اکوتوریسم مجازی انگلیسی برای حفظ محیط زیست/ بسته آموزش زبان در 40 جلسه ساخته شد

گروه استانی خبرگزاری آنا حسین بازاری؛ انجمن علمی ، ادبی و هنری باشگاه زبان انگلیسی پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرک قدس ، دسامبر 2017 ، سازمان مجوز مرکزی تحت نظارت پروفسور انجمن دیانوش ثانی با این حال ، این انجمن شیوع ویروس کرونا را به تعویق انداخت.

آرمان هیداری ، هم اکنون رئیس انجمن علمی ، ادبی و هنری انگلیس در شعبه قدس در دانشگاه آزاد اسلامی ، در مدت زمان کوتاهی توانست 40 عضو جدید به انجمن اضافه کند.

انجمن های علمی دانشجویی متشکل از دانشجویان فعال ، باانگیزه و بسیار توانمند است که دانشجویان متمرکز بر فعالیت های تحقیقاتی و علمی را گرد هم می آورد.

بیشتر این توانایی ها شروع کار است و اگر دانشگاه ها بستر مناسبی برای فعالیت انجمن ها فراهم کنند ؛ شناخت این توانایی ها غیرقابل دستیابی است. بنابراین ، برای ارتقا روحیه علمی ، توانمند سازی و انگیزه دانشجویان ، دانشگاه باید انجمن های علمی دانشجویی را فعال و پشتیبانی کند.

ادامه مطلب:

رفتن به آموزش عملی براساس شبیه سازی و مسابقات علمی

با حمایت از کار علمی تشکل های دانشجویی ، چالش ها را حل کنید

چالش های عمده پیش روی مجامع علمی برای حل مسئله را به دقت بررسی کنید

راه های تقویت جوامع علمی چیست؟

به همین مناسبت ، در پی قضیه “توسعه دانش جدید” در شماره 41 ، آنا به سراغ ارمن هداری ، انجمن علمی ، ادبی و هنری انگلیسی استاد راهنمای دانشجوی جوان ، نویسنده خبرگزاری رفت. باشگاه تحقیقاتی نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ، فعالیتها و دستاوردهای این انجمن را به تفصیل شرح می دهد:

آنا: انجمن علمی ، ادبی و هنری زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قدس ، جزئیات آن ، نحوه شکل گیری ، نوع و دامنه فعالیت را ارائه می دهد..

سرتیتر: واحد علمی ، ادبی ، انجمن هنری باشگاه انگلیسی و زبان پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرک قدس ، در دسامبر سال 2017 توسط سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی “دکتر دیانوش سانی” مجوز گرفت. “

در طول فعالیت ها ، ما توانستیم 40 عضو جدید به انجمن علمی ، ادبی و هنری انگلیسی باشگاه زبان انگلیسی محققان جوان و نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اورشلیم اضافه کنیم.

سمت و وظایف انجمن های علمی در دانشگاه آزاد اسلامی

به دنبال شیوع ویروس کرونا در مارس 1998 ، فعالیت های انجمن علمی ، ادبی و هنری زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اورشلیم به تعویق افتاد. سرانجام ، با پیگیری مستمر اعضا و سرپرستان انجمن ، اولین جلسه هیئت موقت انجمن با هدف تعیین سیاستهای کلی انجمن و برنامه ریزی فعالیتهای آموزشی در تاریخ 11 آگوست 1999 برگزار شد. زمینه بیماری کرونا ویروس قلب. خودت شروع کن

آنا: موقعیت و مسئولیت انجمن های علمی دانشگاه آزاد اسلامی را چگونه ارزیابی می کنید؟

سرتیتر: به طور کلی انجمن های علمی از اهمیت و جایگاه بالایی در دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار هستند و نقش ایجاد دانش ، دانش و مشارکت گروهی اعضا در انجمن ها نقش مهمی در ارتقا skills مهارت های کار گروهی در دانشجویان دارد. نادیده گرفته خواهد شد اعضای انجمن ها در یک رشته دانشگاهی معمولاً دانشجویان نخبه آن رشته هستند و می توانند با همکاری یکدیگر به ارتقا the سطح دانش و دانش کمک کنند.

جوامع علمی مکانی هستند که هرگونه فعالیت سیاسی ، اجتماعی یا فرهنگی در آنها انجام می شود ، بنابراین باید راهی برای محافظت و تقویت آنها اندیشیده شود.

آنا: نقش جوامع علمی به عنوان هسته های جداگانه در پیشرفت و توسعه علمی علم و دانش ، به ویژه علوم جدید چیست؟

سرتیتر: در جوامع علمی ، متخصصان و صاحب نظران در یک رشته دانشگاهی فعالیت های علمی خود را با کمک یکدیگر انجام می دهند و وظیفه بیداری توانایی های پنهان و غیرفعال هر دانش آموز و گسترش دامنه فعالیت های آنها در زمینه های مختلف را بر عهده دارند.

انجمن علمی ، ادبی و هنری انگلیسی باشگاه زبان انگلیسی پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شهرک قدس دانشجویانی دارد که در زمینه هایی غیر از مهارت زبان انگلیسی تخصص دارند.

به عنوان مثال ، یکی از اعضای انجمن ، مینا اخوان ، در خلق آثار هنری مانند نقاشی با آبرنگ بسیار ماهر است. ماریام جافری در طراحی ایده های استارت آپ بسیار خوب است.

چگونه جوامع علمی تقویت می شوند؟

مهران روشنی ، عضو فعال انجمن علمی ، ادبی و هنری زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی ، پس از تحقیقات و تحقیقات گسترده در دهه 40 موفق به ایجاد بسته آموزش زبان شده است. جلسات ، البته ، همه اعضا می توانند با هم کار کنند. برای بالا بردن سطح دانش گام بلندی بردارید.

آنا: حمایت از انجمن های علوم دانشجویی را چگونه ارزیابی می کنید ، و مشکلات و چالش های شغلی شما چیست؟

سرتیتر: دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه فراهم آوردن بستری را برای دانشجویان جهت کسب مهارتهای عملی و عملی مختلف در فضای انجمن ها بر عهده دارد. اگر دانشجویی دانشگاه را مکانی برای فارغ التحصیلی بدون کسب مهارت عملی بداند ، آن دانشجو در زندگی آینده خود چندان موفق نخواهد بود.

یک دانشجوی موفق می تواند از دانش و دانش به دست آمده در طول روزهای دانشجویی خود استفاده کند ، جایی که نقش تشکل های دانشجویی اهمیت بیشتری پیدا می کند ، بنابراین دانشگاه آزاد باید به طور جدی از این مقوله حمایت مالی و دانشگاهی کند.

رشد انجمن های دانشجویی در گرو بالابردن سطح استاندارد آموزش و انگیزه دادن به اساتید برای ارائه آموزش است. متأسفانه در سالهای اخیر به این موضوع توجه چندانی نشده است.

آنا: چگونه جوامع علمی در پیشرفت علم قویتر می شوند؟

سرتیتر: شرط تقویت انجمن ها شناسایی توانایی های دانش آموزان و مدیریت صحیح در استفاده از این مهارت ها و توانایی ها است. استعدادیابی به تنهایی کافی نیست و تقویت انجمن ها نیاز به برنامه ریزی مدون و حمایت مالی ویژه از دانشگاه ها دارد.

آنا: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی چگونه با انجمن شما همکاری کردند؟

سرتیتر: رئیس باشگاه تحقیقاتی جوان و نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اورشلیم ، دکتر حمایت ویژه ای از انجمن های خلج داشت. اما موضوعی که باعث دلسردی اساتید و بعضاً دانشجویان می شود ، بوروکراسی اداری دانشگاه است.

به عنوان مثال ، برای انجام کنفرانس ها و کارگاه ها ، ما باید از اساتید و متخصصان خود در این زمینه استفاده کنیم. با این حال ، دانشگاه از نظر بودجه و بودجه برای فعالیت های مرتبط بسیار ضعیف است ، که باعث می شود بسیاری از اساتید تمایلی به کار در انجمن ها نداشته باشند.

آنا: فعالیت ها ، موفقیت ها و موفقیت های اجتماعی ، علمی و فرهنگی خود را توصیف کنید.

اکوتوریسم مجازی انگلیسی برای حفاظت از محیط زیست / بسته آموزشی زبان در 40 جلسه ایجاد شد

سرتیتر: انجمن علمی ، ادبی و هنری باشگاه زبان انگلیسی پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های مختلف علمی ، فرهنگی ، ادبی ، تاریخی و سایر رشته ها درگیر است. فعالیت های انجمن زبان محدود به آموزش و ترجمه نیست.

برنامه های مدون برای آموزش زبان انگلیسی در برابر کرونا

از زمان تاسیس آن ، ما فعالیت های مختلف فرهنگی را با توزیع ماسک های عمومی به مردم ، ضد عفونی کردن راهروها ، شناسایی و مبارزه با ویروس کرونا و تولید محتوای چندرسانه ای مانند فیلم ها و بروشورهای آموزشی انجام داده ایم. .

در زمینه علم و فرهنگ ، بازدیدهای مجازی مختلفی از جمله بازدید و معرفی باغ کتاب تهران و کتابخانه ملی ایران و همچنین تولید اسناد علمی در زمینه های بوم گردی و طبیعت گردی انجام داده ایم.
تاریخچه سردار بیدار و سرزمین بسیار موفق است و تاج مانعی برای حفاظت از منابع طبیعی نبود. ما همچنین برنامه هایی برای آموزش زبان انگلیسی نوشته ایم.

آنا: حرف آخر ….

سرتیتر: راه اندازی انجمن علمی ، ادبی و هنری انگلیس در دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با شیوع ویروس کرونا در واحد شهر قدس بود. اما خدا را شکر با کمک “دکتر دیانوش” صانع توانستیم فعالیت های مختلف خود را گسترش دهیم. ما در دو مسابقه ملی شرکت کردیم و در مسابقات “ایده نمایش” مقام اول و در مسابقات ملی “نگاه خدایان” مقام چهارم را کسب کردیم.

ما کارگاههای بسیار مفیدی را انجام دادیم و مورد استقبال گسترده دانشگاههای مختلف ایران و سراسر کشور قرار گرفتیم. این انجمن با هدف خلق آثار هنری ، برگزاری نمایشگاه ها ، برگزاری مسابقات علمی و مهارتی در داخل واحد ، تولید مجلات و مجلات الکترونیکی به زبان انگلیسی و فارسی ، انجام فعالیت های خیریه ، تخصصی و جهادی و انجام کارآموزی در ماه های آینده انجام می شود. برای ارتقا the سطح علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بیت المقدس.

انتهای پیام / 4078/4062 /