باید منتظر افزایش مبتلایان و وضعیت قرمز و خطر در استان بوشهر باشیم

آوای البرز / بوشهر دبیر کل کرونا استان بوشهر گفت: با شروع موج چهارم تاج در کشور و افزایش تعداد بیماران در استان ، باید منتظر وضعیت قرمز و خطر در استان بوشر باشیم.

در روز جمعه ، 26 آوریل 1400 ، سعید کشمیری اظهار داشت که تعداد بیماران بستری در بخش های کرونا بیمارستان های بوشر 99 نفر است. وی اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 33 بیمار جدید در بخش های عروق کرونا بیمارستان های بوشر بستری شده اند. در هر 8 مورد تاج مثبت دقیق است.

وی در پی افزایش تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه کرونا گفت: 12 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند که 4 نفر از آنها در شرایط بحرانی بستری هستند.

رئیس علوم پزشکی بوشر گفت: خوشبختانه امروز هیچ مرگ ناشی از بیماری کرونا قلب در استان بوشر گزارش نشده است.

کشمیری اظهار داشت: متأسفانه شب گذشته 21 بیمار با سلامتی از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شدند که 11 نفر از آنها مثبت بودند.

مقامات می گویند 912 نفر در شیوع کرونا در استان بوشر آلوده به ویروس جان خود را از دست داده اند: 891 مورد از کل مرگ تایید شده است و 21 نفر نیز مظنون به ابتلا هستند.

وزیر امور خارجه کرونا در استان بوشر خاطرنشان کرد: 22310 نفر در استان بوشر از زمان شیوع تاج تاکنون به ویروس آلوده شده اند.

با آغاز چهارمین تاجگذاری در کشور و افزایش تعداد بیماران در این استان ، سعید کشمیری اظهار نظر کرد که باید منتظر وضعیت قرمز و خطر در استان بوشر باشیم.

وی توصیه کرد: من از مردم نجیب استان بوشر می خواهم که با رعایت پروتکل های بهداشتی تا پایان تعطیلات Now Russ در خانه بمانند ، سلامتی خود را حفظ کنند و به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی کمک کنند.

انتهای پیام