استفاده از تخصص و تجربه پژوهشگران در راستای رفع چالش‌های اجتماعی ضرورت است



حل چالش های اجتماعی مستلزم استفاده از تخصص و تجربه محققین است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه‌های مختلف اجتماعی با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه هستیم.


به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر. حجت‌الاسلام عبدالملکی این سخنان را در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش بیان کرد و از پژوهشگران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های وابسته تجلیل کرد. ضرورت تحقیق همچنین گفت: بین اجرا و تحقیق رابطه درست و منطقی برقرار کنید، اگر نتوانیم چرخه اجرا و تحقیق را یکپارچه کنیم راه به جایی نخواهیم برد و مشکلات پابرجاست.
وی افزود: با محدودیت منابع، ماموریت ها و وظایف بی شماری داریم، بنابراین برای انجام درست وظایف باید روش های جدید پژوهشی را پیدا کنیم تا بتوانیم به نتایج مورد نظر خود برسیم.
لازم به ذکر است در پی این رویداد، پژوهشگران ارشد، گروه های تابعه و دستگاه های اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالانه مشغول به کار هستند. . پژوهش های محترم از جمله بانک رفاه کارگران دستاوردهای پژوهشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت های تابعه در سالن 17 شریور این وزارتخانه افتتاح شد.
بانک رفاه کارگران با معرفی جدیدترین محصولات، خدمات مشاوره ای، آموزشی و پژوهشی و جدیدترین کتاب ها در موضوعات مرتبط در این نمایشگاه حضور فعالی داشته است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

با دوستانتان به اشتراک بگذارید: