بیانیه سازمان تعزیرات در پی دستور رهبر معظم انقلاب برای کنترل گرانی‌ها

بدنبال دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر مقابله با گرانی کالاها ، سازمان تعزیرات حکومتی بیانیه ای را درباره اقدامات فوری این نهاد جهت افزایش هماهنگی بین سازمانهای مسئول صادر کرد.

“:

در زیر متن بیانیه روابط عمومی بیانیه روابط دولتی صادر شده توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد رسیدگی به گرانی کالاها آمده است:

به نام خدا

ای کسانی که ایمان آورده اید!

سازمان تعزیرات حکومتی در طول دوره تصدی خود با حمایت از حقوق مردم ، نظارت بر عدالت و کمک به ارتقا justice عدالت و انصاف در جامعه ، تلاش کرد تا مشکلات معیشتی ، به ویژه از اقشار عقب مانده را برطرف کند.
در سالهای اخیر ، با اتخاذ اقدامات اساسی و عملیاتی برای بازنگری قوانین ، رفع خلأهای قانونی ، افزایش گشت مشترک زندانیان ، تخصص در برخورد با احتکار و اختفا کالاها برای فروش بیش از حد ، احترام به مشتری و ابتکار فرایندها ؛ سازمان تعزیرات حکومتی تلاش کرده است تا در عمل در انجام وظایف محوله و تحقق انتظارات ایران مومن و شهیدپرور گام های بلندی بردارد.

با توجه به نقش سازمان تعزیرات امروز در هماهنگی با سازمان های دیگر که در کنترل تورم غیرمنطقی و عادلانه برخی اشیا فعالیت می کنند ، امروز امروز خود را تحت فشار رهبر معظم انقلاب که بدون شک در رأس خداوند متعال در تمام سطوح سازمان قرار دارد ، دو برابر احساس می کنیم. ما دستور محتاطانه رهبر معظم انقلاب را می پذیریم و علاوه بر اقدامات فوری برای افزایش هماهنگی بین دستگاه های مسئول ، به کار بیشتر از هر زمان دیگری برای رفع بار هزینه های غیر منطقی ، حل مشکلات معیشتی مردم و روشن شدن گزارش آن ادامه می دهیم.