برگزاری جشن بزرگ خانوادگی “پرواز بادبادک ها”

برگزاری جشن بزرگ خانوادگی "پرواز بادبادک ها"

به گزارش خبرگزاری آوای البرز از سنندج حمید رضا گوهری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در جمع خبرنگاران برای کودکان برای آینده را شعار امسال هفته ملی کودک اعلام کرد و گفت: با حضور استاندار کردستان جشن بزرگ خانوادگی «پرواز بادبادک ها» در سنندج برگزار می شود.

وی افزود: جشن بزرگ خانوادگی به مناسبت هفته کودک روز پنج شنبه ۱۹ مهرماه در پارک شهدای ۲۸ دی آبیدر سنندج برگزار خواهد شد لذا در تلاشیم بتوانیم فضای پر نشاط را برای کودکان و نوجوانان ایجاد کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با اشاره به اینکه ۱۶ هزار و ۲۵۰ نفر در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان عضو هستند بیان کرد: در کتابخانه های کانون ۲۰۷ هزار جلد کتاب موجود بوده که ۷۵ هزار جلد از آن به امانت گرفته شده است.

گوهری عنوان کرد: ۲۱ مرکز ثابت و ۴ مرکز سیار در استان به کودکان و نوجوانان خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: خودروهای مجهز به امکاناتی از جمله کتابخانه سیار و مربی است که تاکنون به  به ۲۴ روستا خدامت ارائه داده اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان به برنامه های هفته کودک پرداخت و گفت: رونمایی از اولین کتاب دو زبانه به نام این کتاب را با لهجه بخوانید به نویسندگی جبار شافعی زاده برپایی فروشگاه عرضه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز شماره ۴ سنندج برپایی کارگاه سفال و شیشه و جشن بزرگ از جمله برنامه های هفته کودک است.

گوهری در پایان یادآور شد: در سطح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان ۷۶ مربی مشغول به فعالیت هستند.