استقلال آماده شکستن طلسم شکست ناپذیری ذوب‌آهن/انگیزه های یک پرسپولیسی مقابل آبی های پایتخت

لیگ برتر فوتبال

سب آهن که در این فصل شکست نخورده به دنبال ادامه این اتفاق مقابل استقلال اصفهان است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، صبح آهن و استقلال فردا از ساعت 16:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مهمترین دیدار خود را در آخرین روز از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می کنند.

استقلال با 15 امتیاز در مسیر قهرمانی قرار دارد و سب آهن با 10 امتیاز در میانه جدول رده بندی قرار دارد. دو تیم با شرایط متفاوتی به مصاف یکدیگر می روند که برای عقب نماندن از رقبای بالای جدول، برد برای آبی پوشان ضروری است و آنها در این بازی به دنبال برد خواهند بود. تیم زیرمجموعه اصفهان که در این فصل شکست نخورده به دنبال تحقق شکست ناپذیری خود خواهد بود و همچنان به دنبال تحمیل دومین شکست فصل خود به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر خواهد بود.

بازی تیم مهدی تارتار شبیه فصل گذشته استقلال است و این تیم با سه مدافع میانی و دو مدافع کناری تلاش می کند در حملات حریف فضای کمی به حریف داده نشود. سوبی در کنار سه تیم دیگر بهترین خط دفاعی لیگ را دارد. دروازه آنها تنها 3 بار مقابل حریف باز شد و در واقع با 4 گل زده ضعیف ترین خطوط حمله این فصل را دارند. نماینده اصفهان در 8 بازی قبلی 7 تساوی و 1 برد دارد و اگر نتواند مقابل استقلال پیروز شود تمام تلاش خود را می کند که نباخت و حداقل مساوی کند. و این دیدار انگیزه بالایی خواهد داشت.

استقلال در این بازی آرمان رمضانی و تقریباً ضیاوش یزدانی را در اختیار نخواهد داشت اما غیبت این بازیکنان مشکل خاصی نخواهد داشت. آبی پوشان بازی بدون این دو ستاره را تجربه کرده اند و در دیدار فردا مشکلی نخواهند داشت. آنها در این بازی بدون تماشاگر به میدان می روند و در غیاب ابراهیم زاده و باخارپسند که از مصدومیت های طولانی مدت رنج می برند به مصاف ذوب آهن استقلال خواهند رفت. در این میان یکی از نکات کلیدی در بازی دو تیم بحث داوری خواهد بود. آبی ها هفته گذشته در بازی مقابل فولاد معتقد بودند که داور سه پنالتی را برای آنها از دست داده است، اما کمیته داوران حکم حمید حاج ملک را غیرقابل ایراد دانست و از سوی دیگر، کارشناسان داوری معتقد بودند که استقلال از دست رفته است. این موضوع اعلام شد و واکنش باشگاه به سب و نگرانی بازیکنان سبز از حکم داور را به همراه داشت. تارتر گفت اگر استقلال این پنالتی را نمی گرفت، تیمش گل نمی خورد.

دو تقابل فصل گذشته استقلال و سب آهن با پیروزی آبی پوشان به پایان رسید. دو گل کوین یاماگا کوارتر اول را به پایان رساند و استقلال با تک گل این بازیکن فرانسوی در کوارتر دوم پیروز شد. بنابراین یونگ عامل مهمی برای استقلال در جدال با اصفهانی است. از سوی دیگر غیبت ریکاردو ساپینتو روی نیمکت با پیراهن آبی پایتخت به سود مهدی تارتار و تیمش خواهد بود.

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/