اگر در زندگی به دنبال هدف می‌گردید این 4 کتاب را بخوانید

به گفته آوای البرز ، در جهانی که از هر طرف با حمله به اطلاعات مورد حمله قرار می گیرد ، یافتن هدفی که به نظر ما درست است آسان نیست. ولی این غیر ممکن نیست.

اگر می خواهید اهدافی را با سرعتی سریع بیابید که زمان را قطع نمی کند ، یا برای صرفه جویی در وقت خود را ورق بزنید ، ما چهار رمان موجود در این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم که در قالب داستان چیزهای زیادی برای گفتن دارند.

  1. کیمیاگر

کیمیاگر یکی از بهترین کتاب هایی است که می تواند رابطه شما با شما و جهان را بهبود بخشد و به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند.

رمان پرفروش جهان در مورد چوپانی به نام سانتیاگو است که ارتباط عجیبی با جهان دارد. او به علائم اطراف خود می اندیشد و وقتی کابوس عجیبی را می بیند تصمیم می گیرد معنای آن را درک کند که به راحتی نمی گذرد. زیرا او معتقد است که رویاها زبانی است که جهان با او صحبت می کند. او در خواب می بیند كه كودكی او را به اهرام مصر می برد و جایی را به او نشان می دهد. سانتیاگو می گوید کولی می خواهد رویای خود را تعبیر کند. کولی می گوید برای یافتن گنج به اهرام در مصر بروید. کولی ها به جای اینکه الان پول از سانتیاگو بپذیرند ، از این تعبیر بسیار مطمئن هستند. در آینده او به دنبال سهمی از گنج است و از این لحظه به بعد داستان سانتیاگو آغاز می شود.

کیمیاگر کتابی پر از درسهای معنوی است که به خواننده می گوید صدای قلبش را بشنود و به آن ایمان بیاورد. پیام این کتاب در قالب یک داستان منحصر به فرد و ساده است که حتی برای بزرگسالان و نوجوانان نیز سودمند خواهد بود. بهترین ترجمه کتاب کیمیاگر توسط آرش حجازی و کتاب صوتی از محسن نامجو است. کیمیاگر را در اسرع وقت بخوانید و در پایان کتاب بدانید که بعید است آن را رها کنید. برای بارگیری کتاب کیمیاگر کلیک کنید و از ارزش آن مطلع شوید.

  1. ملت عشق

ملت عشق

عشق کلمه کلیدی دنیای ماست. موضوعی که چندین کتاب نوشته و چندین فیلم برای تصویرسازی آن ساخته است. اما هنوز هم یکی از رازهای گمراه کننده است.

ملت عشق از الیف آفاق ، رمانی خواندنی و جالب درباره عشق است که معانی بسیاری را از داستان شمس تبریزی و مولانا جلال الدین وام می گیرد. الا روبنشتاین ، که در ایالات متحده زندگی می کند ، از زندگی زناشویی خود راضی نیست. وی برای به دست آوردن کتابی که توسط عزیز صحرا نوشته شده است ، در یک انتشارات کار می کند. این کتاب داستان آشنایی شمس و مولانا و سیر تحول مولوی را روایت می کند. آلا در مورد این داستان و نویسنده آن بسیار کنجکاو است. رمان ملت عشق همزمان دو داستان را روایت می کند ، یکی داستان آللا و دیگری داستان شمس و مولانا. برای کسانی که می خواهند معانی بزرگ زندگی را درک کنند ، چهل قانون عشق (که در این مقاله ذکر شده است) در کتاب کتاب وجود دارد که می تواند هدفی فراتر از اهداف روزمره را به شما ارائه دهد. Nation of Love به بسیاری از زبانها ترجمه شده است و یکی از پرفروش ترین کتابهای معاصر است.

  1. با موری در روز سه شنبه

موری استاد در حال مرگ آلبوم میچ است که روز سه شنبه این کتاب را با ویت موری نوشت. بنابراین داستان کتاب یک داستان واقعی است. در پایان آلبوم عمر موری ، میچ هر سه شنبه با او می گذرد و معلم و دانش آموز در مورد موضوعات مختلفی از جمله زندگی ، ازدواج ، مرگ ، خانواده ، احساسات ، ترس از پیری و احساس ترحم به خود صحبت می کنند. موری و میچ صحبت می کنند.

نگاه موری به زندگی بسیار جالب و قابل تأمل است. او زندگی را با تمام جزئیاتش می بیند ، و سعی می کند زیبایی ها و سختی های آن را به میچ بیاموزد. در واقع ، او مانند مربی ای است که می خواهد اصل آنچه را که آموخته است به نسل بعدی منتقل کند. جالب است بدانید که از این کتاب فیلمی ساخته شده و این کتاب در بیش از 30 کشور جهان به فروش می رسد. این کتاب با ترجمه مهدی خراچه دوگی توسط انتشارات البرز در ایران برای علاقه مندان منتشر شد.

سه شنبه ها با موری مواردی را که واقعاً در زندگی اهمیت دارند به خوانندگان نشان می دهد و به آنها در انتخاب اولویت های مناسب کمک می کند. به هیچ وجه نمی خواهم بگویم که من به مادر توصیه می کنم بی تحرک باشد.

  1. مرگ و مرگ Kinks

مرگ و مرگ Kinks

انسان گاهی در طول زندگی خود در جهت همه حرکت می کند؛ بدون اینکه فکر کنید این مسیر اوست و مناسب است؟

كینكاس مردی برزیلی است كه تمام زندگی خود را مانند بقیه سپری كرده است. او کارمند اداره دارایی بود ، به موقع ازدواج کرد ، صاحب فرزند شد و اکنون با بزرگتر شدن ناگهان به هوش آمد و احساس کرد جان خود را از دست داده است. این باعث می شود که او به سمتی حرکت کند که فکر می کند به او شادی و هیجان می بخشد. با خراب شدن جاده ، اعتبار خانواده اش خدشه دار شد. او قمار می کند ، پاتوق می کند و هیچ کس او را به عنوان رهبر سارقان نمی شناسد. گویی که او می خواهد تمام نیروی زندگی را که این بار به عنوان خردسال تجربه کرده است ، در جهت اشتباه قرار دهد. یک مسیر بی پایان راحت.

یکی از مهمترین آثار در ادبیات لاتین ، مرگ و مرگ کینکاس نوشته جورج آمادو است. این رمان که شما را ترغیب می کند زندگی خود را متعادل کنید ، همچنین به صورت کتاب صوتی مرگ و مرگ کینکاس در ایران است که از طریق لینک قابل بارگیری است. این اثر توسط علی مصفا خوانده شده و توسط قاسم مومنی ترجمه شده است. خواندن این کتاب به شما انگیزه می دهد تا اهداف مورد علاقه خود را به موقع شناسایی کرده و آنها را دنبال کنید.