ترندترین طرح ناخن برای دختران تینیجر 1403

کاشت ناخن یکی از روش های محبوب زیبایی بخشیدن به ناخن ها است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. در کاشت ناخن، لایه ای مصنوعی از جنس اکریلیک، ژل یا پودر کاشت روی ناخن های طبیعی شما قرار داده می شود و سپس به دلخواه شما شکل داده و طراحی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به تفاوت لمینت و کاشت ناخن می توانید به وب سایت سالن زیبایی دلانو مراجعه نمائید.

 

مزایای کاشت ناخن

زیبایی و تنوع: کاشت ناخن به شما امکان می دهد از بین مدل های مختلف و متنوع طرح و رنگ ناخن، مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

استحکام و ماندگاری: ناخن های کاشته شده محکم تر و بادوام تر از ناخن های طبیعی هستند و به راحتی نمی شکنند یا خم نمی شوند.

پوشاندن نواقص: کاشت ناخن می تواند نواقص ناخن های طبیعی مانند ناهمواری، تغییر رنگ و … را پوشانده و آنها را زیبا تر نشان دهد.

رشد سریع تر: گفته می شود که کاشت ناخن می تواند رشد ناخن های طبیعی شما را سریع تر کند.

 

معایب کاشت ناخن

آسیب به ناخن های طبیعی: کاشت ناخن می تواند به ناخن های طبیعی شما آسیب برساند. مواد شیمیایی مورد استفاده در کاشت ناخن می تواند ناخن های شما را نازک، شکننده و حساس کند.

هزینه بالا: کاشت ناخن هزینه نسبتاً بالایی دارد و باید به طور مرتب ترمیم شود.

غیرطبیعی بودن: ناخن های کاشته شده ظاهری غیرطبیعی دارند و ممکن است برای برخی افراد ناخوشایند باشد.

 کاشت ناخن برای چه کسانی مناسب است؟

کاشت ناخن برای چه کسانی مناسب است؟

کاشت ناخن برای خانم هایی که به دنبال ناخن هایی زیبا، محکم و بادوام هستند مناسب است. همچنین، کاشت ناخن می تواند برای خانم هایی که ناخن های ضعیف یا شکننده دارند و خانم هایی که به دلیل شغلشان نمی توانند ناخن های بلند داشته باشند مفید باشد.

جدیدترین مدل های کاشت ناخن برای دختران تینیجر و نوجوان:

ناخن های ساده و مینیمال: این مدل ناخن ها برای دختران تینیجر و نوجوانی که به دنبال ظاهری ساده و شیک هستند مناسب است. در این مدل ناخن ها از رنگ های خنثی مانند سفید، صورتی، بژ و … استفاده می شود و طراحی های ساده و ظریف روی آنها انجام می شود.

ناخن های فرانسوی: ناخن های فرانسوی مدل کلاسیکی هستند که هرگز از مد نمی افتند. در این مدل ناخن ها نوک ناخن به رنگ سفید و بقیه ناخن به رنگ صورتی یا بژ رنگ می شود.

ناخن های آمبره: ناخن های آمبره مدل محبوبی هستند که در آنها دو یا چند رنگ به طور تدریجی به یکدیگر محو می شوند. این مدل ناخن ها برای دختران تینیجر و نوجوانی که به دنبال ظاهری جسورانه و منحصر به فرد هستند مناسب است.

ناخن های مرمری: ناخن های مرمری مدل جدیدی هستند که ظاهری شیک و خاص دارند. در این مدل ناخن ها از رنگ های سفید و خاکستری برای ایجاد طرح های شبیه به سنگ مرمر استفاده می شود.

ناخن های نگین دار: ناخن های نگین دار مدل پر زرق و برق و جذابی هستند که برای مناسبت های خاص مانند جشن و مهمانی مناسب هستند. در این مدل ناخن ها از سنگ های تزیینی، مروارید و … برای تزئین ناخن ها استفاده می شود.