افزایش 4500 میلیارد ریالی سرمایه صندوق کارآفرینی امید

تیم دارایی خبرگزاری آنا اعلام کرد ، جلسه هیئت امنای صندوق کارآفرینی امید با حضور ویسی رئیس نهاد ریاست جمهوری ، سلطانی فر وزیر ورزش و امور جوانان و هیئت امنا ، مدیرعامل و هیئت مدیره برگزار شد.

در این جلسه ، صندوق گزارش عملکرد و صورتهای مالی خود را تا سال 1998 ارائه و افزایش سرمایه صندوق کارآفرینی امید به مبلغ 4500 میلیارد ریال را تصویب کرد.

با ارائه گزارشی از عملکرد صندوق در دوره 93 تا 98 ، نورولاساد 107 درصد افزایش در کل تسهیلات پرداخت و 62 درصد افزایش در تعداد تسهیلات پرداخت را ثبت کرد.

وی درباره بستن اشتغال روستایی از اعتبار اشتغال پایدار برای روستاییان و عشایر بیان کرد: در سال گذشته 11 هزار و 410 شغل روستایی 11110 میلیارد ریال وام فراهم کرده است که در مجموع 93 تا 98 سال اشتغال ایجاد می کند. روستایی با رشد 154 درصدی نسبت به سال قبل همراه است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید شش مدل محلی و خاص برای تأمین مالی خرد مشاغل ، شامل یک مدل برای هر روستا – یک محصول ، یک مدل سرمایه گذاری خرد محلی ، یک مدل پشتیبانی ، یک مدل دهکده بیکاری ، یک مدل مشارکت و یک مدل تجاری را توصیف کرد. پیگیری های انجام شده برای هر مدل به نمونه های موفق پیاده سازی شده در کشور اشاره دارد.

شاخص انباشت- پذیرش یکی از شاخص هایی است که برای سنجش توانایی بازپرداخت تسهیلات م institutionsسسات مالی به کار رفته است ، به این معنی که دریافتها در سال 1998 بیش از 100٪ بوده است که بالاتر از حد انتظار است.

وی همچنین مهمترین برنامه های صندوق 1999 را ذکر کرد. اعلام ایجاد صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر ، ایجاد باشگاه مشتریان و مراکز کارآفرینی و ایجاد تسریع کننده های تجاری.

عملکرد صندوق santrptiyekkuriccum در طرح های مختلف صندوق های استانی و صندوق کارآفرینی مطلوب با اشاره به مردم و مسئولان بسیار موثر و laksyabeadhamullatumaya عملکرد نهاد ریاست جمهوری abhinandicicukeant ، رئیس واله ، گفت: اینها از عملکرد صندوق کارآفرینی و دهیاری های اقتصادی و بخصوص برای ایجاد مشاغل روستایی و به ویژه برای ایجاد مشاغل روستایی بسیار خوشحال هستند. تبدیل به یک واحد موثر.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات هدفمند و ایجاد شغل پایدار ، نوآوری در مدل های تأمین مالی ، رشد عملکرد صندوق و سطح بالای پذیرش صندوق را نسبت به مجموعه مورد انتظار یادآوری کرد.

به دنبال این گزارش ، صورتهای مالی و گزارش بازرس قانونی و حسابرس به دلیل مطلوب بودن صورتهای مالی ، توسط هیئت امنا قرائت و تأیید شد.

صندوق گرس الحسنه ، یک شرکت تابعه چند شاخه ای از صندوق کارآفرینی امید ، طرح تفکیک فعالیت های مالی گرس الحسنه ، توسعه مشاغل جدید و معتبر را با ایجاد شتاب دهنده ها ، صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر و مراکز پشتیبانی تأیید می کند.

انتهای پیام / 4129 /