تامین مسکن یک وظیفه ملی در کشور است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمدرضا محمدی با اشاره به فعالیت های سه جامعه تعاونی شفاف و توانمند در آماده سازی شهرک شهید سید شیرازی ، از دستگاه های اجرایی استان خواست تا در این زمینه با تعاونی های اجرایی همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرک شهید سید شیرازی در محدوده شهر تبریز واقع شده است ، گفت: آماده سازی این شهر باید یکی از پروژه های اولویت دار باشد و از متقاضیان اطمینان حاصل شود که برای انجام تعهدات تلاش جدی می شود. “

پارامحمدی درباره تأسیس صنایع مختلف در مناطق غربی و شمال غربی تبریز گفت: البته تأسیس این شهر در رفاه کارکنان این صنعت م ،ثر خواهد بود که بر این اساس همه مربوطه آژانسها برای تهیه و تأمین زیرساختهای خود تلاش خواهند کرد. “

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گزارشی از آخرین وضعیت شهر ارائه داد و با بیان اینکه مساحت کل شهر 236 هکتار است افزود: مساحت غرب 68 هکتار است.

ابوالقاسم سلطانی با بیان اینکه در دوره مدیریت جدید بنیاد تعاون ناجا ، فعالیت های آماده سازی شهرک تسریع شد ، افزود: مهمترین نیازهای شهر در این زمان تأمین آب و ساخت شبکه های آب و فاضلاب است.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً برخی از پروژه های نیمه تمام ساخت مسکن فعال شده اند که از جمله آنها می توان به ولی آذر بناب ، ولی آذر بستان آباد و میلاد مرند اشاره کرد.