تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری بندر دیر برای هیات قطری‌/ احداث ۴ پست اسکله بندر دیر در دستور کار

تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری بندر دیر برای هیات قطری‌/ احداث ۴ پست اسکله بندر دیر در دستور کار

در ارتباطی ویدئو کنفرانسی و با حضور عضو هیات عامل و معاون بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی، ظرفیت‌ و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بندر دیر برای هیات سرمایه گذار قطری‌ تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری آوای البرز، محمد شکیبی‌نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، در ارتباط ویدئو کنفرانسی با سرمایه ‌گذاران قطری اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های بندری در اولویت پروژه‌های بنادر استان بوشهر بوده و در همین راستا توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذاران توانمند داخلی و خارجی شده است. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر افزود: بندر دیر از لحاظ جغرافیایی نزدیک‌ترین بندر کشور به قطر است که به تناسب این موقعیت استراتژیک در حوزه صادرات و ترانزیت تمرکز ویژه‌ای به بندر دیر معطوف شده است. 

شکیبی‌نسب بیان کرد: با چشم‌انداز روشن توسعه صادرات به کشورهای حوزه خلیج‌فارس طی یک سال گذشته پروژه محوطه سازی در بندر دیر به سرانجام رسیده و اکنون عملیات اجرایی احداث چهار پست اسکله در بندر دیر در دست انجام است. 

وی خاطرنشان کرد: اکنون سرمایه‌گذاران قطری داوطلب سرمایه‌گذاری در بندر دیر هستند که در همین راستا مطالعات ارزشمندی نیز پیرامون ظرفیت‌های توسعه‌ای این بندر انجام دادند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.