بهترین فیلم های سینمایی 2023 که حتما باید ببینید

بهترین فیلم های سینمایی 2023 که حتما باید ببینید

در این مقاله از کارمادیو، جذاب ترین و بهترین فیلم های سال 2023 را برای شما آورده ایم. با ما همراه باشید، ما برای شما جذاب ترین و سرگرم کننده ترین فیلم ها را آورده ایم. اگر اهل دیدن فیلم ایرانی یا فیلم خارجی باشید، حتما برایتان جذاب است.

1) جان ویک: فیلم فصل 4

John Wick: Chapter 4 فیلمی به کارگردانی چاد استالسکی با بازی کیانو ریوز، لارنس فیشر و لنس ریدیک است. تاریخ اکران این فیلم 24 مارس 2023 می باشد.

خلاصه داستان این فیلم از این قرار است که جان ویک راهی برای شکست دادن “میز بالا” پیدا می کند، اما قبل از اینکه بتواند آزادی خود را بدست آورد باید با دشمن جدیدی مبارزه کند و دشمن او متحدان قدرتمندی در جهان و نیروهایی هستند که دوستان قدیمی را از بین می برند. . تبدیل به دشمن می شود، شریک است.

2) filimi ea اوپنهایمر اوپنهایمر

اوپنهایمر اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان با بازی کیلیان مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون و رابرت داونی جونیور در تاریخ 21 جولای 2023 اکران می شود.

داستان این فیلم جی.

3) فیلم Dune 2023: Part II

فیلم D’une: Part Two به کارگردانی دنیس ویلنوو با بازی فلورانس پیو، ربکا فرگوسن، تیموتی شالامه و زندایا یکی از فیلم‌های سال 2023 و تاریخ اکران این فیلم 3 نوامبر 2023 است.

داستان این فیلم از این قرار است که پسربچه ای در سیاره ای بیابانی تبدیل به مسیحی عشایری می شود که دارای کرم های غول پیکری است که از کالایی به نام ادویه محافظت می کنند. ادویه جات انسان را به عارف و دیوانه تبدیل می کند.

4) سیاه چال ها و اژدها – افتخار در میان دزدان

این فیلم توسط جان فرانسیس دیلی و جاناتان گلدشتاین کارگردانی شده است و بازیگرانی چون کریس پاین، میشل رودریگز و دیگر بازیگران آن هستند. در این امر نقش داشته باشد. تاریخ انتشار آن 30 مارس 2023 است.

داستان فیلم The Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves از این قرار است که یک دزد به همراه گروهی از مسافران برای یافتن یک شی گمشده به سفری خطرناک می روند و این افراد با افراد نامناسبی روبرو می شوند و اوضاع تغییر می کند.

5) Ant-Man and the Wasp: Quantum

Ant-Man and the Wasp: Quantumania (به انگلیسی: Ant-Man and the Wasp: Quantumania) فیلمی از پیتون رید با بازی پل راد، مایکل داگلاس، میشل فایفر و دیگران است که تاریخ اکران آن ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ است.

در این فیلم اسکات لانگ و هاب وان داین به همراه والدین مهربانشان و دختر اسکات در دنیای کوانتومی گرفتار شده و سعی می کنند راهی برای فرار بیابند.

6) فیلم Fast X

این فیلم به کارگردانی لوئیس لتریر است و بازیگرانی چون وین پیزلی، جوردانا بروستر، تایریس گیبسون، میشل رودریگز و …

داستان فیلم از این قرار است که Dom Toretto و خانواده اش تمام دشمنان خود را شکست داده اند و اکنون باید با مرگبارترین آنها روبرو شوند.

بهترین فیلم های سینمایی 2023 که حتما باید ببینید
بهترین فیلم های سینمایی 2023 که حتما باید ببینید

7) فیلم Transformers: Rise of the Beasts

Transformers: The Rise of the Beasts یکی از فیلم های استیون کپل جونیور با بازی میشل یو، ران پرلمن و پیت دیویدسون است و این فیلم قرار است در ژوئن 2023 اکران شود.

داستان این فیلم از این قرار است که سگ ها به حیوانات روبات تبدیل می شوند و فیلمی ناشناخته است.

8) ضربه به فیلم کابین

این فیلم یکی از محبوب ترین فیلم ها به کارگردانی ام نایت شیامالان با بازی دیوید باوتیستا، بن آلدریج، پرنده نیکی آموکا است و تاریخ اکران آن 3 فوریه 2023 است.

در این فیلم، یک دختر و والدینش توسط غریبه‌های مسلح گروگان گرفته می‌شوند و از آنها خواسته می‌شود تا یکی از خودشان را قربانی کنند تا از آخرالزمان جلوگیری شود.

9) فیلم Shazam! خشم خدایان

در فیلم Shazam! فیلم Fury of the Gods با بازی Zikri Levy، Asher Angel، Jack Dylan Grazer و Richer Ziegler به کارگردانی David F. Sandberg که در 17 مارس 2023 منتشر شد.

ادامه این فیلم داستان نوجوانی به نام بیلی باتسون است که با گفتن کلمه جادویی تبدیل به ابرقهرمان شخصیت خود Shazam می شود و زمانی که سه انتقام جوی خدایان قدیمی به زمین می آیند تا جادویی را که از مدت ها قبل دزدیده شده بود بیابند. ، شزم و یارانش وارد نبردی بزرگ با آنها می شوند و..

10) شاه میمون (III)

فیلمی از آنتون استاکی که در آن ستاره ها ظاهر می شوند. تاریخ اکران این فیلم تایید نشده است.

بر اساس داستان حماسی چینی، پادشاه میمون (III) یک کمدی اکشن است که یک میمون و عصای جادویی اش را در حال نبرد با اژدها، خدایان و شیاطین نشان می دهد.