برق ادارات پرمصرف تهران قطع شد

                                                                                                                                                                                                            قطع برق در دفاتر مصرفی برتر تهران

طبق گزارشات شفاف است، با افزایش دمای هوا و افزایش مصرف انرژی ، نیاز به کنترل بار شبکه و جلوگیری از خاموشی ها در بعد از ظهر دوشنبه؛ در تاریخ 20 ژوئیه و همزمان با آغاز اوج مصرف ناهار ، شرکت توزیع نیروی برق بزرگ تهران قدرت بسیاری از دفاتر و موسسات دولتی پر مصرف تهران را قطع کرد.

تورج سروش ، هماهنگ کننده پروژه نظارت بر هزینه های دولت و نهادهای دولتی در پایتخت ، گفت: “این دستگاه ها چندین بار گزارش شده است.

وی با تشکر از مشترکان و بخش های عمومی که برای کاهش بار شبکه برق تهران از نزدیک همکاری مشترکی با این شرکت داشتند ، ابراز داشت: تأمین آسایش و آرامش برای مشترکین یکی از دغدغه های اصلی شرکت توزیع نیروی برق بزرگ تهران است. امتناع نخواهد کرد

زروش با اعلام خبر شروع پروژه قطع برق برای سازمانهای پر مصرف ، نسبت به هشدارهای داده شده به خصوص نسبت به استفاده از دیزل ژنراتورهای خودران و خروج سیستمهای خنک کننده از مدار بی تفاوت است. به بازدیدهای متعدد توجه داشته باشید ، منحنی بار را با کمک یک متر هوشمند بررسی کنید ، از عدم همکاری در مدیریت حمل و نقل با وجود ارائه اطلاعات ، ارسال اخطار قطع برق در روز گذشته و قطع برق در چندین دفتر تهران از جمله سازمان های دولتی و غیردولتی اطمینان حاصل کنید. این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.