تمامی مراحل ساخت آزادراه خرم‌آباد- بروجرد با توانمندی داخلی بوده است

آوای البرز / لورن فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: هر مرحله از ساخت آزادراه خرم آباد بروجرد شامل طراحی و اجرای ظرفیت داخلی است.

سید حسین حسین السادات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزادراه اراک-کرام آباد یکی از پروژه های مهم و مهم کشور در قالب اردوگاه ساختمانی الانبیاء قطر EPC است.

وی با بیان اینکه این اردو 40 درصد سرمایه گذاری در این پروژه را تأمین می کند ، گفت: با اتمام این پروژه از پلوسال و اراک ، بزرگراه اصلی ، ستون فقرات اصلی کشور از شمال به جنوب تکمیل و ایمن می شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: تمام مراحل ساخت آزادراه خرم آباد بروجرد شامل طراحی و اجرای ظرفیت داخلی بوده است.

حوش السادات ادامه داد: در این پروژه تونلی به عرض بیش از 14 متر و طول بیش از 3200 متر احداث شده است.

وی گفت: این پروژه از نظر امکانات آزادراه بسیار مهم است و خودروهای سنگین در این مسیر حرکت می کنند که نیاز به تهویه دارد ، این کمپ کاری طراحی و اجرا شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه پس از فعالیت در بخشهایی از این منطقه (بروجرد-اراک) ، یک حرکت جهادی بسیار سریعتر از آنچه در اینجا اتفاق افتاده بود ، رخ می دهد ، اظهار داشت: برخی از کاستی های خرم آباد- آزادراه بروجرد طی یکی دو هفته آینده بتدریج از بین می رود.

انتهای پیام