نسخه جدید کلاس C که اواخر امسال رونمایی خواهد شد، از یک موتور V8 توئین توربو بهره می برد.
به گزارش آوای البرز؛ برخی از ویژگی های قبلی نسل جدید مرسدس AMG C63 از بین رفته و ویژگی های جدیدی به آن اضافه شده است.
تغییرات شامل موتور V-8 دو توربوشارژ خودروی قدیمی، چهار سیلندر هیبریدی و توربوشارژ حذف چندین سیلندر که در خودرو نصب نشده بودند.
این خودرو اکنون دارای یک موتور 400 ولتی (یا e-turbo) توربوشارژ برقی است. یک موتور کوچک که مستقیماً بر روی شفت توربو نصب شده است، می تواند کمپرسور را قبل از شروع به جریان انداختن گازهای خروجی شتاب دهد.
AMG ادعا می کند که توربو می تواند حتی زمانی که موتور در حالت بیکار است کار کند تا از واکنش سریع دریچه گاز اطمینان حاصل کند.
منبع تغذیه 400 ولت یک سیستم منبع تغذیه هیبریدی برای تکمیل این مورد استفاده می شود. کوپلینگ بسته کلاچ در گیربکس 9 سرعته اتوماتیک خروجی موتور را به محور جلو منتقل می کند و جریان گشتاور را در خط محرک معکوس می کند تا گشتاور الکتریکی را به جلو منتقل کند.
یک بسته باتری کوچک (ظرفیت قابل استفاده 5.0 کیلووات ساعت یا کمتر) در بالای واحد درایو پین قرار دارد تا به توزیع وزن کمک کند. این باتری می تواند 201 اسب بخار قدرت را برای حداکثر 10 ثانیه در یک زمان تامین کند.