بهترین برند لوازم یدکی برلیانس

در این محتوا قرار است در مورد خرید لوازم یدکی برلیانس صحبت کنیم. لذا در ابتدا کمی به نقد و بررسی این مدل ماشین‌ها می‌پردازیم و بعد در ادامه انواع لوازم یدکی و قطعات برلیانس را نام می‌بریم تا در نهایت به مؤلفه‌های مهم خرید برسیم. مخاطبان با خواندن این محتوا در نهایت می‌توانند با آگاهی کامل قطعه‌ای که لازم دارند را تهیه کنند. یکی از خودروهای مشهور در ایران برلیانس می‌باشد. لذا خرید لوازم یدکی برلیانس نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است. شرکت های زیادی از جمله آذین یدک تهران در حال حاضر در فروش این لوازم یدکی ها فعالیت دارند.

هر ماشینی پس از مدتی استفاده نیاز دارد که یک سری از تجهیزاتش به روز و جدید شوند تا دچار فرسودگی نگردد. جالب است که بدانید اگر چه خیلی از وسایل یدکی خودرو هستند که در تعمیرگاه‌ها استفاده می‌شوند اما خیلی از افراد با تعویض اجزای فابریک ماشین خود رنگ و لعاب بیشتری را به خودروهای خود می‌بخشند. در ادامه ضمن بررسی خودرو برلیانس مهم‌ترین لوازم یدکی آن را بررسی می‌کنیم و میگوییم چه مؤلفه‌هایی را هنگام خرید در نظر داشته باشید. پس تا انتها ما را همراهی نمایید.

نقد و بررسی ماشین برلیانس

برلیانس در سال 1992 در چین تاسیس شد. اگر چه در ابتدا این شرکت تحت نظر چین بود اما بحران‌ها مالی باعث شدند که این کمپانی توسط شرکت TF Securities خریداری شود. هفت سال پیش یعنی سال 1393 شرکتی ایرانی به نام پارس خودرو شروع به همکاری با این کمپانی خودرو سازی کرد. بعد از آن بود که ما در ایران شاهد انواع و اقسام خودروهایی با مارک برلیانس با طرح‌های وطنیزه شده مانند سدان، هاچ‌بک و کراس‌اوور بودیم. شاید همین موضوع نیز نکته‌ی مثبت و قوت این خودروها باشد.

بررسی خرید لوازم یدکی برلیانس با توجه به قیمت آن‌ها

هزینه‌ی تعمیرات و قیمت تا حد زیادی بستگی به نوع خودرو شما دارد. بعضی از نسخه‌ها هستند که آن قدر لوازم یدکی‌شان گران است و سخت در بازار پیدا می‌شود که می‌توان به جرات گفت که ارزش خرید ندارند. اما اکثر نسخه‌های برلیانس این گونه نیستند به این معنا که تنها برلیانس 75 و تا حدودی C3 CROSS هستند که هزینه‌های تعمیراتشان زیاد می‌شود مابقی ماشین‌ها معمولی هستند اما قیمت خود لوازم یدکی جدا از هزینه‌ی تعمیرات در مدل‌های برلیانس H330 و برلیانس H320 کمتر از بقیه مدل‌ها می‌باشد.

در کنار این قواعد کلی شاید بد نباشد که هنگام خرید قیمت محصولات در فروشگاه‌های مختلف را بررسی کنید. به ویژه این که امروزه خیلی از فروشگاه‌های اینترنتی هستند که مجوز دارند و قیمت‌های اصلی را نشان می‌دهند و حتی در بسیاری از مواقع تخفیف و جشنواره‌های فروش دارند.

خرید لوازم یدکی برلیانس و دسته بندی طبقات

به طور کلی تجهیزات یدکی مربوط به این خودرو را می‌توان در سه دسته جا داد لوازم یدکی مربوط به جلوبندی، مربوط به بدنه و مربوط به تزئینات. در ادامه به شکل مختصر به بررسی هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم.

لوازم یدکی جلوبندی: جلوبندی یکی از مهم‌ترین بخش‌های ماشین می‌باشد و کیفیت و خوب بودن قطعات این قسمت از خودرو یکی از دغدغه‌های کسانی است که صاحب ماشین می‌باشند. جعبه فرمان، کمک فنر جلو، دیسک چرخ، توپی چرخ، بلبرینگ چرخ، چرخ جلو، بوش طبق، میل موجگیر، طبق، سیبک طبق، سیبک فرمان و بازویی فرمان از جمله قطعاتی هستند که در جلوبندی به کار می‌روند البته لازم به ذکر است که این قطعات تنها نمونه‌ای از انواع قطعات می‌باشند. تعویض لوازم یدکی جلوبندی از معمول‌ترین کارهایی است که یک تعمیرکار یا مکانیک ماشین انجام می‌دهد.

لوازم یدکی بدنه: قطعاتی همچون درب‌های جانبی، کاپوت عقب و جلو، گلگیرها، چراغ عقب، چراغ جلو، مه شکن، قاب مه شکن، چراغ دنده عقب، سپر عقب و جلو، جلو پنجره و سقف از جمله قطعاتی هستند که در این دسته قرار می‌گیرند. این قطعات نیز از جمله مواردی هستند که زیاد تعویض می‌شوند و متقاضیان زیادی دارند. هزینه‌های مربوط به لوازم بدنه ممکن است که برای برخی از هم‌وطنان و چه بسا بسیاری از آن‌ها گران باشد. و شاید به همین خاطر باشد که صاحبان خودروهای لوکس اهمیت بیشتری به بیمه بدنه می‌دهند.

یدکی جات تزئینی: ماشین‌های خیلی از خانم‌ها و آقایان را در فیلم‌ها یا حتی در خیابان دیده‌ایم که تزئینات بسیار زیبا و متفاوت‌تری از سایر خودروها دارند. در واقع این افراد با تعویض قطعات فابریک، دکور ماشین خود را عوض می‌کنند. این قطعات که جنبه‌ی ظاهری دارند می‌توانند شامل روکش، آینه وسط و آویزهای زینتی بشوند.

مؤلفه‌های مهم هنگام خرید لوازم یدکی برلیانس

فرقی نمی‌کند که از کدام فروشگاه خرید می‌کنید شما باید یک سری نکات را مد نظر خود قرار دهید تا بتوانید بهترین نمونه‌ها را برای خود تهیه نمایید.

داشتن گارانتی: هنگام خرید لوازم یدکی برلیانس به گارانتی محصولات توجه کنید. از آن جایی که این روزها همه چیز گران شده وجود گارانتی تا حدودی می‌تواند خاطر مشتریان را آسوده کند که در صورت بروز مشکل حتی اگر وجه پرداختی عودت داده نشود کالای معیوب تعویض می‌شود.

تناسب با مدل ماشین: برای این که یک قطعه بتواند بهترین کارکرد را از خود نشان دهد باید اختصاصی باشد. ممکن است که بتوانید آفتاب‌گیر یک مدل برلیانس را بر روی یک مدل دیگر استفاده کنید اما ما پیشنهاد چنین کاری را نمی‌کنیم. چرا که کارکرد صد در صدی قطعه کاهش پیدا خواهد کرد. لوازم یدکی هر ماشینی شامل قطعات متفاوتی می‌شود. همان طور که در بالا گفته شد هنگام خرید باید به یک سری مؤلفه و نکات توجه داشته باشید تا در نهایت قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید.

با توجه به تعدد و تنوع فروشگاه‌های اینترنتی، دسترسی به لوازم یدکی خودرو از مهم ترین معیار های انتخاب و خرید خودرو است. در ابتدای ورود خودروهای چینی دارندگان این خودروها با مشکل لوازم یدکی دست و پنجه نرم می کردند و اما امروزه با افزایش خودروهای چینی در بازار ایران انواع لوازم یدکی خودروهای چینی مثل ، جک، ام وی ام، لیفان ، اچ سی کراس ، فاو و…به راحتی و با کمی جستجو یافت می شود..

لوازم یدکی برلیانس را از کجا بخریم؟

فروشگاه کارمیس عرضه کننده ، برلیانس، هایما، تیگو، لیفان، آریزو و سایر خودروهای چینی بوده که به منظور جلب رضایت و اعتماد مشتری ، سعی در تامین قطعات و لوازم یدکی اصلی شرکتی و وارداتی دارد. لازم به ذکر است تمامی لوازم یدکی برلیانس که شامل جلوبندی و سیستم تعلیق برلیانس، سیستم الکترونیکی و لوازم برقی برلیانس، قطعات بدنه، سیستم فرمان و ترمز برلیانس، گیربکس و سیستم انتقال قدرت، قطعات موتوری، قطعات سیستم تهویه برلیانس، لامپ و چراغ های برلیانس، باتری، لوازم مصرفی از جمله فیلتر هوا، فیلتر بنزین و روغن و…در این فروشگاه موجود بوده و مشتریان عزیز به راحتی می توانند خرید خود را انجام دهند.

خرید لوازم یدکی برلیانس

خرید لوازم یدکی به دلیل افزایش لوازم یدکی غیراصل و بی کیفیت همیشه یکی از خریدهای سخت و پیچیده بوده است. امروزه با افزایش فروشگاه های آنلاین برای خرید لوازم یدکی برلیانس و یا هر خودروی دیگری نیازی به مراجعه حضوری و صرف وقت زیاد نیست و با مراجعه به فروشگاه لوازم یدکی کارمیس به راحتی می توانید لوازم یدکی خودرو خود را سفرش داده و تحویل بگیرید. کارمیس با تجربه ای چندین ساله در حوزه فروش لوازم یدکی خرید ، تیگو و یا هر خوردوی چینی دیگری را آسان نموده است.

توجه داشته باشید که قطعات یدکی خودروها دو نوع‌اند آن‌هایی که باید به شکل دوره‌ای تعویض شوند و آن‌هایی که بر اثر بروز حادثه‌ای خراب شده اند. تعویض به موقع قطعات مصرفی مانند لنت ترمز باعث افزایش عمر سایر قطعات خودرو وهمچنین جلوگیری از مشکلات فنی خواهد شد. برای خرید هر قطعه یا لوازم یدکی برلیانس کافیست به بخش فروشگاه و قسمت لوازم یدکی برلیانس مراجعه و تمامی لوازم از جمله آینه بغل برای تمامی مدل های خودرو برلیانس، براکت های سپر جلو و سپر عقب، تسمه تایم و تسمه دینام برلیانس، توپی چرخ کمک و توپی سر کمک فنر برلیانس ، چراغ جلو، چراغ خطر، قطعات بدنه خودرو، گیربکس و سیستم انتقال قدرت، قطعات موتوری برلیانس، قطعات سیستم تهویه، باتری، لوازم مصرفی از جمله فیلتر هوا، فیلتر بنزین و روغن و…را تهیه نمایید.

قیمت لوازم یدکی برلیانس

قیمت و کیفیت همیشه از شاخص های مهم هنگام خرید است. قیمت لوازم یدکی برلیانس و یا خودروهای دیگر با توجه به کیفیت ساخت قطعه موردنظر تعیین می گردد. به طور کلی لوازم یدکی برلیانس در مقایسه با سایر برندها از قیمت مقرون به صرفه‌تری برخوردار است. افزایش روزافزون رقابت در بازار خودرو و لوازم یدکی خودرو باعث شده تا بیش از پیش لوازم یدکی غیراصل و بی کیفیت به بازار با قیمتی بسیار پایین تر عرضه شود. اما همانطور که می دانید استفاده از لوازم یدکی غیر اصل باعث شده تا هزینه های تعمیر خودروی شما چندین برابر افزایش یابد. زیرا لوازم یدکی بی کیفیت علاوه بر حل نکردن مشکل خودروی شما باعث آسیب رساندن به سایر قطعات خودرو شده و بعد از مدت زمان کمی مجبور به مراجعه به تعمیرگاه خواهید شد. ازجمله مشکلات استفاده از لوازم یدکی غیراصل می توان به خطرات آتش سوزی، کاهش عمر خودرو و در بخش ترمز ها خطر عمل نکردن ترمز اشاره کرد.

فروش لوازم یدکی برلیانس

فروشگاه کارمیس با تجربه ای چند ساله در حوزه فروش لوازم یدکی برلیانس و سایر خودروهای چینی تمام لوازم یدکی برلیانس از جمله لوازم مصرفی برلیانس که شامل لنت ترمز، فیلتر روغن، فیلتر بنزین برلیانس شده و همچنین دیگر لوازم یدکی برلیانس مانند سیستم تهویه برلیانس، قطعات بخاری و کولر برلیانس، لامپ و چراغ برلیانس، پروژکتر، مه شکن، باتری و قطعات برقی، سیستم ترمز برلیانس و لوازم سیم کشی و سیستم کامپیوتر برلیانس و … را با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه کرده تا مشتریان عزیز علاوه بر سهولت در خرید یک خرید اقتصادی را تجربه کنند.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی برلیانس

کارمیس یک سایت فروش لوازم یدکی ماشین است که علاوه بر ارائه ،  تیگو ، اچ سی کراس ، جک، هایما و…در مورد هر قطعه اطلاعات کاملی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که با مطالعه آن قادر خواهید بود با آگاهی کامل تری خرید خود را انجام دهید. از مزیت های خرید اینترنتی لوازم یدکی از فروشگاه کارمیس می توان به شاخص های مهمی مثل زمان، اصالت و ضمانت قطعات، امکان مقایسه کالا و قیمت محصولات و مشاهده نظرات خریدارن قبلی و امتیاز دهی کاربران اشاره کرد. شما با خرید اینترنتی از کارمیس نیازی به مراجعه حضوری به بازار را نداشته و تا حد بسیار زیادی از اتلاف زمان جلوگیری خواهید کرد. همچنین در فروشگاه اینترنتی کارمیس قادر خواهید بود کالاها را با یکدیگر مقایسه کرده و از قیمت و اصالت قطعه مورد نظر اطلاع پیدا کنید.