برگزاری همایش ملی صنایع پیشرو / تقدیر از مدیران برتر صنایع داخلی کشور

به گزارش خبرگزاری آوای البرز، مسعود جمالی دبیرکل همایش ملی صنایع پیشرو در نشست خبری گفت: در طول سالیان متمادی، مسئولان دولتی، بوروکرات ها و کارشناسان حمایت خود را از صنعت و تولید ملی دوچندان کرده اند و در سختی ها حائز اهمیت است. شرایط اقتصادی.”

مسعود جمالی دبیرکل همایش ملی صنایع پیشرو در نشست خبری گفت: حمایت از صنعت و تولید ملی که سال هاست مورد تاکید دولتمردان، بوروکرات ها و کارشناسان بوده است، در شرایط سخت اقتصادی کشور اهمیتی دوچندان دارد. کشور است، اما در عمل موثر نبوده است.»

وی افزود: از آنجایی که کشور ما سال‌هاست با تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کند و در معرض تحریم‌های روزافزون قرار دارد، باید نیازهای خود را از طریق تولید داخلی رقابتی تامین کنیم و محصولات و خدمات را برای همراهان خود تولید کنیم.

جمالی ادامه داد: صنعتگران و تولیدکنندگان با توجه به سرعت بالای فناوری، کمبود منابع و نیازهای فعلی، باید موضوع کلیدی نوآوری و رقابت پذیری را در نظر داشته باشند و همگام با دنیا حرکت کنند تا در برابر رقابت باز بمانند و بازار بین المللی پایدار است. “

دبیرکل همایش صنایع پیشرو گفت: با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم داریم در همایش دو روزه صنایع پیشرو مراسم تبریکی را برای مدیران ارشد صنایع داخلی برگزار کنیم. جلو رفتند و گفتند راکد نیست، ما می توانیم پرداخت کنیم.

جمالی گفت: این همایش با محوریت بهره وری انرژی، راهبردهای رقابتی، روش های نوین تامین مالی، منابع انسانی و اقتصاد دانش بنیان برگزار می شود و اقتصاددانان معروف به اعضای هیات علمی دانشگاه ها و اتاق بازرگانی در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

وی درباره سامانه انتخاب مدیران برتر گفت: انتخاب مدیران برتر بر اساس شاخص های رقابت جهانی است که برای تسهیل در این امر برخی از شاخص های رقابتی قابل اندازه گیری را ساده کرده ایم.

جمالی در خصوص معیارها افزود: در بخش اول ارزیابی، عملکرد مدیران بر اساس مهارت های فردی دوره های آموزشی، فهرست مقالات، کتاب ها، طرح های پژوهشی، سوابق کاری و فعالیت های سازمانی، نوآوری ها، نوآوری و سازمان. یک واحد صنعتی و غیره

وی افزود: رقابت پذیری شرکت ها در قالب پرسشنامه های مشخصی سنجیده می شود که در این پرسشنامه ها اشتغال زایی، بهره وری انرژی، بازاریابی، مدیریت بازار صادرات، توسعه، رعایت استانداردهای کیفی و شاخص هایی در نظر گرفته می شود که باید در انتخاب مدیران مد نظر قرار گیرند.

به گفته دبیرکل همایش، دانش بنیان شرکت محصول، انتقال فناوری، بومی‌سازی، طرح‌های تحقیقاتی، برنامه‌های توسعه تحقیقات و شاخص‌ها و معیارهای انتخاب مدیران عالی است.

جمالی همچنین درباره ساختار هیئت داوران انتخاب مدیران توضیح داد: هیئت داوران ارزیابی و انتخاب مدیران عالی متشکل از اقتصاددانان و اساتید دانشگاه های مختلف و همچنین اقتصاددانان و کارآفرینان مسئول انتخاب مدیران با بررسی شاخص ها هستند.

وی در پایان ضمن تبریک به حامیان این همایش از جمله اتاق بازرگانی تهران و اصفهان و اتاق بازرگانی مشترک ایران و سایر کشورها، از صنعتگران دعوت کرد تا از این همایش حداکثر استفاده را ببرند. حضور

14615119-2f72-4bb9-9a41-fadf0763401d

انتهای پیام/