به دلیل شیوع نوع جدید کروناویروس، کلیه پروازها از انگلیس لغو شد

آوای البرز / کرمان پس از اعلام وزیر بهداشت مبنی بر عدم کنترل نوع جدید ویروس کرونا در کشور ، همه پروازها از انگلیس لغو شد.

به نقل از CNN به نقل از آوای البرزمقامات گفتند که کشورهای نوظهور اروپایی روز یکشنبه پس از کشف نوع جدیدی از پوست ، پروازهای خود را از انگلیس به حالت تعلیق درآوردند.

وزیر بهداشت مت هانکوک روز یکشنبه گفت که ویروس جدید کرونا از کنترل خارج شده و دولت انگلیس را مجبور به تعیین سطح چهارم در لندن و جنوب شرقی انگلیس و کنترل کنترل در سراسر انگلستان می کند.

دولت در بیانیه ای اعلام کرد که هلند برای کاهش خطر گسترش فشارهای جدید در سراسر کشور ، از صبح روز یکشنبه تا سال نو کلیه پروازهای مسافری از انگلیس را ممنوع می کند.

دولت هلند از اوایل دسامبر در یک مطالعه موردی در هلند گفت که یک سویه جدید از ویروس کرونا را کشف کرده است و در حال انجام تحقیقات بیشتر برای تعیین سایر موارد است.

در همین حال ، الكساندر كرو ، نخست وزیر بلژیك گفت كه به عنوان یك اقدام پیشگیرانه ، بلژیك مسافران انگلیس را به مدت 24 ساعت ممنوع كرده است. اگرچه در صورت لزوم می توان این ممنوعیت را تمدید کرد.

وی گفت: “به عنوان یک اقدام احتیاطی ، ما تصمیم گرفته ایم پروازهای خود را از نیمه شب به مدت 24 ساعت از انگلیس متوقف کنیم که این مهم برای یورواستار (قطار) و کشورمان است.” روش اصلی انتقال ویروس به کشور است.

لوئیجی دی مایو ، وزیر امور خارجه ایتالیا نگفته است که این ممنوعیت از چه زمانی و چه زمانی اجرایی می شود.

وزارت امور خارجه چک همچنین از ساخت یک کشتی اجباری 10 روزه برای هر کسی که از روز یکشنبه وارد انگلیس می شود ، خبر داده است.

هنکوک گفت: نوع جدید ویروس کرونا ، که می تواند سریعتر از موجودات دیگر گسترش یابد ، خطرناک نیست و باید کنترل شود.

وی روز یکشنبه گفت: “تنها راه کنترل ویروس محدود کردن تعامل اجتماعی است ، به ویژه در مناطق Tier 4 ، هر کسی باید مانند ویروس برخورد کند.” ما می توانیم شیوع ویروس را کنترل کرده و مردم را در امان نگه داریم.

نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون ، روز شنبه اعلام کرد که لندن و جنوب و شرق انگلیس ، که موارد ویروس کرونا جدید در حال افزایش است ، تحت تحریم های سطح 4 قرار می گیرند.

انتهای پیام