بررسی استخدام بیش ۳۰ هزار ایثارگر در کمیسیون اجتماعی مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد که استخدام یا تبدیل بیش از 30000 سرباز را که در کمیسیون اجتماعی مجلس خدمت می کنند بررسی خواهد کرد.

علی بی بی کارنامی ، در مصاحبه با آوای البرز درباره جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس ، با استناد به بررسی خطوط و بندهای قانون بودجه 1400 کشور در زمینه حاکمیت و اشتغال ، این شغل را اعلام کرد. بیش از 30 هزار سرباز توسط سازمان اداری و استخدامی کشوری ششم توسعه و شورای اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران جذب می شوند که بیش از 30 میلیارد جانباز اختصاص داده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: این انتصابات توسط پیمانکاران انجام می شود و پیمانکاران رسمی می شوند. سایر آژانس هایی که در بخش اشتغال با مشکل روبرو هستند ، مانند شهرداری ها ، نیز مورد بحث قرار گرفتند. هیئت حاکمه کشور در این زمینه تصمیم گرفته است لایحه های دقیق تر و م effectiveثرتری را برای بسیج منابع انسانی صادر کند. 21 قانون جامع ایثارگران در شهرداری ها ، ادارات دولتی و مقالات باید تنظیم و نگرش مثبت نسبت به این موارد داشته باشد. سرانجام ، نمایندگان تصمیم گرفتند هر ماه روند را رصد کرده و در مورد موضوع تصمیم گیری کنند.

حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، محمد جواد آزاریا جهرمی ، برای پاسخ به س Aال امان کلیچ شادمهر ، نماینده گاریباد کاوز در مجلس ، همچنین توسط نماینده مردم ساری در پارلمان اعلام شد: رضایت بخش نیست ، بنابراین گزارش این س questionال برای بررسی بیشتر به مردم ارسال می شود.

سرانجام ، نماینده مردم در مجلس یازدهم از بازنگری در طرح گسترش دادگستری ، با اشاره به حقوق کارمندان اداری ، دادگاه ها و دادستانی ها خبر داد: آنها میلیون ها تومان حقوق می گیرند و نمی توانند شغل دیگری بگیرند. بنابراین ، ما طرح پیشنهادی تنظیم حقوق کارمندان در زندان ها ، دادگستری و سازمان نظام پزشکی را بررسی کردیم.

انتهای پیام