به گزارش خبرگزاری آوای البرز از قزوین؛ «علیرضا معیری پور» سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهارکرد: در ایام نوروز به منظور ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مسافران نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی تشدید می شود.

وی افزود: این نظارت ها شامل بررسی وضعیت بهداشتی رستوران ها و کافه ها بررسی جایگاه های سوخت و نمازخانه ها نظافت و بهداشت سرویس های بهداشتی ایمنی تجهیزات و امکانات رفاهی و همچنین بررسی کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان است.
سرپرست اداره کل حمل و نقل جاده ای استان قزوین ادامه داد: بازدید از این مجتمع ها توسط تیمی مشترک متشکل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تعزیرات حکومتی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری صنعت معدن و تجارت دانشگاه علوم پزشکی ستاد اقامه نماز شرکت پخش فراورده های نفتی و اداره کل دامپزشکی استان قزوین انجام می شوند.
معیری پورعنوان کرد: در ایام نوروز امسال ۳۸مجتمع خدماتی رفاهی در سطح راه های استان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است و برنامه ریزی لازم جهت ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.
سرپرست اداره کل حمل و نقل جاده ای استان قزوین با بیان اینکه هرگونه تخلف از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی مورد برخورد قرار می گیرد یادآورشد: علاوه بر بازدیدهای مستمر از این مجتمع ها مسافران هم می توانند در صورت مشاهده هر نوع کوتاهی در ارائه خدمات و مجهز نبودن سرویس های بهداشتی توسط این مجتمع ها موارد را با شماره های ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ برای رسیدگی در کمترین زمان ممکن پیامک کنند و یا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها در میان بگذارند.
معیری پور افزود: مجتمع های خدماتی و رفاهی به عنوان یکی از تاسیسات جانبی راه در ارائه خدمات به کاربران جاده ای افزایش ایمنی راه و تردد کاهش سوانح جاده ای و توقف کوتاه برای استراحت مسافران در طول سفر نقش موثری ایفا می کنند و افزایش نظارت بر آنها در ایام نوروز گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مسافران است.
46