انواع دوربین مداربسته دید در شب

بررسی اجمالی: انواع دوربین های دید در شب را بشناسید: برای خرید بهترین دوربین دید در شب، شناخت انواع این دوربین ها بسیار مهم است; فناوری ساخت این دوربین ها به آنها قابلیت های بیشتری می دهد و قابلیت های آنها را افزایش می دهد، انواع دوربین های دید در شب در یکی از دسته های زیر قرار می گیرند:

انواع دوربین های دید در شب را بشناسید: برای خرید بهترین دوربین دید در شب، شناخت انواع این دوربین ها بسیار مهم است; فناوری ساخت این دوربین ها به آنها قابلیت های بیشتری می دهد و قابلیت های آنها را افزایش می دهد، انواع دوربین های دید در شب در یکی از دسته های زیر قرار می گیرند:

دوربین مداربسته دید در شب

دوربین دید در شب I.R

دوربین مداربسته دید در شب با ال ای دی فرو سرخ آنها روشن می شوند و با روشن کردن محیط در تاریکی مطلق، امکان ضبط تصاویر را فراهم می کنند. مادون قرمز توانایی این دوربین در تشخیص رنگ ها را از بین می برد. به همین دلیل این نوع دوربین دید در شب تصاویر سیاه و سفید ارائه می دهد.

دوربین مداربسته دید در شب نور ستاره

وجود فناوری ستاره لایت در برخی از دوربین های مداربسته امکان ثبت تصاویر رنگی در شب و در نور کم را فراهم می کند که با توجه به ثبت تصاویر رنگی این دوربین ها کیفیت تصویر بالا و قیمت بالایی دارند.

دوربین های مداربسته دید در شب Xr

در این نوع دوربین های دید در شب از فناوری EXIR استفاده شده است. با این عملکرد یک الگوی نور مستطیل شکل با پخش یکنواخت در محیط ایجاد می شود. در ساخت برخی از دوربین های مداربسته HD از این فناوری برای تولید تصاویر استفاده می شود. کیفیت تصویر در شب این دوربین بسیار بهتر از دوربین دید در شب IR است. تصاویر ثبت شده توسط این دوربین ها نیز سیاه و سفید هستند.

دوربین های مداربسته دید در شب ColorVu

در ساخت برخی از دوربین های مداربسته دید در شب از فناوری ColorVu استفاده شده است، این دوربین ها تصاویر رنگی بسیار باکیفیتی را ثبت می کنند که گویی در طول روز گرفته شده اند. این دوربین ها با تصاویر باکیفیتی که ارائه می کنند، 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته افراد و اموال آنها را رصد می کنند و امنیت خوبی برای آنها فراهم می کنند.

دوربین کروی مناسب برای فضای بیرون

زمان خرید دوربین مداربسته به چه عواملی باید توجه کنیم؟

اگر به دنبال بهترین دوربین امنیتی دید در شب هستید، باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. به این ترتیب خرید مطمئنی خواهید داشت. روی ویژگی هایی مانند برند، کیفیت تصویر دوربین، نوع لنز و غیره تمرکز کنید. خیلی مهم. توجه به نکات زیر باعث می شود با اطمینان بالایی خرید کنید:

  • برند دوربین مدار بسته: برای خرید دوربین مداربسته از بین برندهای با کیفیت و کارایی خوب و قابل قبول انتخاب کنید. خرید برندهای وابسته ممکن است گزینه مناسبی نباشد، پیشنهاد ما خرید دوربین مدار بسته مارک دار است اسفیورد است به نظر ما بهترین دوربین مداربسته دید در شب برند Sfiord است. دوربین‌های نظارت تصویری بی‌سیم این برند معتبر، ویدئویی با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهند.
  • کیفیت تصویر دوربین: دوربین های مدار بسته با کیفیت های مختلف موجود و به فروش می رسد. این روی قیمت آنها تاثیر می گذارد. این دوربین ها دارای رزولوشن 1 تا 12 مگاپیکسل هستند.
  • لنز دوربین: یکی دیگر از عواملی که در خرید دوربین دید در شب باید در نظر گرفت، لنز دوربین است. هر کدام از این لنزها ویژگی خاصی به دوربین اضافه می کنند. نوع لنز را بر اساس نوع کاربرد دوربین خود انتخاب کنید.

Sfiord بهترین برند دوربین مداربسته دید در شب می باشد

اخرین حرف

اگر می خواهید محل اقامت، ساختمان اداری یا فروشگاه خود را ایمن کنید بهترین دوربین مداربسته دید در شب بهتر است با مشاوران متخصص مشورت کنید و از شرکت های معتبر خرید کنید. کیانم ارتباط نامی معتبر و شناخته شده در زمینه فروش، آموزش و نصب کلیه سیستم های نظارتی و امنیتی می باشد. این مجموعه خاص نماینده فروش دوربین های مدار بسته بی سیم با نام تجاری Sfiord می باشد بهترین دوربین مداربسته دید در شب برآوردها با خرید دوربین مداربسته از کیانم ارتباط، خریدی ارزان، مطمئن و با کیفیت را تجربه کنید چرا که این مجموعه برای رفاه و رضایت خریداران قیمت تمامی محصولات خود را تا حد امکان پایین نگه داشته است.

https://cctvgram.com/

برچسب ها: دوربین مدار بسته، دوربین مداربسته