این ماست، سپری برای سپر دفاعی بدن است

کشک های غنی از پروبیوتیک از دو منظر قابل توجه بود و محبوبیت این محصول در بین شهروندان نشان داد که جای چنین محصولاتی در یخچال های خانگی واقعاً خالی است.

این محصول از نظر مسئولیت اجتماعی مارک های بزرگ مانند Kale در جهت حرکت به سمت سطح سلامت همراه با تحولات جهانی در صنایع غذایی ایران اهمیت دارد.

محبوب ترین محصولی که برای این منظور عرضه شد ، ال کیسی غنی از پروبیوتیک است و در تمام محصولات موجود در بازار ، ماست کم چرب که در بسته های زیبا سبز و زیبا در صورت تقاضا و با قیمت مناسب تولید می شود ، پیشرو شده است. و آزاد شد.

تولید و توزیع ماست پروبیوتیک در اندازه های مختلف با پروبیوتیک غنی شده است و بر خلاف رقبا و دیگر تولیدکنندگان ، افزایش قیمت این محصول جدید و خلاق وجود نداشت.

واقعیت این است که با افزایش سطح آگاهی عمومی در مورد محصولات ، ویژگی ها و قیمت آنها ، مارک ها و شرکت های بزرگ زیر ذره بین مصرف کنندگان قرار می گیرند و تبلیغات را نمی توان مبالغه آمیز برای حرکت بازار به سمت کالاها دانست. غیرواقعی؛ اما با تکیه بر بازاریابی ، از نام تجاری پشتیبانی نمی شود.

شبکه های اجتماعی ، رسانه های آنلاین ، آموزش های تصویری و به طور کلی تلفن های هوشمند از جمله کانال های اطلاعاتی هستند که شخصیت مارک ها و تولیدکنندگان مواد غذایی در مدت زمان کوتاهی به شهروندان منتقل می کند.

بنابراین ، می توان گفت که عصر دیجیتال دنیایی را ایجاد کرده است که برای مصرف کنندگان امن تر است و عملکرد مارک ها ، به ویژه در زمینه محصولات سریع مصرف کننده ، جدی تر است. محصولات مکرر و پرمصرف که مستقیماً به نبض مصرف کننده مربوط می شوند.

بنابراین ، باید گفت که در حال حاضر مهمترین منتقدان و مروج برندهای مختلف ، به ویژه مارک های غذایی ، افراد و مصرف کنندگان یکسانی هستند که جهت گیری آنها نشان می دهد که آیا از عملکرد برند مورد علاقه خود راضی هستند یا خیر.

رضایت گسترده مشتریان Kale در گروه محصولات Sun ناشی از همین سیستم اضطراری بود و مدیران این برند متوجه شدند که مردم از عملکرد Kale ، به ویژه در زمینه محصولات خورشیدی مبتنی بر سلامت ، قدردانی می کنند ، که مطمئناً مسئله ای نیست. افزایش قیمت.

این دماسنج م effectiveثر در چند هفته اول تولید و توزیع ماست پروبیوتیک کم چرب مورد استقبال گسترده طرفداران مارک محبوب Kale قرار گرفت. پذیرایی که موفقیت این پروژه اجتماعی ، بهداشتی و خیریه را نشان می دهد.

در مورد پروبیوتیک ها چه می دانیم و چه نمی دانیم؟

در یکی دو سال اخیر ، رسانه های جمعی اطلاعات زیادی در مورد فواید پروبیوتیک ها و نهال های غنی شده منتشر کرده اند. پروبیوتیک ها در نتیجه این اطلاعات خودکار بسیار محبوب شدند. زیرا در حال حاضر صاحبان خانه از مزایا و مزایای این محصولات آگاهی کامل دارند. اما آنچه اکثر مردم نمی دانند این است که عمر پروبیوتیک های ماست بین هفت تا ده روز است.

بنابراین خریداران ماست پروبیوتیک کم چرب باید به تاریخ تولید و انقضای روی بسته بندی این محصول توجه کنند.

با این حال ، خوردن ماست در گذشته عوارض جانبی ایجاد نمی کند و می تواند بسیار خوشمزه باشد. اما تاریخ انقضای ماست کلم کم چرب به این معنی است که مصرف کننده از ماست معمولی استفاده می کند ، نه یک ماست پروبیوتیک مفید.

خلاقیت به کار رفته در تولید ماست کم چرب ، حدود 5 low کلم کم چرب و گروه محصولات باعث می شود افرادی که در مصرف ماست کم چرب محدود هستند ، طعم یکسان ماست سالم و مفید را تجربه کنند. رنگ سبز با رنگ سازمانی مشخص شده است (به معنی طبقه بندی محصول در گروه محصولات کاملاً سالم طبق نظر سازمان غذا و دارو).

این محصول که هرگز در اندازه های کلم پیچ نادر نبوده است ، دائماً در همه فروشگاه های داخل کشور و برخی کشورهای دیگر به وفور یافت می شود.

از سوی دیگر ، ماست کم چرب برای کسانی که نمی توانند اسید لاکتیک موجود در شیر را هضم کنند ، فواید دوگانه ای دارد.

باکتری های پروبیوتیک مورد استفاده در این محصولات و روند خاص تولید آنها به مصرف کنندگان حساس به لاکتوز اجازه می دهد ماست را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهند.

با مصرف ماست ، روده ها عملکرد بهتری خواهند داشت ، هضم غذا آسان تر می شود و علاوه بر سلامت دستگاه گوارش ، سایر اعضای حیاتی بدن نیز در برابر بیماری های مختلف مصون خواهند بود.

بنابراین ، عادت خوردن ماست کم چرب باید در دوران کودکی شروع شود تا برخی از عوارضی که در طول زمان و بعد از کودکی ایجاد می شود را از بین ببرد.

کلم غنی از پروبیوتیک است ، بنابراین کتابهای زیادی می توان برای توصیف آن نوشت. در زیر لیستی کوتاه از عوارض جانبی خوردن ماست کم چرب آمده است:

  • سندرم روده تحریک پذیر ، اسهال ، یبوست و غیره.
  • تنظیم کلسترول بد در بدن انسان و تنظیم آنزیم های مفید در بدن.
  • جلوگیری از انواع مختلف عوارض قلبی عروقی.
  • استخوان های بدن را تقویت می کند و سرشار از کلسیم است تا از پوسیدگی دندان و عفونت لثه جلوگیری کند.
  • اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید از ماست در رژیم غذایی خود استفاده کنید زیرا به سوزاندن چربی بدن کمک می کند.
  • تحقیقات میانجی نشان می دهد که اثرات درمانی ماست کم چرب و باکتری هایی که در تولید آن در بیماری هایی مانند سرطان ، عفونت ها و آسم استفاده می شود.
  • باکتری های مفید موجود در ماست هضم مطلوب غذا را ترویج می دهند و افراد مبتلا به اختلالات گوارشی باید به طور منظم ماست مصرف کنند.
  • ماست علاوه بر خوشمزه بودن و هضم آسان غذا ، از اگزما و کهیر جلوگیری می کند.
  • کلم پیچ به دلیل داشتن فسفر بالا ، ماستی کم چرب است که حافظه را تقویت می کند و سرشار از پروتئین و ویتامین است.
  • محققان دانشکده پزشکی دانشگاه شانگهای دریافتند که با کنترل میکروبیوتای روده ، درمان علائم اضطراب مثبت است.
  • در کالج امپریال لندن. بنیامین مولیش معتقد است که پروبیوتیک های روزانه به ویژه برای اضافه وزن ، چاق و افراد مسن مفید است.
  • یک مطالعه شش ماهه نشان داد که این افراد هنگام استفاده منظم از پروبیوتیک ها مشکلات ریوی کمتری داشتند.

همه این مزایا و مزایا ، که توسط دانشمندان مختلف اعلام شد ، منجر به اعلام رسمی نام تجاری Kalais یک سال پیش شد ، “تا اطلاع ثانوی ، تا کنترل بیماریهای تنفسی ویروسی ، باکتری پروبیوتیک L.Casei ماست کم چرب اضافه می کند برای تقویت سیستم ایمنی بدن انسان. ” “

همانطور که مشاهده می شود ، این حرکت به موقع ، مطابق با حقوق شدید مصرف کننده ، که بر اساس این باور آغاز شد که “حقوق همیشه با مصرف کننده است” ، به سرعت از طریق رسانه های شفاهی محبوبیت بیشتری پیدا کرد. مشتریان از ماست کم چرب و مدیر کلم پیچ استقبال و تشویق و تثبیت می کنند.

این جنبش به یک جنبش ملی و گسترده بدون تبلیغات زیاد از سوی کال تبدیل شد.

صداقت در کاربرد و کیفیت محصول و جامعه شناسی چشم انداز برندگان محترم مهمترین عوامل جلب اعتماد مشتری است.

در حال حاضر ، همانطور که در ابتدای این گزارش اشاره شد ، مصرف کنندگان ایرانی دارای یک محصول استراتژیک هستند ، رسانه تخصصی صنایع غذایی L-Kazi (یکی از مهمترین پروبیوتیک هایی که در ساختار سیستم ایمنی بدن شناسایی و مورد مطالعه قرار گرفته است) ، که غنی است.

رفتار مارک Kalais در زمان مناسب با هدف بهبود سطح زندگی اصحاب و ایجاد شرایط برای “زندگی مطلوب” انجام شده است.

جالب اینجاست که به گفته رضا الوانی ، متخصص تغذیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، کلمه پروبیوتیک از یک کلمه لاتین و یک کلمه یونانی گرفته شده است.