تازه‌ترین خبر‌ها درباره فصل دوم «بازی مرکب»

آنا گزارش می دهد؛

سازندگان سریال محبوب و پرطرفدار «بازی مرکب» هنوز تاریخ دقیق شروع فصل دوم این سریال کره ای را اعلام نکرده اند. اما تیزر فصل دوم این سریال را در 12 ژوئن 2022 منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، سازندگان سریال محبوب و پرطرفدار «بازی مرکب» هنوز تاریخ دقیق شروع فصل دوم این سریال کره ای را اعلام نکرده اند. اما تیزر فصل دوم این سریال را در 12 ژوئن 2022 منتشر کردند.

بر اساس این گزارش، این سریال از طریق پلتفرم نتفلیکس پخش خواهد شد. این سریال آنقدر محبوب است که مردم هنوز آن را به صورت آنلاین تماشا می کنند و نتفلیکس هنوز آن را از صفحه اصلی خود حذف نکرده است.

در جدیدترین مصاحبه، هوانگ دونگ هیوک، کارگردان «بازی مرکب» اعلام کرد که طرفداران این سریال می توانند در اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۴ فصل دوم این سریال را تماشا کنند. هوانگ در طول مصاحبه گفت که او فقط سه صفحه از فیلمنامه را نوشته است. اما به گفته او در فصل جدید، مخاطبان شاهد بازی های جدیدی خواهند بود که بارها انسانیت انسان ها را آزمایش می کنند.

علاوه بر این، لیست بازیگران فصل جدید این سریال توسط سازندگان آن منتشر نشده است و نمی توان ترکیب بازیگران سریال جدید را حدس زد، زیرا در پایان فصل اول، اکثر بازیگران به جز سونگ گی کشته شدند. طبق قوانین بازی -hoon؛ بنابراین نمی توان انتظار داشت در این فصل چهره های قدیمی را ببینیم. می توان گفت مانند فصل اول در این فصل نیز قرار است شاهد چهره های جدیدی باشیم.

بازیکنان سابق از جمله پارک ها سو، اوه یونگ سو و هیویون ممکن است بازگردند، اما فقط در فلش بک، زیرا گی هون یک بار دیگر در مسابقات شرکت می کند و دوستان مرحومش را در طول بازی به یاد می آورد. . تریلر رسمی بازی کامپوزیت هنوز منتشر نشده است.

چون فیلمبرداری فصل دوم شروع نشده و تاریخ اکران آن مشخص نشده است. اما می توانید تیزر این سریال را که در 12 ژوئن 2022 منتشر شده است تماشا کنید و ببینید در فصل جدید چه اتفاقی خواهد افتاد.

به نظر می رسد طرح داستان همانند فصل اول باشد: آیا انسان ها حاضرند انسانیت خود را برای بازی و پول رها کنند؟

** بازی یکپارچه، فصل 2 در یک نگاه:

نام سریال: بازی مرکب

فصل: دومین

نوع محتوا: سریال های اینترنتی

تاریخ انتشار: اواخر 2023 یا اوایل 2024

زبان سریال: کره ای

نوع: اکشن، معمایی، درام، بقا

کارگردان: هوانگ دونگ هیوک

نویسنده: هوانگ دونگ هیوک

شبکه پخش: نتفلیکس

انتهای پیام/