امکان استعلام چک براساس اقلام اطلاعاتی فراهم شد

به گفته شاف ، سخنگوی اجرای قانون جدید چک گفت که استفاده از چک در سیستم ماهیگیری تنوع و توسعه بنادر خدماتی در منطقه را تسهیل می کند ، با اشاره به خدمات جدید ارائه شده توسط بانک مرکزی: این امر به دسترسی کاربران به سیستم سید

نادعلی زاده خاطرنشان کرد: بانک مرکزی از آغاز به کار سیستم سید به توسعه درگاه های خدمات توجه ویژه ای داشته است. خدمات برای کاربران چک فعال است. علاوه بر این ، برنامه ریزی مورد نیاز برای ارائه خدمات از طریق پیامک و کدهای دستور زبان انجام می شود و هنگام دریافت شماره 4040701701 با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران ، مقرر شده است که ثبت نقل و انتقال چک باید در بستر پیامک انجام شود. .

سخنگوی قانون جدید چک افزود: “بانک مرکزی کلیه اقدامات فنی لازم را برای ارائه سرویس پیام کوتاه انجام داده و بررسی های عملیاتی خود را انجام می دهد.

نادعلی زاده تاکید کرد: برای استفاده از سرویس پیامک ، کاربر نیاز دارد از سیم کارت خود استفاده کرده و چک را ثبت کند ، چک را تأیید کند ، استعلام کند یا چک را تحویل دهد.

معاون سیستم های پرداخت بانک مرکزی در خصوص ارائه خدمات مربوط به قانون چک جدید از طریق دستگاههای خودپرداز گفت: برای تسهیل استفاده از خدمات سیستم فیشینگ و خدمات سیستم فیشینگ ، شبکه بانکی موظف است دستگاههای خودپرداز خود را با ثبت را بررسی کنید ، خدمات را بازرسی ، ارائه و بررسی کنید.

وی با اشاره به تصمیمات معاون جدید وزیر فناوری بانک مرکزی در دیدار اخیر با معاونان فناوری اطلاعات شبکه بانکی ، گفت: چند بانک که به عنوان بانک منتخب معرفی شده اند به زودی این کار را انجام می دهند. خدمات موجود در دستگاههای خودپرداز

نادعلی زاده ادامه داد: سرویس بازرسی چک به سفارش چک صدور ، چهارشنبه 13 مردادماه سال جاری در وب سایت اصلی خود قرار گرفته است ، با یک چک ساده و آسان برای اطمینان از ثبت رسید چک در سیستم سید. زیرمنوی بانک مرکزی در آدرس https://www.cbi.ir/EstelamPichak/22036.aspx تحت عنوان “سیستم های پرداخت و زیرساخت ها” و “استعلامات بر اساس موارد اطلاعات چک” در دسترس عموم است. گیرندگان چک می توانند به وب سایت مراجعه کرده و شناسه چک گیرنده چک ، کد ملی / شناسه ملی ، سررسید و مبلغ چک را پرداخت کنند تا اطمینان حاصل شود که چک به نفع آنها ثبت شده است. بررسی.