توئیت ایلان ماسک علیه قیمت بیت‌کوین و اتریم

به گزارش گروه مالی خبرگزاری آنا ، قیمت بیت کوین از ابتدای سال تاکنون 56 درصد افزایش یافته است. قیمت بیت کوین چهار برابر سال گذشته است.

قیمت بیت کوین با ورود به کانال 57000 دلاری دچار شکست شد. الان ماسک که با خرید خود از رکود قیمت ارز دیجیتال بیرون رانده شد ، در توئیتر خود نوشت: “فقط داده هایی که به ما امکان می دهند از مشکلات مبادله پول جلوگیری کنیم. با توجه به این به نظر می رسد قیمت بیت کوین و اتریوم بالا است.

پیتر سرآشپز ، سرمایه گذار در بازارهای دارایی سنتی ، به نقل از دیدگاه ماسک در مورد بیت کوین اظهار داشت که بازار طلا از بازار بیت کوین و ارزهای فیات بهتر است. (واحد پول فیات واحد پول دولتی کشوری است که مانند طلا هیچ پشتیبانی فیزیکی ندارد و توسط بانک مرکزی کنترل می شود. در واقع ، ارز فیات پول ملی کشورها است).

1 421 میلیون مکش در یک روز

خبر دیگری در مورد بازار بیت کوین به اولین صندوق تجارت بیت کوین (ETF) در آمریکای شمالی می رسد. این صندوق از زمان آغاز معاملات روز پنجشنبه 421 میلیون دلار دارایی جمع کرده است.

صندوق تجارت بیت کوین صندوقی است که مقدار زیادی بیت کوین در اختیار دارد و بر اساس قیمت بیت کوین نوسانات سهام را ایجاد می کند و به سرمایه گذاران اجازه می دهد بدون دردسر انتقال پیچیده و فرآیندهای تجارت غیرقانونی با ETF ها تجارت کنند.

یکی از این صندوق ها در کانادا راه اندازی شد و در اولین ساعت 80 میلیون دلار و روزانه 421 میلیون دلار سرمایه جمع کرد. برخی از این خوش بینی نسبت به آینده بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال استقبال می کنند. مورگان استنلی اخیراً گزارشی در مورد دلیل خروج رمزنگاری از زیر سایه منتشر کرده است: “ما دلیل خوبی داریم که باور کنیم – قیمت بیت کوین هرچه باشد – ارزهای رمزپایه اساسی در اینجا وجود دارد.” کلاس دارایی “

در حقیقت ، هرچه تعداد بیشتری از شرکتها از ارزهای رمزپایه و ارزهای رمزپایه پشتیبانی می کنند ، علیرغم اینکه متوسط ​​سرمایه گذار خرده فروشی ، بیت کوین ، بسیار گران است ، احساسات بازار در مورد این دارایی های دیجیتالی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام /