بیانیه سازمان تعزیرات در پی دستور رهبر معظم انقلاب برای کنترل گرانی‌ها

بدنبال دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر مقابله با گرانی کالاها ، سازمان تعزیرات حکومتی بیانیه ای را درباره اقدامات فوری این نهاد جهت افزایش هماهنگی بین سازمانهای مسئول صادر کرد.

بیانیه سازمان تعزیرات در پی دستور رهبر معظم انقلاب برای کنترل گرانی‌ها
“:

در زیر متن بیانیه روابط عمومی بیانیه روابط دولتی صادر شده توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد رسیدگی به گرانی کالاها آمده است:

به نام خدا

ای کسانی که ایمان آورده اید!

سازمان تعزیرات حکومتی در طول دوره تصدی خود با حمایت از حقوق مردم ، نظارت بر عدالت و کمک به ارتقا justice عدالت و انصاف در جامعه ، تلاش کرد تا مشکلات معیشتی ، به ویژه از اقشار عقب مانده را برطرف کند.
در سالهای اخیر ، با اتخاذ اقدامات اساسی و عملیاتی برای بازنگری قوانین ، رفع خلأهای قانونی ، افزایش گشت مشترک زندانیان ، تخصص در برخورد با احتکار و اختفا کالاها برای فروش بیش از حد ، احترام به مشتری و ابتکار فرایندها ؛ سازمان تعزیرات حکومتی تلاش کرده است تا در عمل در انجام وظایف محوله و تحقق انتظارات ایران مومن و شهیدپرور گام های بلندی بردارد.

با توجه به نقش سازمان تعزیرات امروز در هماهنگی با سازمان های دیگر که در کنترل تورم غیرمنطقی و عادلانه برخی اشیا فعالیت می کنند ، امروز امروز خود را تحت فشار رهبر معظم انقلاب که بدون شک در رأس خداوند متعال در تمام سطوح سازمان قرار دارد ، دو برابر احساس می کنیم. ما دستور محتاطانه رهبر معظم انقلاب را می پذیریم و علاوه بر اقدامات فوری برای افزایش هماهنگی بین دستگاه های مسئول ، به کار بیشتر از هر زمان دیگری برای رفع بار هزینه های غیر منطقی ، حل مشکلات معیشتی مردم و روشن شدن گزارش آن ادامه می دهیم.