینه اجرا می کند.

تولیدات و طراحی های این مجموعه مطابق با جدید ترین طرح های لباس ورزشی و نگاه کارشناسانه به مد روز دنیا و سلیقه ی جوانان و به وسیله ی با کیفیت ترین و به روز ترین تجهیزات و دستگاه های چاپ پارچه صورت می گیرد.تولیدی پوشاک ورزشی به مراکزی می گویند، که با استفاده از انواع پارچه های مناسب لباس هایی با طرح و رنگ و تنوع بالا تولید می کنند. در ایران این تولیدی ها در تهران و سرتاسر ایران وجود دارند. شما می توانید به شکل آنلاین و حضوری تکی و یا عمده از آنان خرید انجام دهید.

اولین تجهیزات و لباس های ورزشی به شکل کلی توسط برند های نایک و آدیداس و کانورس عرضه شد. البته با محدودیت تنوعی بسیاری، امروزه اما نه تنها توسط این شرکت های بزرگ بلکه توسط برندهای غیر ورزشی نیز طراحی و تولید می شوند. می توان گفت لباس ورزشی تبدیل به یکی از اجزاء زندگی مردم شده، حتی اگر اهل ورزش نباشند. خود شما هم قطعا در پوشش روزمره خود بسیار از آنها استفاده می کنید.

چرا نباید برای سفارش تیراژ های بالا به همه ی تولیدی ها اعتماد کرد؟

در زمینه ی تولید پوشاک ورزشی عمده، اکثر خریداران حداقل تجربه ی یک خرید ناموفق را داشته اند. ممکن است شما هم حداقل یکبار یا چندین مرتبه، با مشکلات پس از واریز وجه و اعتماد به تولیدی های مختلف مواجه شده باشید.اگر بعد از دریافت پوشاک ورزشی سفارشی، متوجه شوید که دوخت لباس ها و جنس لباس ها طبق خواسته ی شما اجرا نشده اند و یا اینکه بعد از ثبت سفارش، محصولات مورد نظرتان بعد از سپری شدن روزهای زیاد و گذشتن موعد تحویل به دست شما برسد، قطعا تجربه ی خوشایندی نخواهد بود.

یا حتی ممکن است بارها به این مشکل برخورده باشید که لباس های سفارشی، از نظر سایز، مغایر با سایز های سفارشی شما باشد و یا به دلیل وجود هر مشکلی، خواستار پاسخگو بودن تولیدی مورد نظر شوید، ولی در نهایت متوجه شوید که هیچ ضمانتی برای رفع مشکل شما پس از تحویل وجود ندارد.از مشکلات دیگری که ممکن است به آن برخورده باشید، کامل نبودن تعداد پوشاک بعد از ارسال است، در این مرحله شما با پیگیری کردن مشکل، درخواست ارسال باقی لباس ها را می کنید و در مواردی دیده شده که کسری سفارش خریداران از طرف تولیدی اول آن قدر دیر به دستشان می رسد، که خریداران را مجبور به تکمیل سفارششان از تولیدی دیگری می کند.نتیجه ی همه ی این تجربه های ناخوشایند، بی اعتمادی شما نسبت به همه ی تولیدی های پوشاک ورزشی خواهد بود.

چگونه برای سفارش های تیراژ بالا به یک تولیدی اعتماد کنیم؟

متاسفانه دیده شده که به دلیل بی تعهدی و بد عهدی های تولیدی های مختلف، اعتماد خریداران نسبت به اکثریت تولیدی های ورزشی و تولیدی لباس تیمی، کمرنگ شده است، به همین منظور تولیدی ورزشی سل ماجور با استفاده از درجه یک ترین و با کیفیت ترین پارچه ها و متریال موجود در بازار، و ضمانت تمامی محصولات، اقدام به تولید انواع پوشاک ورزشی از جمله پیراهن شورت تیمی، لباس تیمی فوتبال، لباس تیمی فوتبال و … نموده است و همه ی محصولات سل ماجور علاوه بر دوام و ماندگاری طولانی مدت، از گارانتی برخوردار هستند.

سعی ما، آماده سازی سفارشات در طرح و رنگ دلخواه شما، در سریع ترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن است.در این تولیدی تنوع وسیعی از رنگ ها، طرح ها، پارچه ها، اندازه ها و… وجود دارد و تولیدات این مجموعه، با بالاترین استانداردهای کیفیت و پارچه هایی که در طول فعالیت ورزشی بیشترین راحتی را تضمین می کنند، برای جلب رضایت مشتریان عزیز طراحی و تولید می گردند

بهترین پوشاک ورزشی کدام است؟

برای انجام اصولی هر نوعی ورزش باید لباس درست تهیه کنید. لباس ورزشی اصولی و استاندارد نیز توسط شرکت ها و تولیدی پوشاک ورزشی طراحی و تولید می شوند.به شکل کلی پوشاک ورزشی شامل شلوار ورزشی، تیشرت ورزشی، استرج ورزشی، شورتک ورزشی، شلوارک ورزشی و انواع ست های ورزشی می شود. چه بسیاری افراد برای ورزش های سبک و سنگین خود از این پوشاک ورزشی استفاده می کنند.

ولی باید به چند نکته که بسیار اهمیت دارند توجه کنید که شامل اهمیت نوع ورزش، جنس لباس، شرایط آب و هوایی، رنگ لباس، سایز لباس، و… این موارد باعث افزایش و یا کاهش کیفیت ورزش شما می شود. توجه به این مورد ها حین انتخاب و تهیه آن از برند یا تولیدی پوشاک ورزشی ، باعث تبدیل آن به بهترین لباس ورزشی می شود.

پوشاک ورزشی ایرانی با قیمت مناسب

توجه به کیفیت و قیمت لباس ورزشی یک امر کاملا طبیعی است. چون نه تنها پس از مدتی بافت پارچه لباس فرسوده می شود. بلکه بدن نیز به علت پوست حساسی که دارد چه بسا اهمیت دارد که برای رعایت بهداشت نیز یک لباس ورزشی را برای مدت طولانی به تن نکنید. پوست به راحتی دچار جوش، آکنه، قرمزی، سوختگی، آلرژی، خشکی و… می شود. انتخاب لباس استاندارد جلوگیر تمام این اتفاقات ناگوارد خواهد بود. لباس ورزشی اصولی توسط تولیدی پوشاک ورزشی در سرتا سر ایران با توجه به آب و هوای مناطق مختلف و فیزیک بدنی افراد مختلف تولید می شود.و چه بسا تهیه لباس ورزشی از تولیدی قیمت مناسب تری نسبت به برند های خارجی خواهد داشت.

تولیدی پوشاک ورزشی با طرح های مختلف

پوشاک ورزشی ایران با توجه به مزیت هایی که نسبت به برند های خارجی دارد برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. چرا که همان تنوع طرحی و رنگ درست با کیفیت مشابه ولی قیمتی کاملا مقرون بصرفه برایتان در نظر می گیرند. یک محصول خارجی، به راحتی از شما نه تنها هزینه کیفیت، بلکه هزینه نام برند، حمل و باربری گمرک و… را در نظر گرفته، سپس قیمتی نجومی را به خریدار اعلام می کنند. نیکان اسپرت ولی با توجه به طراحی و تولید تخصصی و فکوس بر روی پوشاک ورزش جزء استاندارد ترین و تخصصی ترین تولیدی پوشاک ورزشی بوده، شما نیز می توانید مدل و طرح دلخواه خود را با بهترین کیفیت و قیمت از ما خریداری و داشته باشید.