افزایش کیفیت خدمات آموزشی اولویت دانشگاه آزاد یادگار امام(ره)

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از راد شهرری، محمد نریمانی گفت: جلسه نوروس با حضور اعضای هیئت مدیره، روسای هیات علمی، اساتید، کارکنان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) برگزار شد. وی گفت: شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و راه اندازی مدارس و دانشگاه ها هستیم و لزوم افزایش استقبال و کیفیت خدمات آموزشی به دانش آموزان باید در اولویت فعالیت های ما در سال جدید قرار گیرد.

برای رسیدن به جایگاه مطلوب و گسترش همبستگی تا حد امکان همکاری و مشارکت داشت. عملی بودن رعایت اصول اخلاق در کار، توانایی ها و استعدادهای افراد، ارتباطات گسترده خارج از محوطه دانشگاه، استفاده بهینه از امکانات، پس انداز، افزایش بهره وری، کسب درآمد از راه های جدید و احترام به دانش آموزان و والدین آنها. وی مشکلات آنها را یکی از امیدهای خود در سال جدید عنوان کرد.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده می کند


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) اظهار داشت: از تلاش ها و کارهایی که در حوزه های مختلف در دهه 1400 صورت گرفت، خرسند هستم. چون همه این موفقیت ها مرهون همدلی، همفکری و تلاش همه کارکنان و همکاران زحمتکش است، از همه آنها قدردانی می کنم. امیدوارم سال 1401 سالی سرشار از برکت، سلامتی و موفقیت برای همه مردم ایران به ویژه مجموعه باشد. دانشگاه آزاد اسلامی بودن.

تبریک نریمانی راد ماه مبارک رمضان وی گفت: این ماه در بین مسلمانان از احترام، اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، ماه سیر و سلوک معنوی آنان است.

انتهای پیام/4121/4062/