بهترین شرکت ثبت برند در ایران

ثبت برند در ایران با عبارات ثبت (نام تجاری)، (علامت تجاری) و حتی برند شناخته می شود و نیاز به اخذ علامت تجاری راه صحیح رعایت تشریفات قانونی است. پیگیری مراحل ثبت علامت تجاری در ایران می تواند به صورت حضوری انجام شود، اما این روند ممکن است کمی خسته کننده باشد و ممکن است با اشکالات متعددی مواجه شود. بنابراین، بسیاری از موسسات حقوقی در این زمینه تخصص دارند. شناخت بهترین شرکت ثبت برند در ایران، انتخابی مناسب و منطقی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به راحتی برند یا لوگوی خود را در سامانه رسمی کشور ثبت کنید. شرایط و اصولی که باعث می شود بهترین شرکت را انتخاب کنید موضوع این مقاله است.

ثبت برند در ایران چیست؟

هدف از ثبت «نام تجاری» در ایران تکمیل مراحل و قوانین منتهی به داشتن برند تجاری و قانونی است. پس از انجام و اجرای این مراحل، نام برند شما توسط اداره مالکیت معنوی ایران شناسایی می شود و می توانید با استعلام به نتیجه برسید. تمام این فرآیند می تواند به صورت حضوری یا آنلاین انجام شود و هیچ تفاوتی در نتایج این دو مسیر وجود ندارد. اگر در حال خواندن این مقاله هستید، قطعا به دنبال یافتن بهترین شرکت ثبت برند در ایران هستید. پس دیگر شما را منتظر نمی گذاریم، این شرکت رسمی و قانونی را معرفی می کنیم که در قالب سامانه ثبت برند در ایران فعالیت می کند.

بهترین شرکت ثبت برند در ایران

بهترین شرکت ثبت برند (سامانه ثبت آگاهی) در ایران

سامانه ثبت آگاس یک شرکت معتبر و رسمی در زمینه فعالیت های ثبت شرکت و برند در ایران و خارج از کشور می باشد. از طریق این سامانه می توانید برند و علائم تجاری خود را به عنوان یک شخص حقیقی یا حقوقی در شهر یا کشور مورد نظر خود به صورت قانونی ثبت کنید. برای انتخاب بهترین شرکت باید دلایل منطقی وجود داشته باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اما برای ثبت برند و لوگو در ایران می توانید مراحل را به صورت آنلاین یا حضوری از طریق سامانه ثبت نام انجام دهید.

مزایای ثبت برند در ایران از طریق سامانه ثبت آهاگ

داشتن یک برند همیشه مزایای خود را به همراه داشته است. اما با توجه به عوامل زیر می توانید این سامانه را به عنوان بهترین شرکت برای ثبت علامت تجاری انتخاب کنید.

پیگیری سریع و فوری ثبت لوگو و برند با بهترین شرکت

از مهمترین ویژگی ها و عواملی که توجه شما را به خود جلب می کند سرعت بالای انجام مراحل ثبت علامت تجاری در ایران توسط یک شرکت ثبت آگاه می باشد. از زمانی که درخواست خود را به صورت آنلاین یا حضوری ثبت می کنید، سامانه با چند کارشناس حقوقی و وکیل مراحل تشکیل پرونده و پیگیری علامت تجاری و ثبت شما را آغاز می کند. با ارائه مدارک ثبت برند و اخذ مجوز، فرآیند شما در سریع ترین زمان ممکن اجرا و در اداره مالکیت معنوی شهر مورد نظر شما ثبت می شود.

ثبت بیش از هزار برند در ایران و خارج از کشور

بسیاری از برندهای تجاری فعال در ایران به صورت رسمی و قانونی در اداره حقوق مالکیت معنوی از طریق سامانه ثبت آگاه به ثبت رسیده اند. این سامانه با ثبت بیش از 1000 برند تجاری در ایران و صدها برند لاتین یا بین المللی در کشورهایی مانند امارات، قطر، ترکیه، آلمان، کانادا و عمان مرجع رسمی می باشد. در ادامه این روند..

مشاوره رایگان با بهترین شرکت ثبت برند

ارائه خدمات مشاوره رایگان به صورت آنلاین یا مشاوره حضوری از دیگر مزایای بهترین شرکت ثبت برند در ایران می باشد. با پذیرش مشاوره رایگان، راهنمایی های مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد: شرایط ثبت علامت تجاری، مدارک مورد نیاز، هزینه ها، روش ها، مدت زمان و در صورت تمایل این فرآیند را به یک وکیل ثبت شده علامت تجاری بسپارید.

بهترین شرکت ثبت برند در ایران

به صورت زنده و آنلاین دنبال کنید

شما می توانید با مراجعه به سامانه دانش به صورت آنلاین یا حضوری برند و لوگوی خود را در ایران ثبت کنید. با مراجعه مستقیم به آدرس این شرکت از شرایط، قوانین و رویه های موجود مطلع شده و می توانید قرارداد رسمی و معتبری را منعقد کنید. همچنین در صورت تمایل به پیگیری آنلاین، تنها با مراجعه به سایت ثبت شده www.agahregister.net از طریق راه های ارتباطی، درخواست خود را ثبت نمایید.

هزینه مالی

هزینه ثبت علامت تجاری در ایران همواره یکی از چالش هایی بوده است که بسیاری از متقاضیان را بر آن داشته تا برای به دست آوردن نام برند خود به دنبال بهترین شرکت در این زمینه باشند. به همین دلیل لازم است بدانید که مراحل بعدی فرآیند ثبت علامت تجاری با بهترین و مناسب ترین تعرفه با توجه به شرایط اقتصادی ایران می باشد. این هزینه ها بر اساس برندهای لاتین (بین المللی) و برندهای فارسی (ایرانی) اندازه گیری می شود. همچنین اصالت و مشروعیت آن از نظر قیمت گذاری نیز مؤثر است.

مراحل کلی ثبت علائم تجاری در سامانه ثبت ثبت شده

برای تایید و پیگیری مراحل ثبت و علامت تجاری در سامانه آگاهی، باید درخواست خود را از طریق فرم های پیوست شده، شماره تماس، چت آنلاین و سایر روش های ارتباطی ارسال نمایید. پس از این مرحله موارد زیر برای شما باقی خواهد ماند:

  • تهیه اسناد ثبت برند و علامت تجاری در ایران
  • اخذ مجوزهای لازم
  • انتخاب نام مناسب برای برند مورد نظر
  • به دنبال برندهای ثبت شده در ایران
  • تشکیل پرونده و پیگیری در اداره مالکیت معنوی

بهترین سایت و سامانه ثبت برند در ایران همواره یکی از موضوعات و موضوعاتی است که کاربران برای انجام مراحل قانونی خود جستجو می کنند. در سامانه آگاهی ثبت نام می توانید کلیه امور حقوقی مانند ثبت شرکت، اخذ کارت بازرگانی، گواهی ایزو، خرید و فروش برندهای تجاری و آماده، استعلام ثبت شرکت و برند را به صورت آنلاین با شرایط بسیار مناسب پیگیری نمایید.