بهترین مارک کلید و پریز ایرانی

به گزارش گروه اخبار خبرگزاری آوای البرز ، کلیدها و پریزها باید بسیار دقیق و پرشور علیه افکار عمومی انتخاب شوند و یکی از مهمترین عوامل تولید کلید و پریز رعایت نکات ایمنی و استانداردهای بین المللی است. این در مرحله تولید است و از آنجا که تعداد زیادی سوئیچ و پریز غیر استاندارد به کشور وارد می شود ، انتخاب این وسیله ضروری برای خریداران دشوارتر است. همانطور که همه ما می دانیم کلیدها و پریزها تا حد زیادی در شکل ظاهری دکوراسیون منزل تأثیر می گذارند و انتخاب سوئیچ و پریز مناسب زیبایی خاصی به محیط اطراف می بخشد. در این مقاله می خواهیم بهترین مارک های کلید و پریز ایرانی را به شما مختصر معرفی کنیم.

اجازه دهید با سه مارک کلید و پریز ایرانی انتخاب شده آشنا شویم :

به گفته رئیس اتحادیه برق تهران ، در حال حاضر 20 تولیدکننده ایرانی در کشور سوئیچ و پریز تولید می کنند و خوشبختانه آنها توانستند 70 درصد از بازار سوئیچ ها و پریزهای کشورمان را تصاحب کنند. در ادامه این مقاله ، ما می خواهیم سه مارک ایرانی را به شما معرفی کنیم که طبق تحقیقات ما ، درصد بالایی از رضایت مشتری را بدست آورده اند.

سوئیچ ها و پریزهای دلند

شرکت دلند یکی از باتجربه ترین تولید کنندگان کلید و پریز ایرانی است و نزدیک به 4 دهه است که فعالیت می کند. بدون شک در این دوره توانسته کیفیت و تنوع محصولات خود را همانطور که امروز شاهد آن هستیم ، روز به روز بهبود بخشد. سوئیچ ها و پریزهای دلند این مارک محبوب توانسته است اعتماد مشتریان کلیدی و پلاگین را در بین تعدادی از مارک های خارجی جلب کند. نکته مهم در مورد سوئیچ ها و پریزهای دلند ، تنوع زیاد در مدل و رنگ محصولات این شرکت است که شاید یکی از معدود شرکت هایی باشد که به دلیل احترام به سلیقه مشتری ، این محصولات متنوع را تولید کرده است.

اگر می خواهید همه محصولات شرکت دلند و ویژگی های کامل و قیمت های انفرادی آن را مشاهده کنید ، از شما دعوت می کنیم به سایت فروشگاه اینترنتی آریا ایمان مراجعه کنید تا در صورت لزوم محصولات مختلف دلند را بصورت آنلاین مشاهده و خریداری کنید. انجام دادن.

سوئیچ برقی ، پریز ایران

سوئیچ ایرانی ، پریز

سوئیچ برقی ، پریز ایران، تولید شده توسط صنایع الکتریکی فسیل ، همچنین در بازار ایران با نام ایران الکتریک شناخته می شود. شرکت ایران الکتریک دارای سوئیچ ها و پریزهای مختلفی است که با نام مدل از یکدیگر متفاوت می شوند. سوییچ سوکت ایران را می توان یکی از بهترین پریزها و پریزهای ایرانی دانست. کیفیت و مقاومت سوئیچ و پریز ایرانی مقاومت خوبی در برابر ضربات و یا استفاده طولانی مدت از آن نشان می دهد. شرکت برق ایرانی سعی کرد نمونه ای از هر نوع سلیقه را در بین محصولات خود داشته باشد ، زیرا این روزها مصرف کنندگان نه تنها برای رفع نیازهای خود سوئیچ و پریز می خرند بلکه بیشتر متناسب با دکوراسیون منازل با رنگ و طرح این محصول بی نظیر هستند. شخص خرید خود را انجام می دهد. بنابراین یافتن محصول مورد نظر شما در تنوع بسیار بالای سوئیچ ها و پریزهای ایرانی کار چندان دشواری نیست.

سوئیچ کرم ، پریز

سوئیچ ایرانی ، پریز

شرکت ویرا الکتریک پس از طی مراحل آزمایشگاهی با استفاده از آخرین فن آوری های روز دنیا ، طیف گسترده ای از محصولات را تولید و به بازار عرضه می کند و از دفتر ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در دسترس است. مواد مورد استفاده در انواع مختلف تولید کلید و پریز قهرمان این یکی از بهترین مواد و قطعات موجود در بازار است که منجر به تولید کلیدها و پریزهای با کیفیت و بادوام می شود. زیرا اگر مواد مورد استفاده در ساخت و ساخت کلیدها و پریزها مناسب نباشد ، خطر خراشیدگی ، خرابی و خرابی زودرس این محصولات وجود دارد. امروزه با توجه به تقاضای روزافزون ما برای استفاده از تجهیزات الکتریکی ، اهمیت این محصول نسبت به گذشته افزایش یافته و این تقاضا افزایش یافته است ، بنابراین ما می خواهیم از سوکت ها در تمام زوایا برای اتصال تجهیزات الکتریکی و الکتریکی استفاده کنیم. به دلیل تنوع ، سوکت سوکت hero می تواند مدل های مختلفی با اشکال مختلف برای همه کاربردهای سوکت و سوکت در زندگی روزمره ما داشته باشد. شکل سوئیچ و پریز Veera بسیار کاربر پسند است ، به شکل یک خانه تک ، دو خانه و سه خانه وجود دارد. به صورت مربع و مستطیل طراحی و ساخته شده است.

شما می توانید انواع مختلفی از سوئیچ و پریز سیم را در مدل های تمام پلاستیکی و تمام شیشه خریداری کنید ، یا می توانید این دو (قاب شیشه ای و گرد پلاستیکی) را ترکیب کنید. با فروشگاه Vira Switch و Socket ، فروشگاه اینترنتی Arya Iman توانست محصولات این شرکت را به صورت آنلاین در سراسر کشور بفروشد.