اهمیت استفاده از مواد ضد عفونی کننده – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، پدیده جهانی شدن، توسعه گردشگری و همچنین افزایش روزافزون مصرف مواد غذایی و استفاده از غذاهای آماده در جوامع مختلف موجب رونق، توسعه و رقابت رستوران ها شده است. کارخانه ها. یکدیگر

از سوی دیگر شیوع بیماری های عفونی مسیر مصرف مواد غذایی هر ساله یک مشکل جهانی فزاینده است عفونت مرگ تعداد قابل توجهی از مردم و اهمیت آموزش در پیشگیری از شیوع این بیماری ها و اجرای منظم اصول بهداشتی غیر قابل انکار است. همچنین حفظ سلامت کارکنان یکی از مهم ترین دلایل اجرای صحیح اصول بهداشتی در رستوران ها و مراکز تولیدی است، چرا که با جلوگیری از انتقال عفونت یا بیماری به کارکنان، سلامت اعضای خانواده و جامعه را حفظ می کند. و در نهایت به روز رسانی کیفیت فرهنگ و سلامت عمومی کشور.

بنابراین اصول بهداشتی مناسب مانند شستشو و ضدعفونی کردن مواد اولیه مانند کف، دیوار، شیشه، فضای آشپزخانه، میز کار و سطوحی مانند سبزیجات، گوشت، مرغ، ماهی، چرخ گوشت، سطوح پخت و پز و پذیرایی و میزهای پذیرایی را رعایت کنید. ، صندلی کودک، توالت، دست و لباس کارکنان و وسایلی مانند قاشق، چنگال و لیوان. اثر این امر مستقیماً بر کیفیت رستوران و میزان رضایت مشتری تأثیر می گذارد که در نهایت منجر به افزایش سطح بهداشت عمومی، سلامت کارکنان و مشتریان و پیشی گرفتن از رقبا می شود.

واحدهای تولیدی می توانند نقش مهمی در حفظ اصول بهداشتی شستشو و ضدعفونی تجهیزات ، کف و سطوح ، حفظ سلامت کارکنان و حفظ سلامت غذا و افراد جامعه داشته باشند.

گروهی از شرکت ها ساسبا هدف گذاری علاقه گیری از فناوری جهانی، ایجاد راه حل های جدید و ایجاد پل ارتباطی بین شرکت های مشهور بین المللی فعالان صنایع غذایی در سال 1377 فعالیت خود را آغاز کردند.

با افزایش هزینه های تولید، استفاده از ضدعفونی کننده های موثر بیش از هر زمان دیگری برای دستیابی به بهره وری اقتصادی، بهداشت و بهداشت مناسب اهمیت دارد. شرکت برای این آ اجراش کن تا سال 2005 محصولات ضدعفونی کننده تخصصی تحت نام تجاری وجود داشت کوچک و میکروسکوپ با فرمولاسیون های درجه یک و تحت شرایط GMP تولید کنید.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

www.Microzed.com

www.Microzoda.com

این مطلب یک آگهی است و خبرگزاری آنلاین درباره محتوای آن نظری ندارد.