تفاهم دولت با قرارگاه خاتم برای پرداخت بخشی از بدهی و تکمیل 70 پروژه تا پایان سال

طبق گزارش ها شفاف است، سعید محمد در مورد پذیرش درخواست اردوگاه ساختمانی برش الأن بیا وی از دولت اظهار داشت: در حال حاضر اردوگاه سازندگی خاتم الانبیا هیچ وجهی دریافت نكرده است.

وی ادامه داد: اخیراً دولت اعلام كرد كه بخشی از توافق با دولت 70 پروژه در اردوگاه خاتم را تا پایان امسال فراهم می كند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الأن بیا وی افزود این موضوع مطابق با تفاهم نامه است و هنوز عملی نشده است.

پیش از این علی نیکساد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفته بود: “اردوگاه قطر در مجموع 50،000 میلیارد دلار از دولت ، م institutionsسسات ، شهرداری ها و شرکت های دولتی طلب می کند ، اما درخواست آنها از دولت بیش از یک برنامه بودجه دیجیتال است. این 10 میلیارد تومان است.

این را علی نیکساد در دیدار با رئیس سازمان برنامه بودجه و فرمانده قرارگاه سازندگی گفت. الأن بیا اردوگاه قطام موافقت کرد که 10 هزار میلیارد تومانی که از دولت طلب می شود باید به نوعی حل شود ، نه توسط شهرداری ها و ارگان های دولتی ، به معنای کامل کلمه ؛ در همین راستا تصمیم بر این شد که 100 میلیارد تومان اوراق خزانه اسلامی به حوزه خاتم و 100 میلیارد تومان در جاهای دیگر تسویه شود و سازمان برنامه ، بودجه و خزانه داری از 1 آوریل 2010 تا 20 مارس 2010 8 میلیارد تومان دریافت كرد. در استفاده از پایگاه خاتم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما 118 پروژه برای خدمت رسانی به این سیستم داریم كه 118 پروژه با اعتبار بالغ بر 12 هزار میلیارد دلار در استان ها در حال فعالیت است كه بیشتر این پروژه ها قبل از پایان دولت دوازدهم عملیاتی می شوند. ’’