بهترین هتل‌های پنج ستاره تهران را بشناسید

علاوه بر به دست آوردن یک تجربه جدید و بهتر ، آوای البرز می گوید بسیاری از افراد به دنبال مکانی آرام با امکانات کامل برای ایجاد خاطرات فراموش نشدنی برای خود و سایر همکاران ، حتی برای محل اقامت ، سفرهای کاری و جلسات هستند. اگر به دنبال بهترین مکان شیک برای اقامت و جلسات خود هستید ، همراه شوید ایران هتل آنلاین بهترین هتل های پنج ستاره تهران را کشف کنید.

نه هتل های تهران زیاد؛ اما بیشتر مردم به دنبال تجربه ای خارق العاده و فراموش نشدنی هستند. بنابراین ، اقامت و برگزاری جلسات و کنفرانس های کاری در بهترین هتل های پنج ستاره تهران می تواند یک اتفاق زیبا باشد. تهران حدود 9 هتل پنج ستاره در ادامه ، برخی از بهترین های آن را ارائه خواهیم داد.

قیمت هتل در تهران

هتل های تهران شامل هتل های بزرگ و هتل های آپارتمانی براساس قیمت هایی است که مطابق با سبک ها ، سلیقه ها و فرهنگ های مختلف افرادی است که با اهداف مختلف به تهران می روند. هتل های مختلفی برای رزرو هتل در تهران بسته به امکانات مانند استخر شنا ، نوع اتاق ، کیفیت نیاز مهمانان و … وجود دارد. قیمت اقامت در تهران از 80000 تومان در شب تا 4 میلیون تومان در شب است.

هتل استقلال

برج های شب هتل استقلال

هتل استقلال تهران زمانی یکی از شرکت های تابعه معروف ترین گروه هتلداری جهان (هیلتون) بود. هتل پس از انقلاب متعلق به آن بود گروه هتل پرشین واقع شده است هتل استقلال تهران ، این بزرگترین هتل پنج ستاره لوکس در ایران است. با ده رستوران منظم و فصلی ، کنفرانس ها ، سالن های شب ، مجموعه ورزشی و استخر ، خاطره ای فراموش نشدنی را برای میهمان ایجاد می کند. همچنین مکان بسیار زیبا ، چشم انداز زیبای تهران و کوه های البرز و البته صبحانه معروف آن را فراموش نکنید.

جاذبه های نزدیک هتل استقلال تهران

هتل پرشین استقلال تهران در فاصله چند دقیقه پیاده روی نزدیکترین هتل به نمایشگاه بین المللی تهران ، رادیو ، سازمان تلویزیون و سالن اجلاس سران است. دلیل دیگر محبوبیت هتل مجاورت آن با خیابان والاس است. تله کابین تاچ ، پارک ملت و مجتمع سدآباد با حداکثر ده دقیقه رانندگی به راحتی قابل دسترسی هستند. مرکز خرید سما مرکز و خیابان فارست 1.5 کیلومتر و مرکز خرید و میدان تجریش 2.5 کیلومتر فاصله دارند.

هتل هما تهران

نمای داخلی هتل هما در تهران

هتل هما تهران برخی هنوز هتل شرایتون را می شناسند ، این برج زیبا در قلب تهران است. این هتل زیبا به مکانهای تجاری و زیبایی مانند تهران نزدیک است پل طبیعت یک پارک آتش نشانی آب نیز وجود دارد. با این حال ، اقامت در یک هتل استاندارد بین المللی و داشتن غذاهای لذیذ و با کیفیت و قدم زدن در یک باغ زیبا لحظات فراموش نشدنی را برای مهمانان فراهم می کند تا با وجود همه شلوغی های پایتخت ، آرامشی ناب را تجربه کنند. با مرجع وب سایت آنلاین هتل ایران در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این هتل کسب کنید.

چگونه هتل هما در تهران را با بالاترین تخفیف رزرو کنیم؟

با رزرو از طریق سایت ایران هتل آنلاین امکان رزرو اتاق در هتل هما با کمترین قیمت وجود دارد. تخفیف در هتل هما می تواند در طی یک دوره زمانی به 80٪ برسد.

هتل آزادی

هتل آزادی هتلی لوکس و ماندگار است. هتل سابق هنوز یک میزبان عالی برای افرادی است که می خواهند لحظات باورنکردنی خلق کنند. اتاق های مجلل با امکانات رفاهی کامل ، معماری زیبا ، آرامش تمیز ، غذاهای خوشمزه ، منظره بی نظیر ؛ همه اینها باعث می شود هتل نه تنها برای مسافران داخلی بلکه برای مسافران بین المللی نیز به یکی از اولین گزینه ها تبدیل شود. البته این نباید در اولویت باشد هتل سازگار با محیط زیست است فراموشش کن.

هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا یکی از شیک ترین هتل های لوکس ایران است. این هتل با معماری نفیس و مدرن ، کادری مجرب ، اتاق های مناسب و سوئیت های زیبا و جذاب دل بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است. البته ظاهر بی نظیر و غذای عالی آن را از دست ندهید. با رزرو اتاق در این هتل مجلل از طریق هتل ایران آنلاین ، شما و عزیزانتان می توانید تجربه ای فراموش نشدنی را رقم بزنید.

هتل لاله

هتل لاله تهران یکی از هتل های لوکس و با ماندگاری طولانی در مجموعه است که یکی از هتل های مجتمع جهانی بین قاره ای است. گروه هتل لاله توافق. رستوران نمکی این هتل فرح دیبا به طور سنتی طراحی شده و رستوران فرانسوی Rotisserie یکی از بهترین رستوران های تهران است که اتاق هایی با کلاس جهانی و بسیار شیک با احساس تاریخچه عابران پیاده ایجاد می کند. علاوه بر این ، سالن Tiare ، Sunball Hall و Golzer Hall یکی از بهترین گزینه ها برای میزبانی انواع رویدادها است.

هتل ویستریا

هتل ویستریا با همکاری کانادایی ها و استفاده از سبک لوکس ترین و جدیدترین هتل پنج ستاره تهران است. نئوکلاسیک کار در سال 1398 بر روی طراحی داخلی آن آغاز شد. ریشه های این برج زیبا در آسمان و قلب زمین است و سه رستوران با کیفیت ، کافی شاپ 24 ساعته و خدمات بهداشتی وجود دارد و آن اتاق ها و سوئیت های مجلل پاسخگوی تمام نیازهای مهمانان است. انجام مراسم های مختلف کاری و جشن های خانوادگی در سالن های مجلل اضطراب آور آن ، عظمت صد برابری به این مراسم می بخشد. یکی از زیباترین مناظر اطراف هتل ویستریا تهران می تواند باشد باغ بهشت به موزه سینمای ایران اشاره کرد. با مراجعه به سایت ایران هتل آنلاین می توانید آن اتاق ها و سوئیت های مجلل را در هتل ویستریا رزرو کنید.

هتل نووتل

هتل نووتل یکی از منحصر به فردترین هتل های ایران است. این هتل نزدیک است فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)تحت نظارت گروه هتل فرانسوی Accor موفق شد. هتل فرودگاه مخصوصاً برای مهمانداران و کسانی که می خواهند به خارج از کشور سفر کنند مناسب است. به همین دلیل ، ویژگی خاص این هتل اقامت ساعتی است. علاوه بر این ، مسافران می توانند از طریق امکانات خود هتل مانند ماساژ ، استخر شنا ، جکوزی و باشگاه بدنسازی ، کمی بیشتر هزینه هتل را پرداخت و به امور فرودگاه خود بپردازند و کارت پرواز و سایر مشاغل مربوط به پرواز را بپذیرند. در اتاق های مدرن و مجهز استراحت کنید.

هتل اسپیناس

یک شب اقامت هتل Spinnaker Palace

مجموعه هتل ها گروه هتل اسپیناس هتل اسپیناس پالاس ، هتل بلوار اسپیناس در تهران و هتل اسپیناس آستارا در گیلان از لوکس ترین و گران ترین هتل های ایران هستند. اقامت در هتل اسپیناس آستارا در نزدیکی تالاب استیل مانند بازدید از دهکده های سوئیس اقامتی رویایی را برای مسافران ایجاد می کند. هتل های اسپیناس در تهران مانند کاخ هایی هستند که با کلمات قابل بیان نیستند و در تهران یافت نمی شوند. موقعیت فرود هلی کوپتر در بالای برج ، سالن های کنفرانس و برنامه های بی نظیر و بی نظیر ، رستوران هایی با غذاهای خاص و فراموش نشدنی ، مناظر باشکوه و زیبا و مناظر بی نظیر و منحصر به فرد هتل همه منحصر به فرد بودن و منحصر به فرد بودن این هتل را نشان می دهد. سایت ایران هتل آنلاین مرجع خوبی برای آشنایی با هتل اسپیناس پالاس و رزرو سوئیت های بی نظیر آن است.

هتل اوین تهران

هنگام خوابیدن روی تخت می توانید روشنایی اتاق را کنترل و تنظیم کنید. مینی بار کامل در یخچال قرار داده شده است که قطعاً اصل نیست. در بیشتر اتاق های هتل اوین تهران ، طراحی زیبا بالکن لحظه ای زیبا و فراموش نشدنی را هنگام تماشای فضای باغ اطراف هتل برای شما رقم می زند.