اقدام سایپایدک، یک نوآوری در خدمات پس از فروش است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین به نقل از سایپا، مسعود خوانساری در حاشیه بازدید از بازار لوازم یدکی سایپایدکس گفت: ارتقای سایپایدک گامی قابل تقدیر در راه اندازی بازار لوازم یدکی است که قطعا رونق تولید را به همراه خواهد داشت. دیده شدن این لوازم یدکی در بازار نشان از خلاقیت ایجاد شده برای حمایت از تولید است و امیدوارم این فعالیت بر اساس اصول روز بازاریابی – فروش، الگوی دیگران باشد.

وی همچنین درباره ارزش تاریخی بنای اخوان که توسط بازار قطعات سایپا تأسیس شده است، گفت: این بنای ثبت ملی، میراثی ارزشمند است که میراث فرهنگی و توجه سایپ به آن را احیا می کند.

در این بازدید، محمدرضا نجفی منش، رئیس انجمن قطعه‌سازان، از حمایت‌های سایپیداک از قطعه‌سازی قدردانی کرد: “

وی ادامه داد: در سالی که به تولید، حمایت و اخلال معروف است، این گونه حمایت ها از تولیدکنندگان، آنها را به ادامه فعالیت ترغیب می کند.

موسوی مدیرعامل سایپایدوک در این بازدید، دسترسی، حمایت از تولید، رضایت مشتریان، حمایت از شرکت های دانش بنیان، حمایت از شرکت های کوچک و متوسط ​​و توسعه صادرات را از اهداف اصلی بازار قطعات یدکی عنوان کرد.

موسوی در خصوص گسترش فعالیت سایپایدک در بخش خدمات پس از فروش گفت: در آینده نزدیک بازار قطعات یدکی در سراسر کشور گسترش خواهد یافت. عرضه بیشتر خواهد شد. از قبل گسترش دهید.

موسوی گفت: یکی از وظایف ما به عنوان متولی خدمات پس از فروش خودروهای سواری گروه سایپا و متولی تامین قطعات یدکی، حمایت از تولید داخل است که با فراهم آوردن زمینه راه اندازی چنین بازارهایی در همه جا محقق می شود. بنابراین قطعه سازان می توانند محصولات خود را از طریق سایپیداک به فروش برسانند و سود خود را در کمترین زمان ممکن و بدون تاخیر دریافت کنند.

مدیرعامل سایپایدوک با اشاره به حمایت مدیرعامل گروه سایپا از این ابتکار نوآورانه گفت: با حمایت و راهنمایی مهندس سلیمانی توانسته ایم رویکردهای جدیدی را در خدمات پس از فروش توسعه دهیم که منجر به گسترش کسب و کارهای جدید به نمایندگی می شود. شبکه.”

این بازارچه با هدف دسترسی آسان به بخش های عمده فروشگاه سایپایدوک در خیابان اکباتان تهران با قیمت مصوب و ارائه لوازم یدکی مورد نیاز در اختیار بهره برداران در بازار لوازم یدکی راه اندازی شد. بازدید از این بازارچه