بازسازی مزار شهدا مهم‌ترین هدف بنیاد شهید است

به گزارش خبرگزاری آوای البرز از سنندج، علیرضا شهسواری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد و روز شهید در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: مهم ترین رسالت بنیاد شهید ترویج ایثار و شهادت است که اقدات خوبی در استان شگل گرفته است.

وی ارائه خدمات به خانواده شهدا را رویکرد بنیاد شهید عنوان کرد و افزود: رویکرد بنیاد شهید در سال گذشته پذیرش محور و اصلاح محور در راستای قوانین و رفع تنگناهای قوانین در اجرا بوده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، سفر رئیس جمهور به کردستان را مهم ترین رویداد برشمرد و عنوان کرد: در این سفر اعتبار به حوزه اشتغال اختصاص یافت که به اشتغال کارآفرینان فاقد مدرک دانشگاهی در میان جامعه هدف اختصاص پیدا می کند.

شهسواری خاطرنشان کرد: امسال بازسازی مزار شهدا مهم ترین هدف بنیاد شهید بود چرا که این مزارها نماد ایثار و شهادت مردم کردستان است.

وی تدوین کتابی با عنوان”پیام شهدا” را از جمله برنامه‌های در دست اقدام در این راستا اعلام کرد و گفت: برای تدوین این کتاب وصیت نامه‌های شهدا جمع آوری شده و در مرحله خلاصه نویسی و گزیده نویسی قرار دارد، ضمن اینکه اساس پیام شهید در آن گنجانده می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، به برنامه های هفته ایثار و شهادت و بزرگداشت روز شهید در استان اشاره کرد و یادآور شد: امروز تا ۲۲ اسفند میز خدمت در بنیاد شهید برای رسیدگی به مشکلات جامعه هدف دایر شده است همزمان ۳۰ میز حقوقی نیز در کل استان به مدت ۲ روزبرای رسیدگی به مشکلات حقوقی جامعه هدف و افراد عادی دایر خواهد شد.

46