برای مهمونی چی بپوشم

باید این را رعایت کنید که در هر مکانی متناسب با همان موقعیت لباس بپوشید. رعایت اصول پوشش و استایل در هر فضایی باعث می‌شود که شما خوشتیپ‌تر به نظر برسید. اسم مهمانی که می‌اید معمولا افراد دچار استرس و بلافاصله درگیر لباس و استایل خود می‌شوند.

گاهی مهمانی‌ها فرم رسمی‌تری به خود می‌گیرند. جایگاهی که در مهمانی دارید و میزان رسمی بودن آن باعث می‌شود که شما لباس را بتوانید انتخاب کنید. اما طبعا قبل از آن این سوال برایتان پیش می‌آید که در مهمانی خانوادگی چی بپوشیم؟ پس با ما همراه باشید تا استایل و لباس  مناسب مهمانی خانوادگی را بررسی کنیم.

مهمانی خانوادگی از راحت ترین مراسم‌های ایران است که هر انسانی قطعا آن را تجربه کرده است. گاهی ممکن است در خانه فامیل، بزرگ‌ترها مثل مادربزرگ و پدربزرگ جمع شوید. در این مهمانی صمیمی تکلیف روشن است. شما نمی‌توانید هر سری یک دست لباس مجزا بپوشید، از صندل و کفش استفاده کنید، ارایش‌های آنچنانی کنید.

کسی هم این انتظار را از شما ندارد و اینگونه هم خودتان و هم اطرافیانتان معذب می‌شوید. در عوض همه انتظار دارند ساده و در عین حال شیک ظاهر شوید تا احساس راحتی را به اطرافیان خود القا کنید.

برای لباس مناسب مهمانی خانوادگی در دورهمی خانوادگی می‌توانید از تونیک تا سارافون را انتخاب کنید.  معمولا در مهمانی‌های خانوادگی آقایان و خانم‌ها مختلط هستند. اگر شما خانواده‌ای هستید که خصوصیات حساس و مذهبی دارید انتخاب‌های شما محدود‌تر است. آیتم‌های خانواده‌های مذهبی شامل مانتو، شال، روسری، بلوز بلند و تونیک و شلوار یا دامن بلند است.

اما اگر خانواده ملایم‌تری از نظر اعتقادی دارید، طبعا دستتان بازتر است. در این موقعیت شال و روسری و در کل حجاب سر برای شما یک آپشن محسوب می‌شود. برای بالاتنه خود به انتخاب خودتان می‌توانید موارد زیر را امتحان کنید:

لباس مناسب مهمانی خانوادگی : شومیز

شومیز یک آیتم ما بین است. یعنی نه آنقدر استایل رسمی می‌سازد و نه میبرتتان سمت استایل‌های غیر رسمی. در عین حال که یک فرم نیمه رسمی خانومانه‌تری به شما می‌دهد اما سنتان را هم افزایش نمی‌دهد. پس شومیز را به راحتی انتخاب کنید. خوبی شومیز این است که با آ« می‌توانید هم شلوار پارچه‌ای و هم شلوار جین ست کنید.

کت و دامن در رنگ و طرح های زیبا

شاید برای شما نیز پیش آمده است که به مهمانی دعوت شده اید اما نمی دانید چه لباس را بپوشید که جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد و در واقع  پوشیدن کت و دامن گزینه بسیار مناسبی می باشد و طرح و رنگ آن کاملاً سلیقه ای می  باشد که با  کمک تصاویر این مقاله می توانید مدلی زیبا را انتخاب و در مهمانی مورد نظرتان بدرخشید.

مزون لباس مجلسی

مزون لباس مجلسی گالانت با طراحی و تولید انواع لباس مجلسی و لباس شب ترک با پارچه های با کیفیت از جنس ابریشم، مخمل، ساتن، ارگانزا و غیره در صنعت مد و فشن جایگاه برجسته و ویژه ای را داراست.

به طوری که بسیاری از هنرمندان و بازیگران مطرح کشور، از مشتریان پروپاقرص انواع لباس شب و لباس مجلسی مزون گالانت هستند.

مزون مانتو مجلسی

در خانه مد گالانت می توان انواع مدل مانتو مجلسی بلند، مانتو مجلسی کوتاه، مانتو مجلسی گلدوزی شده را با سلایق مختلف برای استایل های گوناگون انتخاب کرد. تنوع مدل ها، پارچه های باکیفیت، دوخت ظریف و مدل های شیک و لاکچری از ویژگی های منحصر به فرد ما است.

مزون لباس عروس

مزون لباس عروس به گروهی از خیاطان حرفه ای و ماهر گفته می‌شود که به طراحی و تولید انواع مدل های لباس های عروس می پردازند. مزون تخصصی گالانت با تجربه ای طولانی در عرصه تولید انواع لباس عروس، همواره مورد توجه علاقه مندان و عروسان خوش سلیقه بوده است. شما می توانید علاوه بر انتخاب مدل های موجود از لباس های عروس، نسبت به سفارش اختصاصی پیراهن عروس برای جشن رویایی عروسی خود اقدام کنید. ما در گالانت زیبایی را برای شادی شما خلق خواهیم کرد!

تولید اختصاصی لباس و مانتو مجلسی

یکی از امکانات جذاب در گالانت، امکان طراحی اختصاصی انواع مانتو و لباس مجلسی و لباس عروس است. به راحتی می توانید با مشاوره حرفه ای مد و فشن، طراحی و تولید لباسی خاص و منحصر به فرد خود را با سلیقه انتخابی خود به ما بسپارید.