ایجاد ۲۰ رشته مهارتی در دانشگاه آزاد ایرانشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر گفت: این دانشگاه با ایجاد بیش از ۲۰ رشته مهارتی آماده پذیرش دانشجو در این عرصه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدغلامرضا حسینی‌پور در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ایرانشهر، مهارت‌آموزی را یکی از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی دانست و بیان کرد: مهارت‌‌آموزی و داشتن کسب و کار باعث ایجاد رشد اقتصادی خانواده و جامعه می‌شود و به همیین منظور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر با ایجاد بیش از ۲۰ رشته مهارتی آماده پذیرش دانشجو در این عرصه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر افزود: یکی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، تسهیل در روند سوادآموزی و ایجاد مراکز دانشگاهی، به‌خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته است و امروز افتخار این را داریم که واحد ایرانشهر با بیش از ۶ هزار دانشجو، یکی از مراکز بزرگ دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان با بیش از ۶۰ رشته تحصیلی در مقاطع مختلف کادانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: امروز رسانه چه نوشتاری و چه دیداری نقش بسزایی در جامعه دارد و رسالت خبرنگاران بسیار سنگین و مهم است. به‌خصوص در این برهه از زمان که دشمنان با تمام توان قصد دارند با جنگ رسانه، تمامی خدمات نظام را کمرنگ جلوه دهند.

حسینی‌پور ادامه داد: انعکاس اخبار توسط خبرنگاران رسمی بین عامه مردم، که امروزه به فضای مجازی و رسانه‌ها دسترسی دارند، منجر به اثرات مثبتی خواهد شد.

خبرنگاران هم در این نشست، خواستار تعامل هرچه بیشتر دانشگاه با رسانه شده و ایجاد رشته خبرنگاری و فیلم سازی با توجه به ظرفیت شهرستان ایرانشهر، یکی از خواسته‌های اصحاب رسانه بود.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.