برند نینجا ساخت کجاست؟ + معرفی نمایندگی محصولات نینجا

نینجا (Ninja) یکی از برندهای موفق در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه است که توانسته به دلیل کیفیت و عملکرد قابل خود نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. نینجا در کشور آمریکا تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. در ادامه به معرفی نمایندگی‌های نینجا در یاران خواهیم پرداخت.

نمایندگی‌های نینجا در ایران

نینجا ایران (Ninjairan)

فروشگاه اینترنتی نینجا ایران به آدرس ninjairan.com یکی از نمایندگی نینجا در ایران است که به صورت تخصصی محصولات نینجا را به فروش می‌رساند. این فروشگاه در تهران فعالیت می‌کند و محصولات خود را با گارانتی معتبر به دست مشتریان خود میرساند. از جمله محصولاتی که در نینجا ایران می‌توانید خریداری کنید میتوان به مخلوط کن اسموتی ساز مولتی کوکر غذاساز گوشت کوب برقی بستنی ساز شیکر و سرخ کن نینجا اشاره کرد.

ردکارت (Redcart)

ردکارت یکی دیگر از نمایندگی رسمی نینجا در ایران است که برای مشاهده این فروشگاه میتوانید به آدرس redcart.ir مراجعه کنید. ردکارت به صورت تخصصی نمایندگی محصولات نینجا را در اختیار دارد. از محصولات این فروشگاه می‌توان به مخلوط کن چاقو کتری برقی اسموتی ساز شیکر آون توستر و سرخ کن نینجا اشاره کرد. همچنین این فروشگاه در شهر تهران فعالیت دارد و کلیه کالاهای خود را با 18 ماه گارانتی به دست مشتریان می‌رساند.

محصولات نینجا

بوهیر (Bohir)

بوهیر یکی از فروشگاه‌های لوازم خانه و اشپزخانه است که به عنوان یکی از نمایندگان نینجا در ایران شناخته می‌شود. برای مشاهده این فروشگاه می‌توانید به آدرس bohir.ir مراجعه کرده و محصولات خود را مشاهده کنید. فروشگاه اینترنتی بوهیر در شهر هرمزان فعالیت می‌کند و سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان به همراه گارانتی به دست شما می‌رساند.

نینجا کیچن ایران (ninjakitchen-iran)

یکی دیگر از فروشگاه‌هایی که به صورت تخصصی بر روی محصولات نینجا فعالیت می‌کند فروشگاه نینجا کیچن ایران به آدرس ninjakitchen-iran.com است. فروشگاه نینجا کیچن ایران به عنوان یکی از نمایندگان برند نینجا در ایران کلیه محصولات نینجا را با گارانتی معتبر به فروش می‌رساند.

نمایندگی نینجا

دومینوکالا (Dominokala)

دومینوکالا یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه خانه و آشپزخانه است که در برندهای خود نینجا را به صورت اختصاصی کار می‌کند. دومینوکالا نیز مانند فروشگاه‌های ذکر شده در بالا به عنوان نماینده نینجا در ایران فعالیت می‌کند. این فروشگاه در شهر تهران مستقر است و کالاهای خود را با گارانتی و سلامت به دست مشتریان خود می‌رساند.

جمع بندی

سایت‌هایی که در بالا به عنوان نمایندگی نینجا در ایران معرفی شدند دارای نماد اعتماد الکترونیک و درگاه پرداخت هستند. همچنین این فروشگا‌ه‌ها بر اساس تعداد رای مثبت خریداران انتخاب شده و از نظر خدمات اصالت کالا و قیمت توانسته‌اند صدرنشین رقبای خود شوند.