انواع دستگاه استرچ پالت – آوای البرز

دستگاه استرچ پالت در مدل های مختلفی طراحی شده است و هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی برای استفاده در یک نیاز خاص دارند. اما رایج ترین دستگاه های کشش پالت نمونه های زیر هستند:

  • دستگاه کشش پالت چرخشی
  • دستگاه کشش پالت فرودگاهی
  • دستگاه کشش پالت طیور
  • دستگاه کشش پالت دروازه
  • دستگاه کشش پالت حرارتی
  • دستگاه کشش پالت رول
  • و…

به طور کلی می توان گفت که این دستگاه ترکیبی از دو عبارت stretch و palette است، یعنی استرچ و پلت همان قسمت های زیر محصول هستند و می خواهند در آن بسته بندی شوند. واقع شده و دارای نمونه های مختلفی از جمله فلز، چوب و پلاستیک می باشد.

پس از چیدن محصولات روی پلت با استفاده از ابزارهایی مانند جک پالت یا لیفتراک در محل مورد نظر قرار می گیرد و پیچ روی تخته ها فرآیند سلفون سازی را انجام می دهد. البته نمونه های مختلفی از دستگاه استرچ پالت وجود دارد که عملکرد آن با توجه به نوع دستگاه متفاوت است اما در نهایت در پایان کار با استرچ فیلم پوشانده می شود.

اگر با مفهوم استرچ فیلم یا نایلون استرچ آشنایی ندارید، خوب است بدانید که این در واقع به معنای همان سلفونی است که دور تخته ها پیچیده شده است و استرچ فیلم یکی از پرمصرف ترین محصولات در رژیم غذایی است. صنعت بسته بندی دارویی و کشاورزی از محصولات نایلونی برای افزایش کیفیت بسته بندی مواد مختلف استفاده می کند.

انواع دستگاه های استرچ پالت

انواع مختلفی از این نمونه های سلفون وجود دارد که معمولاً از مدل های 1 تا 5 لایه آنها استفاده می شود و کمیت لایه ها ارتباط مستقیمی با کیفیت دارد. البته این سلفون ها به صورت سفارشی نیز موجود است و خاصیت ضد اشعه ماوراء بنفش دارد و گاهی مشتریان رنگ های خاصی را درخواست کرده اند. دستگاه استرچ این نایلون برای ظاهر بهتر و محافظت بهتر از محصول به دور محصول می‌پیچد و البته سد خوبی در برابر ورود آب و گرد و غبار به داخل محصول است.

استحکام کششی بالای این سلفون ها به دلیل استحکام بالای بسته بندی است که میزان مقاومت کششی نایلون و میزان تنظیم و کشش آن را مشخص می کند. در هر صورت، اگر می خواهید از بهترین ها استفاده کنید، باید به سراغ یکی از بهترین تولیدکنندگان پالت های کششی بروید.

فیلم کششی در صنایع مختلف برای بسته بندی و حفاظت استفاده می شود. رایج ترین موارد استفاده از فیلم کششی در صنعت عبارتند از:

مورد استفاده در ساخت تخته، ظروف آشپزخانه، کارخانجات قطعات صنعتی، سپر، قطعه سازی، خودروسازی، بسته بندی انواع محصولات غذایی، تولیدکنندگان بلوک سیمانی و آجر، تولیدکنندگان سرامیک و کاشی، تولید کنندگان داروسازی و نوشیدنی و هوس. ، پلی استر، قاب های چوبی، تولید کنندگان کاغذ دیواری، صنایع کامپیوتر، لوازم جانبی و غیره.

مزایای فیلم کششی

بسته بندی رول آپ یک راه مهم و موثر برای ایمن نگه داشتن محصولات است که ایمنی محصول را در حین حمل و نقل تضمین می کند، دست زدن به محصولات شما توسط افراد غیر مجاز را به حداقل می رساند و مقاومت محصول را در برابر پارگی افزایش می دهد. با این ابزار بسته بندی

کشش رول معمولاً توسط صنایع مختلف برای کاهش خطر آسیب به کارگران، جلوگیری از نشت محصول از تخته ها و کنترل آنها در حین صادرات استفاده می شود. کارگران ترجیح می دهند از فیلم کششی برای بسته بندی استفاده کنند زیرا این یک فرآیند بدون درز و آسان است و بسته بندی اتوماتیک رول پک باعث افزایش بهره وری و کاهش هزینه های نیروی کار در انبار می شود.

دانستن این نکته ضروری است که فیلم زهی پتانسیل زیادی در صنایع مختلف به ویژه صنایع غذایی دارد. فیلم استرچ از ورود آب و هر نوع رطوبت به مواد غذایی جلوگیری می کند و محصول دارای جذب بسیار بالایی در بدن است و از ورود آلودگی به داخل محصول جلوگیری می کند. به دلیل قطر کم، اما در برابر سوراخ شدن مقاومت بالایی از خود نشان می دهد، البته در فیلم استرچ ضریب کشش بالاست، بنابراین با کشیدن به داخل محصول پاره نمی شود.

سازندگان فیلم های کششی

اگر می‌خواهید استرچ رول بسازید، حتما از تولیدکنندگان معتبر استفاده کنید، زیرا چنین سازندگانی تمام ابزارهای مورد نیاز برای در نظر گرفتن کارایی، سرعت و مقرون به صرفه بودن یک فیلم کششی را دارند. شما می توانید نوع بسته بندی مورد نظر خود را از طریق سازندگان فیلم استرچ انتخاب کنید و دریافت پشتیبانی می تواند تصمیم گیری را برای شما آسان تر کند.

معرفی یکی از بهترین سازندگان فیلم های پالت کششی

گروه صنعتی تکنو پلاست یکی از بهترین و مجهزترین تولیدکنندگان در بخش تولید محصولاتی مانند نایلون حبابی، تسمه پالت کششی، نایلون کیسه ای و نایلون قیچی به شمار می رود.

این گروه تمام تلاش خود را برای تولید بهترین و مقرون به صرفه ترین محصولات و ارائه آنها در اختیار عزیزترین مشتریان خود به کار بسته است و هدف اصلی گروه صنعتی تکنو پلاست جلب رضایت مشتریان است.

در ساخت و تولید کلیه محصولات تکنو پلاست مانند فیلم پالت استرچ از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می شود و گروه صنعتی تکنو پلاست به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پالت های استرچ تمامی استانداردهای لازم را در خود در نظر گرفته است. محصولات . با این گروه صنعتی و بیش از پنج هزار سفارش توماز می توانید محصول خود را در سریع ترین زمان و با بسته بندی کاملا اصولی و دقیق به صورت رایگان دریافت کنید.