تفریحات دوستانه در کیش

بدون شک سفر به جزیره کیش، از بهترین برنامه هایی است که برای تعطیلات و گذراندن اوقات فراغت می توان در نظر گرفت. چرا که تفریحات کیش به گونه ای در نظر گرفته شده تا تمامی افراد با هر سنی بتوانند بهترین خاطرات را برای خود بسازند. سفر به کیش زمانی جذاب تر می شود که بدانید سامانه اقامت ۲۴ یک هدیه ویژه برای افرادی که محل اقامت خود را از طریق این سامانه رزرو کرده اند، در نظر گرفته است. در واقع شما با از طریق اقامت ۲۴ می توانید پکیج تفریحات کیش را با مجموع ۱۴۰۰ هزار تومان تخفیف دریافت کنید.

لیست تفریحات کیش

در ادامه به بررسی تفریحات کیش با تخفیف می پردازیم. در ضمن لازم است بدانید که کیفیت تفریحات کیش با تخفیف هیچ تفاوتی با کیفیت و امکانات این تفریحات بدون تخفیف ندارد. در ادامه تفریحات مختلف را همراه با عکس تفریحات کیش آورده ایم .

پاراسل در کلوپ ۴ و ۵ ستاره 

اگر به پرواز علاقه دارید، حتما پاراسل در کیش را امتحان کنید. برای آنکه به درک درستی از این تفریح برسید باید بگوییم که ابتدا یک جلیقه نجات پوشیده و سپس به یک چتر بزرگ به وسیله کمربندهای مخصوص بسته می شوید. این چتر با طناب به یک قایق تندرو متصل است. زمانی که قایق شروع به حرکت می کند شما کم کم به پرواز در می آیید و می توانید کیش و دریای خلیج فارس را از بالا تماشا کنید.

جالب است بدانید که اگر شرایط مناسب باشد با پاراسل می توانید تا ارتفاع ۵۰۰ متر بالا رفته و خاطره ای خاص برای خود رقم بزنید. در سفر به جزیره کیش حتما به شما پیشنهاد می کنیم پاراسل را که یکی از گرانترین تفریحات کیش است امتحان کنید. البته به وسیله ی اقامت ۲۴ می توانید از تخفیفات خوبی برای تفریحات گوناگون بهره مند شوید و اینگونه در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

برای پاراسل می توانید به ساحل اسکله تفریحی، ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، ساحل دامون کیش و کلوپ مارینا کیش مراجعه کنید.

قوانین و نکاتی که در رابطه با پاراسل باید بدانید عبارتند از:

  • پاراسل را می توان یک نفره، دو نفره  یا سه نفره استفاده کرد.
  • حداکثر وزن برای پاراسل سواری، ۱۸۰ کیلوگرم است.
  • حداکثر ۱ ساعت از شروع تا برگشت به کلوپ زمان می برد.
  • استفاده از پاراسل برای خانم های باردار، بیماران قلبی و افرادی که بیماری های خاص دارند؛ ممنوع است.
  • پاراسل برای کودکان به صورت تک نفره ممنوع است.

غواصی در کلوپ ۴ و ۵ ستاره 

برای چند دقیقه هم که شده زندگی آبزیان را با غواصی، از نزدیک مشاهده کنید. غواصی که در لیست تفریحات کیش قرار دارد بدون شک می تواند یکی از بهترین تجربیات شما در سفر به کیش باشد. لازم است بدانید که با تخفیف هایی که از اقامت ۲۴ دریافت می کنید دیگر نیازی نیست درباره هزینه ی بلیط ها نگران باشید. چرا که اینگونه قیمت تفریحات کیش تا حدی کاهش پیدا می کند. بنابراین با خاطری آسوده در کیش به تفریح بپردازید. اگر تجربه ی غواصی ندارید اصلا جای نگرانی نیست. چرا که در تمام مراحل مربی همراه شما خواهد بود و قبل از هر چیز، تمام نکات و آموزش های لازم به شما داده می شود.

در کیش کلوپ های مختلف ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره وجود دارند که امکان غواصی در آن ها برای گردشگران فراهم شده است. این کلوپ ها عبارتند از: مرکز غواصی کیش، مرکز غواصی مارینا، مرکز غواصی تراول دایوینگ، مرکز غواصی آکواریوس، مرکز غواصی سی من ، مرکز غواصی ناتیلوس، مرکز غواصی دایورزدان و مجتمع دنیای زیر آب.

قوانین و نکات مهم غواصی:

  • حداقل سن ۱۰ سال می باشد.
  • مدت زمان غواصی حدود ۱۵ دقیقه است.
  • تجهیزات لازم در کلوپ به گردشگران ارائه می شود. اما لباس اضافه، حوله و … همراه خود داشته باشید.
  • پوشش آقایان می تواند تی شرت و شلوارک و پوشش بانوان می تواند لگ، تونیک یا مایو اسلامی باشد.
  • مربی خانم با بانوان و مربی مرد همراه آقایان فرستاده می شود.
  • یک عکاس نیز شما را همراهی می کند و در صورت علاقه می توانید عکس ها را خریداری کنید.

غواصی vip  : شنا و غواصی با دلفین ها  

در غواصی vip که یکی از تفریحات لاکچری کیش است، شما می توانید همراه با همسر و خانواده خود به غواصی بپردازید. لازم است بدانید که زمان کل غواصی حدود ۴۵ دقیقه است که حدود ۲۰ دقیقه مربوط به آموزش می شود و تفریبا ۱۵ دقیقه به خود غواصی اختصاص داده می شود. هزینه ی غواصی وی آی پی از غواصی معمولی بیشتر است و شما می توانید در کلوپ های ۵ ستاره به غواصی بپردازید و ماهی ها را از نزدیک تماشا کنید.

فلای بورد در کلوپ ۴ و ۵ ستاره 

فلای بورد یکی دیگر از هیجان انگیزترین ورزش های آبی در پکیج تفریحات کیش است که در سفر خود حتما باید امتحان کنید. حتی اگر با اسم این تفریح آبی آشنا نباشید بدون شک عکس یا کلیپ هایی از آن را دیده اید. به کمک فلای بورد می توانید تا ارتفاع ۱۲ متر روی سطح آب به پرواز درآیید. در واقع به وسیله ی لوله هایی که به جت اسکی متصل شده است، فشار آب به پایه ای که شما روی آن ایستاده اید، وارد می شود و شما به پرواز در می آیید.

این ورزش پرطرفدار برای افراد زیر ۱۸ سال و افرادی که بیماری خاصی دارند؛ ممنوع است. چرا که هیجان بسیار زیادی دارد. شما می توانید فلای بورد را در کلوپ های ۴ و ۵ ستاره کیش امتحان و لذت سفر خود را دو چندان کنید و آدرنالین خون خود را به حداکثر برسانید. بدون شک هیجان و لذت این تفریح آبی از خاطرتان پاک نخواهد شد. کلوپ های ۵ ستاره آتلانتیس و مرکز غواصی کیش، کلوپ ۴ ستاره شایان و کلوپ ۳ ستاره آکواریوس دارای فلای بورد می باشند.

اسکوتر زیر دریایی 

اگر تا به حال زیر دریایی از نزدیک ندیده اید. با سفر به کیش می توانید سوار یک نمونه ی کوچک از زیر دریایی ها شوید. اسکوتر زیر دریایی یکی از بهترین تفریحات لاکچری کیش است که جذابیت خاصی دارد. اگر به دنیای زیر آب علاقه دارید و می خواهید ماهی های مختلف را از نزدیک تماشا کنید؛ حتما این تفریح را انتخاب نمایید.

در واقع اسکوتر دریایی، مانند یک موتور است که در زیر دریا حرکت می کند. فرض کنید روی موتور نشسته اید و یک کلاه که مخزن اکسیژن می باشد، بر سر دارید. سپس به گشت و گذار در اعماق دریا می پردازید. تنفس شما در زیر دریا کاملا طبیعی است، اما دست های شما آزاد بوده و می توانید ماهی ها را لمس کنید. در ضمن تمامی آموزش ها و نکات لازم به شما گفته می شود. شما می توانید اسکوتر زیردریایی را در کلوپ دریایی مارینا کیش، ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، اسکله تفریحی کیش، مجتمع دریایی زیرآب و مرکز غواصی ‌تراول دایوینگ امتحان کنید.

برخی از شرایط و قوانین استفاده از اسکوتر زیر دریایی:

افرادی که کمتر از ۸ سال سن دارند یا قد آن ها از ۱۳۰ سانتی متر کمتر است نمی توانند از اسکوتر استفاده کنند. در ضمن خانم های باردار، افرادی که بیماری های خاص دارند، افرادی که فشار خون بالا یا پایین دارند، افرادی که به تازگی عمل جراحی داشته یا بیماری های قلبی دارند نیز نمی توانند از اسکوتر استفاده کنند.

اسکوتر برقی موتور شارژی 

یکی دیگر از تفریحات کیش با تخفیف که با رزرو هتل از اقامت ۲۴ می توانید از آن استفاده کنید؛ اسکوتر برقی و موتور شارژی می باشد. نحوه کار این موتورها بسیار ساده است و اگر کاملا شارژ شده باشند می توانید بیشتر از ۱ ساعت با آن ها در کیش به گشت و گذار بپردازید. برای اجاره اسکوترهای برقی می توانید به اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان مراجعه کنید. لازم است بدانید که اسکوتر و موتورهای شارژی را باید به همان ایستگاهی که از آن ها اسکوتر اجاره کردید؛ تحویل دهید.

قوانین و نکات لازمی که باید برای اجاره اسکوتر برقی بدانید عبارتند از:

  • همراه داشتن کارت شناسایی معتبر
  • حداقل ۱۵ سال سن
  • این وسایل فقط باید در جاده مخصوص دوچرخه مورد استفاده قرار گیرد و نمی توان با آن ها به مسیر خودروها رفت.
  • در صورت خسارت، باید هزینه را بپردازید.
  • ایستگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال سلامتی افراد نمی پذیرد.
  • بانوان نیز می توانند از اسکوتر برقی استفاده کنند.

کشتی دریایی با شام 

گشت و گذار با کشتی دریایی در جزیره کیش از جمله تفریحات کیش با قیمت بالا است. البته با تخفیفی که از اقامت ۲۴ می گیرید، هزینه ها تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. در هر حال سفر با کشتی، هنگامی که به موسیقی مورد علاقه خود گوش می دهید و نسیم دریا صورتتان را نوازش می کند، فراموش نشدنی است. در اغلب برنامه های شاد همراه با موسیقی زنده اجرا می شود و شما می توانید وعده ی ناهار و شام خود را در این کشتی ها بگذرانید. در واقع کشتی های تفریحی کیش از جمله بهترین تفریحات کیش در شب به حساب می آیند. در سفر خود حتما به گشت و گذار با کشتی تفریحی بپردازید.

پارک آبی کیش ( اوشن ) 

پارک آبی اوشن یکی از گرانترین تفریحات کیش است که توانسته لقب اولین پارک موضوعی ایران و اولین پارک آبی روباز ایران برای بانوان را از آن خود کند. این پارک هیجان انگیز در سال ۱۳۹۵ با مساحت ۵.۵ هکتار شروع به کار کرد و توانسته توجه زیادی از گردشگران را به خود جلب کند. سرسره های این مجموعه را می توان در سه دسته راید آرام، راید هولناک و راید تند دسته بندی کرد. جالب است بدانید که در ، بازی های مختلفی همچون اسکیپ روم نیز وجود دارد که می توانید در گروه های چند نفره به کشف معماها بپردازید.

در ضمن این پارک در منطقه پرواز ممنوع قرار گرفته و اطراف آن هیچ ساختمان و سازه بلندی وجود ندارد تا از محیط اطراف به داخل پارک، دید وجود نداشته باشد تا بانوان نیز بتوانند با خیال راحت به تفریح بپردازند.

پارک ژوراسیک 

یکی از جدیدترین و جالب ترین تفریحات هتل کیش برای کودکان، پارک ژوراسیک است. با رزرو هتل از اقامت ۲۴ می توانید بلیط این پارک را با تخفیف خریداری نمایید. جالب است بدانید که پارک ژوراسیک کیش بزرگترین پارک ژوراسیک سرپوشیده در خاورمیانه است. این پارک در واقع بخشی از تم پارک سنتر کیش می باشد که از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

همان طور که از نام این پارک معلوم است، تم کلی آن بر اساس دوران ژوراسیک می باشد و اطلاعات خوبی درباره زمین شناسی به کودکان می دهد. همچنین مجسمه های مختلفی از دایناسورها در این ناحیه وجود دارد که جذابیت زیادی برای کودکان و بزرگسالان دارد. شما می توانید از ساعت ۱۱ الی ۱۹ برای بازدید از پارک اقدام کنید.

پارک برفی پنگوئن در تفریحات کیش

تنها مجموعه برفی در کیش، پارک پنگوئن می باشد که یکی از بهترین تفریحات کیش به حساب می آید. این پارک ۷ بخش هیجان انگیز دارد و شما می توانید در آن به برف بازی، سورتمه سواری، تیوب سواری، اسکی و اسنوبرد بپردازید. شما در این پارک که یکی از تفریحات کیش در شب نیز به حساب می آید؛ می توانید بعد از برف بازی، برای نوشیدن قهوه یا صرف یک وعده غذایی به کافی شاپ و رستوران مجموعه رفته و هر آنچه دوست دارید سفارش دهید.