«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

سید حمد گنادپور، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا؛ وحید شنخی، معاون توسعه و نوآوری؛ در این نشست، آنها به سوالات رسانه ها در مورد جنبه های فنی و کاربردی توسعه این اپلیکیشن منحصر به فرد و منحصر به فرد پاسخ دادند.

مدیرعامل تارا در این نشست گفت: کسب و کار حیاتی تارا از سال 1400 با حمایت 50 سال تجربه، تجربه مالی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ شکل گرفت. اکنون سعی دارد با ارائه راهکارهای دیجیتالی برای بهبود تجربه خدمات مالی مردم که اصل اساسی آن کمک به رفاه اقتصادی طبقه متوسط ​​است، به دغدغه‌ها و نیازهای امروز مردم فکر کند.»

سید حمد قنادپور ادامه داد: در این راستا تارا خدماتی همچون کیف پول الکترونیکی، رفاه شرکتی، اعتبار سازمانی و اخیرا خدمات اعتبار خرد شخصی را ارائه کرده است. “این اتفاق افتاد.”

وی گفت: در بخش خدمات و سازمان تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در سراسر کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بالغ بر 1000 میلیارد دلار وام داده است.

وی با اشاره به برخی از قابلیت ها و دستاوردهای ستاره سازنده این اپلیکیشن خاطرنشان کرد: با اتکا به حمایت های گروه صنعتی گلرنگ با بیش از 50 سال سابقه در مراکز کالایی و فروش، “تجربه مصرف کننده منحصر به فرد و بی نظیر است”، گسترش پذیرندگان در 460 شهر ایران، کالاهای مصرفی، پوشاک، مد بیش از 4500 نقطه خرید فردی در زمینه های مختلف از جمله جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی و پزشکی. بهداشت و خدمات «بیمه …»، «سود و پورسانت پذیرفته نمی شود»، «بهبود شاخص های نسبی زندگی مردم» و ….

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای برقراری انضباط مالی و بازپرداخت وجوهی که کاربر به اعتبار فردی دریافت می کند، کاملاً به اعتماد بستگی دارد.

وی گفت: از نظر مشتریان و خدمات، باید قول بدهیم که تارا هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است و پروژه هایی را ارائه می دهد که نوید رویدادهای هیجان انگیز را در اواخر امسال و سال های آینده می دهد. شعار تارا “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی” است. «برندها و شرکت ها می توانند تفسیر کنند» در قالب مسئولیت مدنی در قبال مردم و جامعه.

سخنران بعدی این نشست وحید شنخی معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا بود که چرایی، چگونگی شکل گیری، ابعاد و روند توسعه این اپلیکیشن و امکانات آتی آن را برای حضار تشریح کرد.

وحید شنخی با بیان اینکه سال گذشته تارا بر روی ارائه اعتبارات شرکتی و انبوه تمرکز داشت، گفت: امروز گرد هم آمدیم تا سرویس جدیدی را از تارا راه اندازی و راه اندازی کنیم، آن را بخریم، اعتبار خرد یا پرداخت کن، بعدا پرداخت کن! «به همین دلیل است.

شنخی تصریح کرد: بخش خدمات اعتبار خرد تارا فاقد چک، سفته، ضمانت، تعهد و کارمزد است و برای استفاده از این خدمات نیازی به مراجعه مستقیم ندارد و کاربران می توانند در کمتر از نیم ساعت تمامی مراحل ثبت نام را انجام دهند. ساعت ها. ، احراز هویت و اعتبارسنجی آنها را تکمیل کنید و اعتباری تا سقف 500000 دامنه و حداکثر 5 میلیون دامنه خریداری شده از بیش از 4500 نقطه فروش فردی در سراسر کشور دریافت کنید. لازم به ذکر است که روند توسعه دریافت کنندگان تارا به سرعت در حال پیشرفت است.

وی گفت: TARA به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کنند و از نظر مالی زندگی سالم‌تری داشته باشند. ..

تنها چیزی که برای استفاده از این سرویس نیاز دارید یک شماره تلفن همراه به نام خود و یک کارت ملی هوشمند (جدید) است.

وی گفت: برای اولین بار در کشور سیستم اتکای کامل به اعتماد کار می کند، پروژه توسعه می یابد و همکاری کاربران راهگشا خواهد بود. در عین حال ممکن است لازم باشد در ایران ذهنیت و فرهنگ خود را تغییر دهیم که مجبور نباشیم همه چیز را نقدی بخریم و از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر نقاط جهان) استفاده کنیم.

تارا خدمات اعتبار خرد را معرفی کرد

تارا معاون توسعه و نوآوری در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از اعتبار دریافتی باید پس از 30 روز و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود، توضیح داد: در حال افزایش است.

در این نشست امیرحسین باقری معاون فروش و بهره برداری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا به ارائه خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و یکی از اهدافی را که مخاطبان سازمانی برای دریافت خدمات تارا از آن استفاده می کنند، عنوان کرد. این برای بهبود تجربه “برنامه غرامت بشردوستانه سازمان آنها است.”

وی افزود: ما در تلاش هستیم تا در زمینه‌ها و رده‌های مختلف ستاره دریافت کنیم تا نیازها و نیازهای خانواده‌های ایرانی را بهتر برآورده کنیم.

حسن مختاریان معاون فنی مجموعه در سخنانی گفت: هست.

وی افزود: سادگی و ایمنی دو ویژگی یک ستاره است. پرداخت با ستاره نیز می تواند به صورت آفلاین انجام شود، بدون نیاز به اینترنت. “معماری استفاده شده برای این برنامه یک سرویس میکرو است که بعداً می توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.”

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

لازم به ذکر است که کیف پول الکترونیکی تارا دارای قابلیت بازگشت نقدی 3 درصدی در هر خرید می باشد که برای تمامی گیرندگان تارا قابل استفاده است و به عبارتی تخفیف قابل توجهی را به کاربران خود ارائه می دهد. علاوه بر این، Star Support 1573 به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

گفتنی است، نشست خبری معرفی اپلیکیشن تارا (راه حل های دیجیتال 360 درجه برای ارتقای رفاه مالی) ساعت 14 در محل برج گلرنگ واقع در خیابان ولیاس بالاتر از پارک سای با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. نمایندگان سایر شرکت کنندگان و مهمانان.