توزیع 5 هزار بسته معیشتی در گرگان/ نهضت خدمت‌ به محرومان ادامه دارد

آوای البرز/ گلستان فرمانده سپاه ناحیه گرگون گفت: با تلاش بسیجیان و جهادگران از ابتدای سال جاری 5000 بسته کمک معیشتی بین مستضعفان شهرستان گرگون توزیع شده است.

سرهنگ وحید فخرالدین در جمع خبرنگاران گفت: جهادگران و بسیجیان از ابتدای سال در راستای نهضت خدمت رسانی به نیازمندان پروژه های مختلفی را طراحی و تجمیع کرده اند که یکی از آنها اجرای اردوهای جهادی است. کم شده.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی استان گلستان تعطیلات نورس خود را به خدمت به فقرا گذرانده اند، تصریح کرد: جهادگران جالوت از 29 اسفند 23 فروردین 1400 برای ساخت خانه، سرویس بهداشتی و حمام در مناطق فقیرنشین اقدام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگون با یادآوری توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 5 هزار بسته کمک معیشتی در بین مستضعفان شهرستان گرگون به همت آنان توزیع شده است.بسیج بنیاد دفاع».

فخرالدین با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش امدادی وفادار شهر گرگون امروز در ماه مبارک رمضان سال 1401 برگزار شد، تصریح کرد: شهرت بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک به نیازمندان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: علاوه بر رزمایش کمک به مومنان، اردوهای جهادی بسیج همیشه برگزار می شود که علاقه مندان به شرکت در این اردوها می توانند به پایگاه های بسیج و مناطق دفاعی مراجعه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگون تاکید کرد: بسیج برای خدمت به جوانان و خدمت به مستمندان در پروژه های خدماتی و عمرانی کشور مورد استفاده قرار می گیرد و در کنار سایر دستگاه ها آماده خدمت رسانی به نیازمندان و مستمندان است.

فخرالدین با محکومیت حمله تروریستی تکفیری ها به حرم مطهر رضوی ادامه داد: این اقدامات کور دشمن باعث از بین رفتن وحدت ما نمی شود چرا که علمای شیعه و سنی این حادثه را محکوم کرده اند و اتحاد شیعه و سنی قوی است. توطئه دشمنان برای تفرقه افکنی بین مسلمانان شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/