بساز بفروش چقدر سرمایه میخواد؟

حداقل سرمایه برای ساخت و فروش در ساخت و ساز به صورت عددی مشخص نشده است اما می توان گفت فرآیندی پرهزینه و زمان بر است. ساخت و فروش همانطور که از نامش پیداست به تخریب ملک زاغه نشین و تبدیل آن به واحد مسکونی نوساز می گویند و در نهایت سازنده واحد را با سود خوبی می فروشد. همانطور که گفته شد، ساخت و ساز یک فرآیند گران است. بنابراین افرادی که سرمایه لازم را ندارند نمی توانند به عنوان سازنده و فروشنده در این زمینه فعالیت کنند. اما حداقل سرمایه برای ساخت، فروش و ساخت ساختمان چقدر است؟

حداقل سرمایه برای ساخت و فروش در تهران و شمال تهران و منطقه شمیرانات

اما حداقل سرمایه برای ساخت، فروش و ساخت ساختمان در مناطق سطح بالا مانند منطقه یک تهران و شمیرانات یا منطقه سه تهران را نمی توان با چنین سرمایه ای آغاز کرد، زیرا نوع ساخت و ساز در این مناطق متفاوت و اول – از مواد و مارک های درجه یک استفاده شود. علاوه بر این، مدیریت ملک برای صاحب ملک در آن منطقه بسیار گران است. بنابراین، همه نمی توانند کارهای ساختمانی را در مکان های خوب انجام دهند. حداقل سرمایه لازم برای ساخت و فروش چنین مناطقی باید میلیاردها تومان باشد.

حداقل سرمایه برای ساخت و فروش به ازای هر متر مربع

حداقل سرمایه برای ساخت و فروش برای ساخت هر متر مربع آپارتمان به طور متوسط ​​بین 3 تا 4 میلیون هزینه دارد. فرض کنید کسی می خواهد یک ملک قدیمی 100 متری را خراب کند و چهار واحد 60 متری بسازد. اول از همه باید به پوشیده بودن یا نبودن کالا توجه کند. چون گرفتن مجوز برای بوم مستعمل هزینه کمی دارد اما برای حذف معمولی بوم باید در شهرداری هزینه پرداخت کرد. همچنین سازنده باید بتواند تا زمانی که ملک برای مدت معینی واگذار یا اجاره داده شود برای صاحب ملک خانه تهیه کند.

حداقل سرمایه اینجا برای کسی که بخواهد این ملک را بسازد یک میلیارد دلار است. به فرض اینکه در وسط کار یا در پایان کار به یکی از واحدها پول بفروشد. البته این مبلغ عموماً درصدی در نظر گرفته می شود و بر اساس تورم سال 2019 است و در همه موارد قابل استفاده نیست.

حداقل سرمایه برای ساخت و فروش در ایران

متاسفانه در سال های اخیر شاهد تغییر آب و هوا در ایران بوده ایم، گاهی اوقات قیمت ها ماه به ماه متفاوت است. در این صورت ریسک سرمایه گذاری افزایش می یابد. اما نمی توان دقیقاً دانست که حداقل هزینه سرمایه گذاری یک معمار، سازنده و سازنده چقدر است زیرا عوامل مختلفی در این فرآیند نقش دارند. زمانی که فردی در شهرهای بزرگ یا شهرک‌های بزرگ بسازد و بفروشد، با مبلغ اول متفاوت است. در کدام قسمت از شهر می خواهد کار کند، از چه ابزار و مصالحی استفاده می شود، متراژ زمینی که ساخته بزرگ یا کوچک است، تعداد طبقات و متراژ این موارد در درجه اول بسیار مهم است. سرمایه انسانی.

اطلاعات بیشتر را در بانک اطلاعات ساختمان بخوانید.

همچنین لیست شماره تلفن سازندگان را در این سایت ببینید.