بازیکنان پرسپولیس استرس زیادی در بازی با آلومینیوم داشتند/ تفکرات هجومی ساپینتو برای استقلال دردسر ساز می‌شود 

یک کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیسی ها به خاطر نتایج 2 بازی قبلی خود مقابل تیم آلومینیوم تحت فشار بودند.

سید مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: تیم پرسپولیس در نیمه اول شرایط خوبی داشت و بر بازی مسلط بود و حریف را تحت فشار قرار داد. تلاش مشترک آنها. از طرفی تیم آلومینیوم در زمین خودش جمع شده بود و به دنبال ضدحملات بود. پارسی ها نیز به دنبال بهره برداری از عمق دفاع حریف بودند و میلاد زارلک با این تاکتیک به گل رسید.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی پرسپولیس در حد استاندارد نبود، شاهد بازی مالکیتی در این تیم نبودیم. اما تیم آلومینیوم در نیمه دوم خوب بازی کرد.

سعید صالحی درباره عملکرد لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس گفت: لوکادیا اضافه وزن دارد و در این بازی کارایی کافی نداشت. البته او که 100 روز بازی نکرده است، چابکی لازم را ندارد.

این کارشناس فوتبال گفت: به هر حال پرسپولیس در 2 بازی اخیر پیروز نشده بود و در بازی با آلومینیوم به دنبال کسب 3 امتیاز بازی بود به همین دلیل فشاری بین بازیکنان پرسپولیس وجود داشت.

وی درباره اینکه طلسم نبردن پرسپولیس در اراک شکسته شد، گفت: بله، قهرمان نشدن در لیگ برتر فوتبال و نبردن تیم آلومینیوم در خانه دست به دست هم داده اند تا پرسپولیسی ها را تحت فشار بگذارند. البته پرسپولیسی ها از نظر بدنی آماده نیستند، بدنشان در دقایق پایانی ضعیف است و باید فکری برای این مشکل کرد.

سعید صالحی درباره دیدار استقلال و مس کرمان گفت: تیم استقلال در بازی اول 3 دفاع مقابل سپاهان انجام داد، فکر ساپینتو فشار دادن به زمین حریف بود که باعث شد پشت این تیم خالی شود. در واقع سرمربی استقلال در بازی با ملوان و مس کرمان این سیستم را تغییر داد. استقلالی ها در بازی با میس به دنبال ضدحمله بودند و در کار مشترک حریف را تحت فشار قرار دادند. همچنین یک بازی هجومی در دستور کار ساپینتو قرار دارد اما این امر باعث ایجاد خلأ در پشت دفاع چپ و راست خواهد شد. مس کرمان نتوانست از این ضعف استقلال استفاده کند.

یک کارشناس فوتبال درباره شرایط مسابقات لیگ امسال گفت: تفاوت لیگ امسال با سال های گذشته حضور مربیان خارجی است. با این حال زمان می برد تا ایده های مورایس، ساپینتو و بردیف در لیگ برتر اجرایی شود. به نظر من تیم های استقلال و سپاهان بهتر از سایر تیم ها بازی کردند.

انتهای پیام/