تمیز کردن روکش صندلی کوییک در چند مرحله ساده

اگر صندلی ماشین شما پر از کثیفی و کثیفی است و به دنبال راهی برای تمیز کردن صندلی ماشین هستید، ما یک روش ساده اما عالی برای تمیز کردن صندلی ماشین پارچه ای به شما معرفی می کنیم که به شما در انجام کارهای ساده در خانه کمک می کند. ماشین خود را تمیز کنید و آن را تقویت کنید و موتور شما مانند نو می شود. برای تمیز کردن روکش صندلی کوییک ادامه مقاله را مطالعه کنید. همچنین اگر قصد دارید صندلی های کوییک نازنین خود را روکش بگیرید میتوانید به فروشگاه بهنیکان مراجعه کنید.

همه چیز همیشه آنقدر که ما فکر می کنیم سخت نیست مانند روشی که برای حل مشکلات کمربند ایمنی خودرو ذکر کردم، تمیز کردن صندلی های فابریک خودرو اگر راه درست را بدانید و کمی لکه های قیر را به راحتی از خودرو خارج کنید کار سختی نیست. با گذشت زمان، تمیز کردن آسان تر خواهد شد.

ابزار ضروری برای تمیز کردن صندلی ماشین با لباسشویی

قلم مو

افشانه

مایع ظرفشویی

سرکه

آب گرم

جارو برقی

یک حوله نخی سفید

توجه: قلمویی که انتخاب می کنید نباید خیلی زبر باشد، زیرا به پارچه صندلی آسیب می رساند.

مراحل تمیز کردن صندلی

1- اولین مرحله برای تمیز کردن روکش پارچه ای این است: ابتدا روکش و درزها را با برس خشک بشویید.

2- پس از آن با استفاده از جاروبرقی روی صندلی گرد و غبار و سایر مواد را به طور کامل از روی صندلی جمع کنید.

دو مرحله فوق تمیز کردن صندلی ماشین را بسیار ساده تر و حرفه ای تر می کند. زیرا اگر کثیفی روی صندلی باشد و آن را اسپری کنید، می تواند آن را بدتر کرده و تلاش شما را دوچندان کند.

3- در مرحله بعد برس را داخل سرکه گذاشته و روی صندلی بکشید تا مقداری لکه و چربی از روی صندلی پاک شود. سپس صندلی را با یک دستمال نخی تمیز پاک کنید تا چربی و مواد زائد جذب شود.

4- حالا به مرحله بزرگ می رویم: سمپاش را با یک قسمت مایع ظرفشویی و ده قسمت آب داغ پر کنید. توجه داشته باشید که آب باید گرم باشد. آب داغ برای از بین بردن لکه ها و تمیز کردن بهتر صندلی پارچه بسیار مفید است.

به طور یکنواخت روی تمام سطح ورق اسپری کنید و با یک برس تمیز کل ورق را پاک کنید.

5- سپس جاروبرقی را آماده کنید. در این مرحله نباید از سر جاروبرقی که مانند برس است برای جاروبرقی صندلی استفاده کنید. باید از قسمت لوله آن استفاده کنید یا اگر بخاری برقی شما ست مانند تصویر زیر صاف و بدون برس دارد به آن وصل کنید.

قبل از تمیز کردن صندلی ماشین با جارو برقی حتما سر جارو را با پارچه تمیز کنید. صندلی را در جهت پنجره بگیرید و بنشینید.

6- اگر بعد از تمیز کردن متوجه شدید که هنوز لکه روی صندلی باقی مانده است، دوباره روی آن ها اسپری کنید و دوباره آن قسمت ها را مسواک بزنید و جاروبرقی بکشید. ممکن است لازم باشد این مرحله را 3 یا 4 بار برای تمیز کردن کامل صندلی امتحان کنید.

7- پس از تمیز کردن تمامی لکه ها و جاروبرقی صندلی برای آخرین بار، درب خودرو را یک شب تا صبح بدون نشستن روی صندلی باز بگذارید تا کاملا خشک شود.

نظافت صندلی های فابریک ماشین شما به راحتی در 30 دقیقه تا یک ساعت با کمترین هزینه ممکن انجام می شود. هنگام مطالعه نیازی به شستن صندلی ماشین یا شامپو فرش ندارید.

البته اسپری هایی در بازار وجود دارد که مخصوص تمیز کردن صندلی ماشین هستند. می توانید از آنها استفاده کنید. روش کار مانند بالا است، با این تفاوت: شما به جای اسپری خانگی که ما ساختیم، از اسپری تمیز کننده صندلی ماشین استفاده کنید.

اگر صندلی های ماشین خود را با این روش تمیز کنید لطفا نتایج را برای ما بنویسید.