بهترین هدیه شب یلدا چیست؟

جشن شب یلدا یکی از قدیمی ترین آیین های ایرانی است که از زمان داریوش اول در سال 502 قبل از میلاد در ایران انجام می شده است. این جشن باستانی از ساعت 30 ازهر، آخرین روز پاییز آغاز می شود و با طلوع خورشید در اولین روز زمستان به پایان می رسد. برنامه های امشب شامل همایش حافظ خوانی، فال حافظ، شانام خوانی و قصه گویی خواهد بود. از دیگر اتفاقات جالب این شب تاریخی می توان به شام ​​یلدا و تهیه انواع غذاهای لذیذ و اصیل ایرانی اشاره کرد. بازدید از خانواده تازه عروس و خرید انواع هدایای زیبا از قدیم الایام رسم دیگری بوده است. به علاوه هدیه دادن در جشن های مختلف یکی از زیباترین سنت های ایرانیان است. با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب هدیه مناسب برای عروس، شریک زندگی، خانواده و دوستانتان راهنمایی کنیم.

گوشواره انار مخصوص یلدا

هدیه مناسب برای شب یلدا

انتخاب هدیه مناسب برای عزیزانتان همیشه کار سختی است. سلیقه، مقرون به صرفه بودن، کاربردی بودن، منحصر به فرد بودن و از همه مهمتر پسندیدن از جمله دغدغه های انتخاب هدیه مناسب است. از آنجایی که بیشتر هدایایی که به سراغ آنها می رویم بسیار خوش طعم هستند و به درد فرد نمی خورد، در شرایط مالی فعلی بهتر است به دنبال هدیه ای باشید که علاوه بر زیبایی، روی آینده نگری نیز تمرکز داشته باشد. . قطعا گزینه مناسبی به ذهن شما رسید! چه امیدی بهتر از خرید طلا!

جواهرات طلا علاوه بر بادوام بودن، زیبایی خیره کننده و پر زرق و برقی دارند که آن را به بهترین هدیه برای دادن به اطرافیان تبدیل می کند.

همچنین دریافت هدایایی برای تازه عروسان امری عادی است. از دیگر هدایا، قطعات طلا از رسوم قدیمی ایرانیان است. زیورآلات طلا با طرح های شوالیه یلدا یکی از به یاد ماندنی ترین هدایایی است که می توانید به همسرتان بدهید. به علاوه، اسامی، حکاکی‌ها و حکاکی لیزری طرح‌های سفارشی و سفارشی، هدایایی فراموش‌نشدنی هستند که برای همیشه در ذهن اطرافیانتان می‌مانند.

اما نکته مهم و مهم! از کجا می توانم تکه های طلای خود را برای شوالیه یلدا، حکاکی اسم و طرح های سفارشی تهیه کنم؟ علاوه بر سودآوری، می توان آنها را به صرفه و سفارشی ساخت. کارگاه جواهرات پلنگ متعلق به کیانوش سارین تخت یکی از پیشروترین تولیدکنندگان جواهرات طلا، نقره و برنج در ایران، روسیه، اوکراین و آلمان است. کارگاه جواهرات پلنگ در زمینه ریخته گری طلا، ریخته گری نقره، ریخته گری برنج، آبکاری طلا و سفارشی سازی عمده انواع جواهرات و اقلام تزئینی تخصص دارد. از آنجایی که جواهر لئوپارد تولید کننده است، تمامی کارهای تولیدی با حداقل دستمزد و با استاندارد بالا طراحی و تولید می شود. با مراجعه به وب سایت www.leopard-jewelry.com و یا صفحه اینستاگرام leopard_jewelry این فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر می توانید علاوه بر مشاهده نمونه کارها و خرید محصولات، جهت مشاوره در زمینه تولید و سفارش طلای مورد نظر خود با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید. آن را دریافت کنید.

آویز انار شب یلدا

ریخته گری طلا، نقره و برنج

کارگاه جواهرات پلنگ با بیش از 15 سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت طلا و جواهرات در کشورهای روسیه، آلمان، اوکراین و ایران آماده همکاری با فروشندگان عزیز می باشد. طراحان برجسته اروپایی، جدیدترین متدهای ساخت جواهرات و مشتریان وفادار ما به تاریخچه غنی جواهرات پلنگ در تمامی زمینه های طراحی، تولید و توزیع جواهرات گرانبها و گرانبها اشاره می کنند.

یکی از خدمات پلنگ ریخته گری دقیق فلزاتی مانند طلا، نقره، برنز و برنج است. از این رو پلنگ علاوه بر تولید کننده عمده جواهرات طلا، نقره، برنج و برنز، سازنده مجسمه های سفارشی و اقلام تزئینی نیز می باشد. با پلنگ همه چیز بدست می آید! زیرا ما هر چیزی را که بخواهید طراحی و می سازیم. برای سفارش ریخته گری طلا، ریخته گری نقره، ریخته گری برنج، جواهرات تولد، جواهرات گرانبها و محصولات مورد علاقه خود می توانید به وب سایت ما www.leopard-jewelry.com مراجعه کنید یا با شماره های 02177044007 یا 09020111772 تماس بگیرید و یا با واتساپ تماس بگیرید. مشاوران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی و پاسخ خواهند داد.

شاخه ریخته گری

روکش طلا

به فرآیند آبکاری یک لایه غیر فلزی بر روی فلزات یا فلزات دیگر برای جلوگیری از اکسید شدن، سایش و استحکام سطحی، آبکاری گفته می شود. در آبکاری طلا، لایه نازکی از طلا بر روی سطح طلا یا سایر جواهرات فلزی قرار می گیرد. آبکاری طلا به روش های مختلفی عمل می کند.

کارگاه جواهرات پلنگ با مدیریت کیانوش سارین تخت کلیه خدمات مربوط به آبکاری طلا را با مقرون به صرفه ترین قیمت، بالاترین دقت، کیفیت و تخصصی ترین تجهیزات موجود برای شما انجام می دهد. برای سفارش زیورآلات قیمتی و محصولات مورد علاقه خود برای آبکاری، خرید و تولید عمده طلا می توانید به وب سایت ما www.leopard-jewelry.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های 02177044007 یا 09020111772 تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام دهید. مشاوران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی و پاسخ خواهند داد.

ریخته گری طلا

آداب و رسوم شب یلدا

شب یلدا یا . ، طولانی ترین شب سال است و در این شب خورشید از مدار آسمان دورتر است. شب یلدا تنها 1 دقیقه بیشتر از شب های دیگر است. امشب آنها طول روز را در نیمکره شمالی که مصادف با پایان زمستان است جشن می گیرند. در شب یلدا علاوه بر تهیه انواع میوه ها به ویژه انار و هندوانه، شام دلپذیری نیز تهیه می کنند. برای شب چالو انواع تنقلات و دسرهای مخصوص تهیه می شود.

  • دلیل نامگذاری و یافتن یلدا

کلمه “یلدا” به معنای زایمان است که یک کلمه سوری است. شب چله برگرفته از چهل روز اول زمستان است که به آن «چله بسرگ» و بیست روز بعد به نام «چله کوچک» می گویند. ماندانا طبق اسناد تاریخی امشب همسر کمبوجیه و مادر کوروش کبیر بوده است.

این شب برای ایرانیان ناگوار بود زیرا شب یلدا طولانی ترین شب سال بود و نماد شیطان سیاه ایران باستان بود. مردم برای دفع این بدبختی و تاریکی برای روشن کردن آتش جمع شدند.

ایرانیان شب با هم می نشستند و سفره ای به نام «مسد» می چیدند و صبح می خوردند، می نوشیدند، خوش می گذراندند و می رقصیدند. در زمان های قدیم میوه هایی در زمستان یافت نمی شد، بنابراین میوه های خشک شده و ذخیره شده گذشته را روی سفره خود می گذاشتند. این آیین همچنان ادامه دارد و در سفره های شب یلدا نیز میوه های خشک یافت می شود. میوه های تازه مانند انار و هندوانه نیز روی میز هستند. یکی دیگر از غذاهای سفره یلدا آجیل است که زرتشتیان به آن «لُرک» می گویند. در سفره شب یلدا انواع غذاها و تنقلات پیدا می شود. سبزی پلو با ماهی، گاهی آش رشته و سایر غذاهای محلی توسط خانواده و دوستان تهیه می شد.

  • شاناما می خواند

برای مدت طولانی شانام خوانی جزء لاینفک شب چله بود. بسیاری از خانواده های ایرانی هنوز در شب یلدا با هم خواندن می خوانند. این آیین زیبا توسط کسانی که در مراسم شاهنامه خوانی مهارت دارند در مراسم عمومی که هنوز هم برگزار می شود انجام می دهند.

اهدای ثروت دیوان حافظ به خانواده ای پرجمعیت، سنتی است که از گذشته های دور برای ما ایرانیان در شب یلدا باقی مانده است. اشعار دلنشین حافظ گاهی با ذوق و شعر خوانده می شود.

از ابیات حافظ در مورد شب یلدا:

حکایتت برات سخته / مثل شب یلدای دیرینه

  • هدیه برای عروس

هدیه دادن داماد به تازه دامادها سنتی است که در اکثر خانواده های واقعی ایرانی رواج دارد. بنابراین خانواده داماد برای عروس هدایایی تهیه می کنند و در شب یلدا به او هدیه می دهند. ما با هم یک کلوپ شبانه هم داریم. در میان هدایای دیگر، معمولا یک تکه طلا برای عروس تهیه می شود. همانطور که گفته شد فروشگاه اینترنتی جواهرات پلنگ در این شب عتیقه تخفیف های ویژه ای ارائه می دهد. برای خرید اینترنتی طلا و یا سفارش ساخت طلا و جواهرات مورد علاقه خود به سایت ما مراجعه کنید یا با کارشناسان ما با شماره 02177044007 یا 09020111772 تماس بگیرید.

علاوه بر موارد فوق، بسیاری از شهرهای ایران برای شب یلدا آداب و رسوم خاص خود را دارند.

مجموعه های ویژه شب یلدا، آویز طلای انار

مشتریان گرامی جهت مشاهده و سفارش مجموعه شب یلدا و خرید طلاهای مورد نیاز خود به فروشگاه اینترنتی جواهر لئوپارد مراجعه و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. آدرس سایت فروشگاه پلنگ www.leopard-jewelry.com می باشد. برای اطلاع از قیمت خرید طلا و مشاهده نمونه محصولات به وب سایت ما مراجعه کنید و از جدیدترین مجموعه های ما دیدن فرمایید. در صورت تمایل به بازدید و خرید زیورآلات طلا در شب یلدا می توانید برای سفارش طلا و مشاوره رایگان با شماره تلفن 02177044007 یا 09020111772 تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام دهید. مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

ریخته گری طلا

* گزارش تبلیغات